Welkom in Zeeland

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Ronmekel »

Gewoon wat Guus zegt, wil je het betalen dan ga je, zo niet ga je lekker ergens anders heen.
Er staat nergens dat het een verplichting is, wat een gezeur zeg.
Groet,
Ron
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Goldedition »

Trebor953 schreef:Dat de eigenaar camperen als passie heeft kan ik me niet voorstellen. Dan zou hij moeten weten dat de prijzen die hij rekent absurd zijn. En ja, je hoeft er niet te staan en dat gaan wij dus ook echt niet doen. Hoop niet dat het een succes wordt en dat andere camperplaatsen dan ook zulke bedragen gaan vragen.
deze mijnheer, een uiterst sympathieke man, was al jaren lang onderweg zijn camper, en heeft zijn droom waargemaakt : de aanleg van zijn eigen camperpark.
Met dat verschil dat hij ervoor gekozen heeft een perfect gelegen en uitgerust camperpark aan te leggen en dat allemaal van zijn eigen spaarrekening heeft moeten bekostigen, zonder tussenkomst van de gemeenschap.
Alleen al de aanleg van water, electra en riool heeft hem een klein kapitaal gekost

Nou kan en mag je een perfect aangelegd camperpark, in prive beheer niet vergelijken met een camperparking bekostigd door de gemeente tussen de vuilbakken en vrachtwagens, zoals er daar wel zijn in de buurt
Iedereen riep om meer camperparken in Zeeland, en deze mijnheer heeft dat waargemaakt.
Vinden jullie het te duur ? dat is toch geen probleem, er zijn keuzemogelijkheden zat.

Wat zouden jullie er van vinden, moesten jullie de kloten aan je lijf hebben, om je droom waar te maken, en der zitten een paar zeikerds op het internet je inspanning te kleineren en je investering en inkomen kapot te maken ?
Stel dat we met zijn alleen eens gaan lullen over het loon dat deze azijnpissers krijgen, of desnoods hun pensioen of uitkering.
Zou het leuk lezen zijn, dat mensen die niks beter te doen hebben, helpen je droom kapot te maken ?

Ik ben in principe geen camperhaven-man, maar wat deze mensen daar gemaakt hebben neigt naar de perfectie als camperhaven, en ik kan alleen maar hopen dat dit navolging krijgt.
De eigenaren van het camperpark mikken niet op de camperaar die tevreden is met een achteraf-parkingetje tussen de gemeentelijke afvalbakken. Ook niet op waterskierers die geen alternatief hebben, want die staan gewoon (de surfers dan, want waterski dat is van de vorige eeuw en vervangen door wakeboarders) tegen de regels in "wild" te doen

Wie echter een perfect ingericht, en meer dan perfect gelegen camperpark wil, en bereid is daar een prijs voor te betalen, zal een zalig weekendje beleven in Zeeland
De anderen hebben andere opties.
Maar dit initiatief gaan liggen afbreken um sonnst ? blijf er gewoon weg !
Ga ergens staan waar het gratis is, en hoop dat je werkgever of desnoods de gemeenschap jullie loon kan blijven betalen in een samenleving waar jullie allles gratis eisen.

Ik heb genoten en kan amper wachten om terug te gaan, de rest van het natuurdomein te ontdekken en een bootje te huren, om s avonds met het nabijgelegen pontje naar Veere te varen, voor een avondwandeling
Perfect gewoon, de prijs betaal ik er graag voor, trouwens voor die parking tussen de vuilbakken moet ik trouwens ook mee betalen, via mijn (overdreven) belastingsbijdrage. Voor niks gaat de zon op
Laatst gewijzigd door Goldedition op zo 02 jun 2013, 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis

Welkom in Zeeland

Bericht door de Guust »

Ik zou gewoon 120 euro diesel verstoken om ergens voor 10 euro te overnachten

Wat een gezeur zeg, is het te duur naar je zin dan ga je toch lekker ergens anders heen, maar ik durf te wedden dat het deze zomer gewoon vol staat met duitsers die wel 400 euro diesel verstoken om hier voor 29 euro te staan, ipv op een camping.

Gaan jullie lekker naar duitsland, vraag me af of een eigenaar hier op moet zitten te wachten, der zijn er al bij die moeten zeuren over een euro water, sjonge jonge.

Veel plezier deze zomer in het buitenland
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Goldedition »

Oops het pontje vaart s avonds niet naar Veere, we moeten onze plannen omgooien :lol: :lol:
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Johnny24
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 30 jan 2013, 18:57

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Johnny24 »

En hier ben ik het volledig mee eens.
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Goldedition »

een slot op een topic, is als eens scheids die een kaart moet geven tijdens een voetbalwedstrijd : je hoopt altijd dat het niet hoeft, dat mensen toch weer gaan relativeren. Wie heeft belang bij een slot ?
Mss kunnen mensen die op het camperpark waren, even hun ervaring posten, daar dient tenslotte een forum voor.

Erger zijn de mensen die de lef hebben de camperpark-beheerder zelfs te mailen om hun gedacht te spuien
Kan je je voorstellen, dat je mailt naar je bakker of slager, om te klagen over zijn schandalige winstmarges ?

Misschien kan iemand de uitdrukking "schandalig hoge prijzen" even kaderen ?
Omdat ik de inititatiefnemer ken, weet ik dat de gemeentelijke camperhaven van Harelbeke voor 8 plaatsen, ongeveer 150.000 gekost heeft
Een overnachting is daar 5 euro, de uitbatingskosten zijn me onbekend, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen
Kan iemand dat even verklaren, wie de rest van de kostprijs ophoest ?
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Ronmekel »

Uuuuuhhhh, de pot algemene middelen van die gemeente (bewoners).
Maar ik ben zelf nog nooit met de camper in zeeland geweest, gewoon omdat het niet zo trekt.
Maar de start van deze ondernemer is voor mij reden om er toch eens te gaan kijken, en begin maar eens iets, geen bank meer die je helpt, je moet het helemaal zelf doen.
Voor mij mogen er meer van dit soort ondernemers komen, dan komen we misschien nog eens ergens.
Groet,
Ron
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
mvc
Berichten: 287
Lid geworden op: do 22 apr 2010, 21:21
Locatie: Midden Limburg

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door mvc »

Ik houd het er maar op dat we welkom zijn in Zeeland. En dan kunnen we gratis en in allerhande prijscategorieën overnachten. Het staat ieder vrij dat naar eigen smaak en goeddunken te kiezen.
groeten van Marianne
doe je best -meer kun je niet doen-
pirke64
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 15:15
Locatie: Uden

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door pirke64 »

Als er genoeg mensen gaan staan is het voor de eigenaar een success, dat gun ik de goede man. Wij zullen er niet snel gaan staan maar je weet maar nooit.
Ieder mag toch zelf kiezen of hij er wel of niet naar toe gaat?

Wij hebben ook wel eens gestaan voor €30.00 (Camping) en hebben er genoten.
Spijt, nee absoluut niet. Ook gestaan gratis op mooie locaties dus het middelt wel een beetje uit.

Echter voor mij persoonlijk is vooral de locatie belangrijk. Liever 20 euro op een mooie plek dan voor niets op een parkeerplaats met alleen maar tegens en nergens een vogel of boompje te zien. Dan liever 1 nacht ipv 3, maar ieder zijn voorkeur (gelukkig) :-B
Pedro
Will
Berichten: 3561
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Will »

Er zijn twee groepen camperaars die regelmatig botsen met elkaar op het forum.

De eerste, dat zijn de pensionado's die een half jaar op pad zijn en die "dure" campings niet willen betalen omdat voor dat een half jaar wel erg gortig wordt.
De tweede, daar behoor ik bij, daar kan het niet schelen wat het kost als het maar goed is, want daar werken we samen tenslotte het hele jaar voor.
En voor die laatste groep zou deze camperplaatsen wel eens een optie kunnen zijn.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19167
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Welkom in Zeeland

Bericht door Aloys »

Het topic opgeschoond en ontdaan van off-topic berichten over (goedkoper) camperen in Frankrijk of Duitsland.
Tevens de discussie over aow en pensioen verwijderd, heeft volgens mij ook niet zoveel met een camperplaats
in Zeeland te maken...

Waarom ik niet eerder heb ingegrepen? We waren het weekend weg met een groep mensen. En omdat ik nu toch
thuis zit, met een stevige oorontsteking, had ik mooi even (flink wat) tijd om dit uit-de-hand-gelopen topic op
te schonen... :roll:

Geuze, bedankt voor de info! :thumbup:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten