argentinie camperreis

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
roelhymer
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 10 apr 2013, 13:15

argentinie camperreis



Bericht door roelhymer »

wie kan ons helpen aan info betr:
overtocht naar argentinie ?
handige tips en bezienswaardigheden in argentinie en chili ?
wij willen onze camper verschepen naar argentinie en dan 6 maanden rondreizen en dan de camper ergens parkeren en dan voor 6 maanden naar holland met het vliegtuig en
vervolgens weer na 6 maanden naar argentinie .
mvrgr
roel
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: argentinie camperreis



Bericht door Marco Polo »

Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: argentinie camperreis



Bericht door 't Busje »

Koop de Footprint gids Patagonia http://www.footprintbooks.com voor alles over het zuiden van Argentinië en Chili. Houd rekening met gigantische afstanden en niet interessante leegte tussen een en ander. Als je in Buenos Aires begint, ben je voorlopig niet in Ushuaia.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: argentinie camperreis



Bericht door Transitje »

Fijne vakantie gewenst.
Laatst gewijzigd door Transitje op do 11 apr 2013, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten

Klaas
Leotill
Berichten: 122
Lid geworden op: ma 18 sep 2006, 20:41

Re: argentinie camperreis



Bericht door Leotill »

oei, ik ben geen automonteur, moet ik dan maar thuisblijven? :D
Wanneer hadden nu is, is hebben te laat.
Gebruikersavatar
fransfit
Berichten: 690
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 14:53
Locatie: Andijk
Contacteer:

Re: argentinie camperreis



Bericht door fransfit »

Kijk eens op de site van m'n zus, die is daar ook lange tijd met haar camper geweest.
http://www.laplano.com
Groet van Frans.
Te Koop 70m2 bungalow op park wat hele jaar open is.

http://Grootslag-372.jouwweb.nl
juanv
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 22:02

Re: argentinie camperreis



Bericht door juanv »

Hallo,

Met de oberscheping heb ik nog geen ervaring, maar wij denken er ook aan op dezelfde wijze terug te gaan naar Argentinie/Chili.

Wij deden een trip van zes weken met een gehuurde MH vanuit Buenos aires SCHITTEREND !!
Daarom willen wij ook graag terug, onze route was van BA -> Iguazu +- 1600Km vervolgens naar Salta +-1200 km , noordwaarts naar de Quebrada de Humahuaca, vervolgens over de Andes naar San pedro de Atacama, dan zuidwaarts Mendoza, San martin de los Andes, Bariloche, Esquel, Trelew, Peninsula Valdes, en terug naar Ba 11000 km totaal.
De wegen zijn over het algemeen vrij goed, de mensen super vriendelijk, hopelijk spreek je wat spaans anders wordt de communicatie wel een practisch probleempje, want eenmaal buiten de luchthaven is er nog sporadisch iemand die een woordje engels praat.

Campings vindt je op de site van Solo campings en voor route planning kan ik je ruta0 aanbevelen. Heel adequaat, regelmatig zelfs met foto's van het af te leggen traject.

Indien je verdere specifiecke vragen hebt laat maar iets horen,

Goede reis gewenst , en ik verneem graag je ervaringen met het overschepen van de MH.

Grtz,

Juanv
De wereld is als een groot boek, hij die niet reist, leest steeds dezelfde bladzijde !
Plaats reactie