Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door cobes »

En die dorpjes hebben daar ook geen problemen mee, in princiepe mag je in Spanje overal een nacht slapen, en zeker in het binnenland doen ze daar niet moeilijk over.
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door Starline 660 »

bertt schreef:Monique en anderen,

Als je door de "automaat" moet, je kan beter het bemande loket kiezen, en je bent het niet eens met de klasse 3 die bijna altijd aangeven wordt, dan even op de knop drukken en zeggen dat je klasse 2 bent. Vaak wordt dit veranderd. Dus wel even wachten met betalen tot het veranderd is.

Bert
Er zijn maar weinig bemande/bevrouwde kassa's meer, wij hebben alles met de automaat gedaan en steeds klasse twee.
Vanaf Mulhouse naar de Spaanse grens bij La jonguera en terug.
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door bertt »

Starline 660 schreef:
bertt schreef:Monique en anderen,

Als je door de "automaat" moet, je kan beter het bemande loket kiezen, en je bent het niet eens met de klasse 3 die bijna altijd aangeven wordt, dan even op de knop drukken en zeggen dat je klasse 2 bent. Vaak wordt dit veranderd. Dus wel even wachten met betalen tot het veranderd is.

Bert
Er zijn maar weinig bemande/bevrouwde kassa's meer, wij hebben alles met de automaat gedaan en steeds klasse twee.
Vanaf Mulhouse naar de Spaanse grens bij La jonguera en terug.
Dat is dan perfect,

Ik ben 3,05 en de eerste de beste automaat in Frankrijk klasse 3.

Bert
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door Starline 660 »

Ja, snap jij het snap ik het?

Heb er echt opgelet deze reis naar aanleiding van berichten op het forum, steeds klasse twee :DD
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
jpdejong
Berichten: 303
Lid geworden op: za 13 mar 2004, 20:41
Locatie: weeze, nabij goch duitsland

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door jpdejong »

Hoi,

Weet niet of je hier mee heb, Oradour sur Glane,maar zeker de moeite om dit dorp te bezoeken. Paar km van limoges.

Een dorp die in WII heel veel geleden heeft. Ook een groot gedenk centrum erbij.

Groeten jan-peter
Gebruikersavatar
dickjacq
Berichten: 786
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 9:53
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door dickjacq »

Oradour is zeker de moeite waard, zijn we vorig jaar geweest. Ik bedoelde meer het stuk door Spanje.
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door MonRoe »

Momenteel slecht weer in de Pyreneeën, ligt nog volop sneeuw. Als dat volgende week nog zo is, dan gaan wij, denk ik, de route omdraaien. Heen via de kust en terug via het binnenland en de Pyreneeën.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
dickjacq
Berichten: 786
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 9:53
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door dickjacq »

Hier ook hetzelfde idee. Zouden komende week ook nog weg gaan naar luxemburg maar deze dagen ingetrokken, wie weet in September opnemen. Is het weer in de Pyries over 2 weken nog slecht dan doen wij het ook andersom.
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door bertt »

Ik ben in eind Maart door die lange tunnel gegaan richting Jaca, maar overal sneeuw, maar niet op de weg. Het duurt een half uur en dan ben je door "de bergen" heen en als je plan dat je er niets s'morgens vroeg ben zal de weg denk ik wel schoon zijn.

Bert
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door MonRoe »

Wij willen enkele activiteiten gaan doen in de Pyreneeën en die zijn niet te doen als het regent of als er sneeuw ligt of leuk als het erg koud is. Dan liever op de terugweg er langs, dan is het ondertussen eind juni, dan zal het daar toch ook wel een keer mooi weer zijn?
Anders inderdaad er zo snel mogelijk doorheen en dan in Frankrijk ergens aan de westkust nog een paar dagen hopelijk in de zon doorbrengen en dan de Pyreneeën volgend jaar in de herhaling.

Na het koude voorjaar hebben wij echt behoefte aan warmte en het is voor ons de enige vakantie, dus zekerheid van mooi weer willen we graag hebben. Ik ga dan niet in de sneeuw, regen en kou zitten. Dan zo snel mogelijk naar de zon in Spanje.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door cobes »

Oh ohh , over een week is het al juni :lolno:
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door Rotec 590 »

cobes schreef:Vanaf Pau aan de D 934 ligt ook een dorpje met de naam LARUNS leuk dorpje met camperplaats, en een eindje verder ligt LAC DE FABRÊGES daar rijd je voorbij en an het einde kun je dan linksaf over het water en dan terug rijden aan de andere kant van het water.
Het wijst zich vanzelf.
En als alles vol staat of je een rustiger plekje zoekt, kun je doorrijden naar de tennisbaan. 42.885068,-0.400229
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door Rotec 590 »

cobes schreef:En die dorpjes hebben daar ook geen problemen mee, in princiepe mag je in Spanje overal een nacht slapen, en zeker in het binnenland doen ze daar niet moeilijk over.
Ja in juni kan dat nog. In de maanden juli en augustus is het niet meer toegestaan om zonder toestemming ergens in de natuur te gaan staan. In de dorpen zullen ze inderdaad niet moeilijk doen.
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Gebruikersavatar
dickjacq
Berichten: 786
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 9:53
Contacteer:

Re: Binnendoor van Poitiers/Limoges naar Benidorm



Bericht door dickjacq »

Voorlopig ligt er in Laruns nog een lekker pak sneeuw. Nu gaan we komende week die kant op en verwachten daar in het weekend te zijn. De temperatuur gaat komende week vanaf morgen langzaam richting de 20 graden. Zou er dan al te komen zijn met de camper? De webcam laat nu nog sneeuw zien.
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
Plaats reactie