Reisverslag(je) Baltische Staten

Bert
Berichten: 1145
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:52
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door Bert »

Paul


Bert
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 690
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door DynaDetty »

Aloys schreef:Bedankt! Ik ken het boekje, ik heb 'm zelf. Alleen is die van mij van 2010, zelfde titel, zelfde bandnummer, andere schrijvers.
En de route is anders dan die in jouw boekje.

We hebben veel van die boekjes, we moeten van deze maar eens een nieuwe aanschaffen. Je hebt ons wel op een idee gebracht!
Misschien komend late voorjaar/zomer...


Helaas Aloys, vergriffen bis februar 2018, staat op de site, dat wordt dus wachten, wij gaan er in 2018 ook heen, en willen er ook vier dagen St. Petersburg aan vastknopen.


Den poat op het gas en wiedergoan
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
pele
Berichten: 1012
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 17:41
Locatie: B2340 Vlimmeren

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door pele »

Paul,
Eerder las ik op dit forum je reisverslag van Roemenië. Ik was er gelijk van weg! Nu lees ik je ervaringen en bekijk de mooie foto's van de Baltische staten.
Zo wordt het moeilijk kiezen voor 2018!

Merci om dit te posten.
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door jepebe »

Leuk om te lezen en zien, Paul! We zijn dr twee keer geweest, met dat boekje. Wat ons betreft een van de leukste europese camperbestemmingen. Tipje nog voor Riga: niet in het centrum maar er tegenaan de jugendstilwijk. Prachtige panden.

Drinkwater kondem wij altijd wel bij tankstations krigen. Twee keer op een camping dat ik t niet fris vond ruiken, kwam uit een zelf geslagen bron, hebben we toen niet genomen. Overal lpg verkrijgbaar, beter dan bij ons. We denken erover om volgend jaar weer te gaan, waarbij vooral het vrij kamperen en fikkie stoken ons geweldig trekken
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door Navigator »

Dank voor dit mooie verslag!

Wij gaan eind juli 2019 (volgens de planning :-B ). Is men daar gewend aan fietsers op de weg, of anders gesteld: heeft het zin de fietsen mee te nemen?
Forum verlaten.
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door jepebe »

Fietsen meenemen. Het is er relatief vlak, en weinig verkeer. Prima fietslanden. Wij fietsten er ook met jonge kinderen.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door Navigator »

Dank voor de info! Wij vertrekken 2 augustus voor ruim 3,5 week. Ook plakken we er een paar dagen St. Petersburg aan vast. De heenreis per ferry van Kiel naar Klaipeda.
Forum verlaten.
KarinApeldoorn
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 24 okt 2018, 10:32

Re: Reisverslag(je) Baltische Staten



Bericht door KarinApeldoorn »

Bedankt voor de boekentip en vooral ook het reisverslag! Wij gaan volgend jaar drie maanden op pad. De route ligt nog helemaal open. In Tallinn ben ik een keer geweest, maar daarbuiten heb ik nog niets gezien. Het lijkt me mooi de Baltische landen per camper te doorkruisen!
Plaats reactie