Het zuiden van Zweden: tips gevraagd

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Borinoco schreef:We zijn al weer heel wat wijzer van dit topic.
Wij willen ook dit jaar naar Zweden.
Alleen is het afwachten of de bloedproef er op tijd is en ook nog goed :wink:
Verder al veel aan het lezen en zoeken en dit forum is geweldig.
Iedereen al vast dank voor alle tips :)

Gr. Monique
Het voordeel van de Zweedse bloedproef is dat je meteen het land in mag. Wij hebben de honden vóór de bloedproef een extra rabiës laten geven die niet in het pp is bijgeschreven. Gewoon om op zeker te spelen. En dat is gelukt.
Margolia
Borinoco
Berichten: 435
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 15:56
Locatie: Noord-Brabant



Bericht door Borinoco »

goud schreef:
Borinoco schreef:We zijn al weer heel wat wijzer van dit topic.
Wij willen ook dit jaar naar Zweden.
Alleen is het afwachten of de bloedproef er op tijd is en ook nog goed :wink:
Verder al veel aan het lezen en zoeken en dit forum is geweldig.
Iedereen al vast dank voor alle tips :)

Gr. Monique
Het voordeel van de Zweedse bloedproef is dat je meteen het land in mag. Wij hebben de honden vóór de bloedproef een extra rabiës laten geven die niet in het pp is bijgeschreven. Gewoon om op zeker te spelen. En dat is gelukt.
Margolia
Ja dat klopt, Rico heeft hem van de week gehad, volgende maand nog eentje en vanaf de eerste enting is het 120 dagen en dan een bloedproef doen. En dan hopen dat het op tijd terug is.

Heeft iemand nog tips dat je bepaalde etens waar uit Nederland "moet" meenemen omdat je daar niet kan krijgen of niet te eten is :D
Voor de hond nemen we uiteraard voldoene eigen voeding mee dus dat is geen probleem.

Gr. Monique
Gebruikersavatar
Pat&Yvo
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 21 apr 2010, 12:17
Locatie: België



Bericht door Pat&Yvo »

Als je van natuur houdt, van wandelen, van rust, .... als kinderen en/of honden willen zwemmen .... en als je het niet erg vindt een keer op een camping te overnachten:

http://www.karlshamn.se/EN/Home2/Langasjonas/

Een aanrader!
Vroeger was ik een twijfelaar .... ik ben daar nu niet meer zo zeker van ....
Gebruikersavatar
Pat&Yvo
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 21 apr 2010, 12:17
Locatie: België



Bericht door Pat&Yvo »

Borinoco schreef:
Heeft iemand nog tips dat je bepaalde etens waar uit Nederland "moet" meenemen omdat je daar niet kan krijgen of niet te eten is :D
Voor de hond nemen we uiteraard voldoene eigen voeding mee dus dat is geen probleem.

Gr. Monique
Eten is genoeg te verkrijgen, in alle soorten en maten. Supermarkten volop aanwezig.
Maar wijn (of als je eerder een bierliefhebber bent) ..... neem zeker voldoende mee om 's avonds voor de camper heerlijk van te genieten, samen met de verse vis die je daar à volonté kunt krijgen, hmmmmm!
Vroeger was ik een twijfelaar .... ik ben daar nu niet meer zo zeker van ....
bakbeest
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 20:42
Locatie: Emmeloord
Contacteer:



Bericht door bakbeest »

Je "hoeft"niets mee te nemen,alles is daar zo'n beetje te koop.De supermarkten zijn net zo goed als hier.Bij de Ica heb je de eigen merk artikelen van de AH ,persoonlijk ben ik fan van de Willy's.Maar ook de lidl kom je er tegen.
Als je jam mee neemt,bewaar dan het potje,ze verkopen (goedkoper) jam in worstvorm.
chevrolet K 2500 4x4,met Starcraft opzetunit
Plaats reactie