La Bresse

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
marini
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 11:56



Bericht door marini »

er zijn blijkbaar twee campings
een viersterren die vlakbij het skigebied ligt.(500m)
http://www.camping-belle-hutte.com/

en een driesterren municipal
http://www.domainehautdesbluches.labres ... mping.html
weet iemand hoever die ligt van de piste.
we zitten met het zelfde probleem als hierboven dat we graag elektriciteit hadden,vandaar dus de camping.
Ik heb al wel gemerkt dat reserveren voor de midweek niet mogelijk is.
iemand nog die op een van beide camings gestaan heeft.(de kans is klein maar ik vraag het toch maar)
Laatst gewijzigd door marini op zo 18 jan 2009, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
gerrit en corine
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 15:43

reizen la Bresse



Bericht door gerrit en corine »

Hoi

Zijn er met de kerst geweest. Bespreken hoeft niet op la hautdesbluches. Op de camping zijn de plaatsen goed. Alleen heb je de keus om langs de camping te staan op de parkeerplaatsen met stroom, of als je over het bruggetje rechts gaat staan, zonder stroom, of op de camping zelf, afgebakende plaatsen. Deze laatste zijn de duurste. Je hebt de keus uit drie amperesoorten. Brood mkun je bestellen voor de volgende ochtend. Als je naar de pistes wilt moet je of erg vroeg gaan zodat je met de camper plaats hebt of met de plaatselijke bus die op bepaalde tijden gaat naar de skigebieden. Honeck is de grootste en de mooiste maar wel druk. Goed te doen met de bus. Wij hebben de plaatselijke bus gebruikt. Je kunt een voucher kopen voor een aantal keren, dat is goedkoper. Op Honeck kun je ook met de camper staan maar dat is wel erg druk.
dream it, wish it, do it!!
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44



Bericht door Vertrokken4 »

Op Honeck kan je in de winter helemaal niet komen!!

groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
gerrit en corine
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 15:43

la bresse



Bericht door gerrit en corine »

Jammer dat ik niet weet hoe ik foto's op deze pagina moet zetten, maar ik heb een hele lange rij campers zien staan op de parkeerplaats van Honeck. We moesten ertussendoor om bij de bushalte te komen waar we bijna languit lagen door het bevroren water van de afwas afvoeren. Waar je moeilijk kunt komen is op la barabnant.
dream it, wish it, do it!!
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44



Bericht door Vertrokken4 »

Sorry maar je vergist je echt, ik kom hier al zolang ik leef en ik woon er 8 jaar. Je hebt hooguit een foto van een parkeerplats aan de route des cretes maar de weg naar Honeck is gewoon gesloten. Honeck is ook niet dicht bij de pistes.

Of je bedoelt la schlucht, of le chitelet.

Groetjes,

Jeroen
Hobby
Berichten: 212
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 16:45
Locatie: Middelkerke (België)



Bericht door Hobby »

Camping Belle Hutte is een aanrader. Je wandelt gewoon naar de skilift Belle Hutte. Zo dichtbij dat je 's middags gewoon in je camper kan gaan lunchen. Aangename camping met alle voorzieningen. Sneeuwkettingen zijn in alle geval een must in die regio.

Groeten
Luc
Plaats reactie