Overwinteren in Spanje

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
joop55
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 07 okt 2005, 21:42

Overwinteren in Spanje



Bericht door joop55 »

Hoi ,ben van plan om te gaan over winteren in spanje,op de camping don cactus,het is voor mij de eerste keer,ik kan alle goede raad gebruiken die ik krijgen kan,ook i v m het overnachten op de heen en terug reis,wie heeft ervaring met bovenstaand,en dan bedoel ik niet dat ik moet gaan zoeken.
mvrgr Joop
Antje



Bericht door Antje »

Dat je zelf mag gaan zoeken is niks mis mee.

Als je naar de campersite gaat en je leest wat reisverhalen door dan kan je overnachtingsadressen tegen komen die je aanstaan.

Ik weet niet of je lid bent van de NKC maar in hun laatste blad is veel aandacht voor overwinteren. B.v. je verzekeringen, de medische diensten, de campings, het klimaat, diverse landen en heel veel meer
de palings
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 10:10



Bericht door de palings »

Hallo,

Ik wil wel wat kwijt over de streek daar. Wij hebben al een paar jaar naar het Zuiden van Spanje geweest. Wel in het hoogseizoen.
Ik moet eerlijk zeggen vanaf Almeria tot bijna aan Malaga (nu spreek ik over de kustlijn) heb je niets dan serres, bv. de Camping die u noemt, daar zijn wij gaan kijken, en wij zouden hier NOOIT gaan. Overal waar je kan kijken van die serres of hoe noemen jullie dat, broeikassen :?: (sorry ben een Belg en weet het Nederlandse woord niet. Foei! :? Links, rechts letterlijk en figuurlijk tot bijna op de camping.
Maar dit jaar zijn wij naar Murcia geweest. Naar Camping Playa de Mazzaron (ik heb geen aandelen) Mooi gelegen, mooie natuur, je kan hier zelfs goed fietsen, recht aan het strand, je stapt recht van de camping in het dorp, supermarkten op een 5 km. Voor ons gewoon top!!!
Maar wat ik vooral wou zeggen dat een Nederlands echtpaar ons vertelde dat voor een 8€/dag konden overwinteren.
Voor campings onderweg kan je misschien eens kijken bij europcampings.net
Hopelijk heb je hier iets aan!
Vriendelijke groeten
de palings
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:



Bericht door Bob Diesel »

Ze noemen de gehele kust daar niet voor niets COSTA PLASTICO,waar je kijkt alles plastic kweek kasten ,voordeel ,vaak zoveel komkommers of tomaten als je wilt,een beetje krom ,maar ja
Don Cactus is door de kust weg v/d zee gescheiden middelgrote camping, redelijk sanitair,camper was en stort plaats,de electro instalatie is gedeeltijk gemoderniseerd (cee en stroommeter e/d) en een 2 tal dorpjes op loop/fiets afstand.grote supermarkt op 10km lidl op 20km
Je gaat er naar toe voor het weer,al kan er een koude wind waaien,
het geeft veel betere plaatsen
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie