Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: 3 cp's gechecked in Noord Limburg.



Bericht door Giely »

mariët schreef:
Werner- schreef:CP InDeVerte:

Het rondrennen wordt hier door veel camperaars, maar ook door ons niet geaccepteerd.
U zult de kinderen bij de camper moeten vermaken of per dag de kinderen meenemen !!

Moet ik ze aan de ketting leggen dan....? :thumbdown:
De jongste is bijna twee, vind het prachtig om een beetje rond te kijken bij de campers,.... de oudste van 6 gaat graag en praatje maken bij alle campers.
Dat begrijp ik wel, dat doen kinderen nou eenmaal, de mijne waren niet anders maar...... als wij in het weekend lekker op pad zijn dan doen we dat voor onze rust en dan vind ik het niet prettig als andermans kinderen 'op bezoek' komen. Er zijn brutale dondersteentjes bij die gewoon ongevraagd naar binnen gaan of ze kletsen maar wat tegen je aan. Dan wil ik niet onvriendelijk zijn, geef ook wel antwoord maar ik heb er een pesthekel aan. Als ze dan ook nog een snottebel hebben ben ik helemaal klaar.
Sorry. Nogmaals, ik heb begrip voor het gedrag van kinderen maar hier ligt een zeer schone taak voor ouders.
Ik denk dat Wil en ik dan vanaf 2007 veel mazzel hebben of zo... Echt hoor: ik lees hier zo links en rechts wel topics over irritaties en aso campergedrag en over hondjes en kindjes, maar wij hebben dat nog nooit ervaren, echt niet. Nou ja, wel in Denemarken iemand zijn vuilnis zien dumpen en hard wegrijden. En ooit eens iemand zijn chemisch toiletje zien lozen in de vuilwaterput. Maar daar bleef het dan ook bij.

Wij komen alleen maar leuke, vriendelijke, sociale camperaars tegen. Met leuke hondjes en leuke (klein)kinderen. Maar ik snap ook goed dat als je niet gediend bent van ongewenst plotseling bezoek, dat je dat kenbaar wilt maken. En dat mag toch ook, he?
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: 3 cp's gechecked in Noord Limburg.



Bericht door Vopper »

Werner- schreef:Tja helaas is niet alles grijs en bejaard met een camper, hopelijk hebben ze nog plaats op de Noordkaap !
Mijn excuus TS, dit was geloof ik niet de bedoeling van jullie bericht hier....
Tja, als iedereen zo verdraagzaam is als jullie zal het wel goed komen :lolno:
De regels op de cp zullen wel niet voor niets opgesteld zijn, veel plezier op de Noordkaap :wave:

gr. Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Giely »

Tja... regeltjes... wij kloten maar wat aan, we kijken ter plekke altijd wat kan en wat "not done" is eigenlijk.
Ook hoe je je camper neerzet, ik noem het altijd oneerbiedig "aapjesgedrag", maar wat ik ermee bedoel: je komt ergens op een CP aanrijden. En dan kijk je gewoon hoe de andere campers staan. Staan ze in de lengte: schuif je zo aan. Staan ze in de breedte, schuif je ook weer zo aan. Moet je in een vak staan en er staan er maar een paar: dan plak je je campertje niet in het vak ernaast, maar laat je een vak ruimte ertussen. Dat biedt ruimte aan je camperbuur en de laatkomers kunnen er nog steeds tussenschuiven. Wij camperen "pas" 5 jaar, maar wij zijn nog nooit ergens als "irritant" ervaren. Eh... niet dat wij weten tenminste. :roll:
Gebruikersavatar
Fleur
Berichten: 18448
Lid geworden op: zo 29 mar 2009, 0:58
Locatie: Friesland

Re: 3 cp's gechecked in Noord Limburg.



Bericht door Fleur »

Giely schreef:
Remmi schreef:Hallo buurman was een leuk weekend op de Camperplek Plasmolen :P :P :P
Eh... hebben wij naast elkaar gestaan daar??? :-B
Is dit de (buur)man van de buurvrouw met het bloemetjesgewaad? :lol:
Gebruikersavatar
Remmi
Berichten: 289
Lid geworden op: zo 01 jun 2008, 0:57
Locatie: Venlo

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Remmi »

Dat waren we

Afbeelding
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: 3 cp's gechecked in Noord Limburg.



Bericht door Giely »

Fleur schreef:
Giely schreef:
Remmi schreef:Hallo buurman was een leuk weekend op de Camperplek Plasmolen :P :P :P
Eh... hebben wij naast elkaar gestaan daar??? :-B
Is dit de (buur)man van de buurvrouw met het bloemetjesgewaad? :lol:
Ha ha, nee, dat was een andere, want ik zie net die foto van Remmi :lol:
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Giely »

Remmi schreef:Dat waren we
Jaa.... dan zijn wij later achter jullie geschoven!
Had ik dat geweten, was ik wel ff komen babbelen, hoor.
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Goldedition »

We hebben ooit op de Verte gestaan toen het nog "natuurcamping" was en campers gedoogd werden naast de tentjes en caravans.
Mooie ligging, maar je kreeg inderdaad wel het gevoel, hier mag niets..... het hele terrein hing vol met verboden en geboden.

Camperen met de kinderen betekent quality time met de kinderen, je mag je dan een dagje zelf bezig houden met het entertainment van je eigen kinderen
Wie dat vroeger gedaan heeft, en zijn kinderen heeft zien opgroeien mag daar nu van uitrusten, moet niet zo nodig die van een ander ook gaan opvoeden.

Dat komt wel, met de kleinkinderen.
Ik begrijp en ondersteun zijn bedoeling, alleen zegt ie het soms nogal eens ........
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Giely »

Goldedition schreef: Ik begrijp en ondersteun zijn bedoeling, alleen zegt ie het soms nogal eens ........
Ja, het staat er inderdaad nogal bot. Maar ik kreeg van Jaap de indruk dat hij vooral erg duidelijk wil zijn over wat hij op zijn CP wil en niet wil. En tja, duidelijk is hij wel...
Espagne5
Berichten: 139
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 18:18

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Espagne5 »

dit is er 1 om te onthouden Giely de honden mogen mee zag ik op die CP in lottem ook even belangrijk voor ons en een harde ondergrond voor die zware jongen van ons en het ziet er leuk uit
Gebruikersavatar
mariekeafrance
Berichten: 319
Lid geworden op: vr 15 apr 2011, 8:45
Locatie: Bourgondië

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door mariekeafrance »

Leuk verslag, wie weet of de cp vlakbij De grote rozenkwekerij in Lottum ligt?
Marijke.
Hermes
Berichten: 1989
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 17:50
Locatie: Helden (Peel en Maas)

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Hermes »

Als je google earth gebruikt dan is het vrij gemakkelijk te zien.
Gebruikersavatar
Giely
Berichten: 1076
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 17:17
Locatie: Vlijmen, Brabant

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door Giely »

mariekeafrance schreef:Leuk verslag, wie weet of de cp vlakbij De grote rozenkwekerij in Lottum ligt?
Marijke.
Volgens Google maps is het vanaf de CP (horsterdijk 97) naar de Rozenhof (markt 2) 3,2 km
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: Drie camperplaatsen gechecked in Noord Limburg



Bericht door waarnaartoe »

mooi informatief en luchtig verslag

bedankt!

Martin,
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
Plaats reactie