We gaan naar de Moezel

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
kloosterman

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door kloosterman »

nog 3 weekjes dan vertrekken we ook ri moezel nog even geduld helaas :bang:
Ingrid 68
Berichten: 830
Lid geworden op: wo 27 mei 2009, 22:21
Locatie: groningen

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door Ingrid 68 »

Wij over 5 en halve week pas......
Groetjes Ingrid

Wij rijden in een hymercamp uit 1989
Gebruikersavatar
linus
Berichten: 777
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 13:42
Locatie: Luxemburg

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door linus »

@Ercumet-Ozbek,
je was in Kesten ? dan heb ik je waarschijnlijk gezien :-B Heb je je motorkap afgedekt ? Ik was niet zeker van mijn zaak en durfde je niet te vragen :roll: Ik liep een paar keer met mijn honden voor je camper langs (Niesmann en Bischoff Arto, stond helemaal achteraan). Een volgende keer kom ik even goeiedag zeggen ;;-)
Linus
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1990
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Hoi Linus, inderdaad ik was in Kesten,we hebben daar 1 week gestaan iets verder dan grote Belgische camper,deze man verblijft hele zomer daar.De blauwe hoes over de motorkap is voor steinslag en heb ik in Turkije van een Ford dealer gehad,hij doet ook de onderhoud,en ik maak de reklame?? Tot volgende keer dan en groetjes uit warme Wintrich.
Boranka
Gebruikersavatar
linus
Berichten: 777
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 13:42
Locatie: Luxemburg

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door linus »

Als je daar de hele zomer staat kom ik je misschien nog tegen, we gaan geregeld voor een weekeindje :D
In Kesten waren we voor het eerst, maar is goed bevallen. In Wintrich waren we ook al eens en was ook goed.
Veel plezier nog en tot ziens,
Linus
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1990
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan naar de Moezel



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Je heeft verkeerd gelezen,de Belg staat daar hele zomer.We blijven net als andere jaren 6 weken bij Mosel,nog een week,en dan gaan we naar huis.Voorbereidingen en dan vertrekken we eerste week Juli naar richting Turkije.Dit jaar wordt onze 51 de reis naar deze prachtige land.We zijn net als andere jaren eind Oktober terug(voor de slechte weer begint).Ik kan deze prachtige reis aan ieder een aanraden.We verbreken onze reis halver wege in Hongarij,voor 3/4 weken om te thermallen.Groetjes.
N.B. Net is weer omgeslagen regent heel hard.Goed voor de Boomjes. :cheers:
Boranka
Plaats reactie