Griekenland: we komen weer in 2017

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door JoopBrekken »

Cor, de verwachtingen voor Kalamata waren nog wat minder.
Bob, nee, elke winter is anders, het was best zonnig en droog, maar ook wel fris, en ook wel wat eenzaam.
Nu niet eenzaam, met 10 Iteliaanen op een pleintje in Fano.
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door Going »

Als je een week of vier koudere temperature heb, is er niks verkeerds mee. Kun je in Spanje of de Algarve ook verwachten. Er is eigenlijk geen plek in Europa waar de hele winter goed weer is. Onze plannen volgend jaar is weer overwinteren in Griekenland.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door Bob Diesel »

4 weken kou of slecht weer :-?
Ben ik thuis :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door JoopBrekken »

Of je zoekt iets berijkbaars op waar je hoopt dat het wat warmer is?
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45217
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door thole »

Of waar je weet dat het warmer is, zo doen wij dat :lol:
Maar dan in april weer naar Griekenland (dat doen meer camperaars heb ik hier gelezen)
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2017



Bericht door Bob Diesel »

De laatste jaren 8 maanden p,j weg geweest
Nu voor het 2e jaar 6 maanden
Die 2 maanden minder zijn nu dec/jan thuis
Cv op 20gr en vrouw tevreden
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Going »

http://m.telegraaf.nl/article/27394303/ ... der-sneeuw
Ik zei hier al eerder, een paar weken koud met overwinteren is normaal in Europa, maar zo erg. Brrrrrrrr
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
Gersu
Berichten: 165
Lid geworden op: di 12 apr 2011, 23:05
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Gersu »

Ook wij zullen dit jaar, ergens half/eind augustus, weer richting Griekenland gaan. Alweer de 7e keer.

De afgelopen jaren op de bonnefooi naar Ancona gereden en in de haven een ferry geboekt, altijd gelukt tegen een scherpe prijs. Behalve afgelopen jaar, heen geen enkel probleem, maar terug.... Terug ging alleen via Bari, alle afvaarten half september vanuit Patras naar Ancona waren volgeboekt. Vanuit Bari is het toch een stuk langer rijden naar huis, is ons niet goed bevallen. Dit jaar dan toch maar van te voren boeken, jammer vanwege het verlies van flexibiliteit maar het is niet anders.

Wij verheugen er ons nu alweer op, Griekenland blijft in onze optiek het meest fantastische camperland. Vrij staan op de mooiste plekken, dat kan daar nog!

In 2016 een pup van een week of 4/5 oud zonder moeder gevonden in de haven van Palouki, na lang twijfelen haar meegenomen naar huis. Geen enkel moment spijt van gehad, ze is uitgegroeid tot een heerlijke en gezonde hond! Ze is nu ca. 6 maanden oud, weegt 22 kg en heeft een fantastisch karakter. We hebben meerdere honden, maar zij is toch onze favoriet geworden. Komend jaar gaat ze mee, ze vindt het heerlijk in de bus.
IMG_0706.jpg
IMG_0706.jpg (63.31 KiB) 1434 keer bekeken
IMG_1129.JPG
IMG_1129.JPG (19.2 KiB) 1434 keer bekeken
Sunshine tours
Gebruikersavatar
Mullie
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 12:38
Locatie: Hoogeveen

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Mullie »

Wij gaan voor de derde maal op rij. Na 2 keer de Peloponnesos wordt het nu waarschijnlijk Evia. Her en der wat eten en drinken, Zo hier en daar wat op het strand liggen.
Ons Burstnertje was geweldig, ons Dethlefje was oké, nu is het een echte Hobby, maar daar zitten wij niet mee.
Gebruikersavatar
Ries
Berichten: 1347
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 19:59
Locatie: Utreg

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Ries »

Utrecht Km (nog 87 dagen)

Another 45 Miles goes to Greece again. (proloog)

Vakantie aanvraag (mondeling) akkoord. Nu is het dus zo goed als zeker dat ik van woensdag 24 mei (vertrek einde van de middag voor een korte etappe ±225km) tot zaterdag 24 juni naar Griekenland ga. Spannend voor het eerst zo’n lange verre reis alleen. Nee niet echt alleen, El Greco gaat natuurlijk mee. Als alles volgens plan verloopt ben ik vrijdagmiddag nabij Ancona (I). Als ik vroeg genoeg ben, ga ik nog proberen te boeken voor een overtocht naar Patras (GR) voor dat weekend. Het liefst bij AnekLines omdat zij nog wel camperdeck hebben. Denk dat ik ook gelijk een retour Piraeus - Kreta boek en de terug reis van Igoumenitsa naar Ancona op di 20 juni. De 21e ben ik dan weer in Ancona. En heb dan ruim 3 dagen om zaterdag de 24e weer thuis te zijn. Wat een heerlijk vooruitzicht, nog 87 dagen.
"Het is waanzin om honderden miljarden uit te geven aan niet effectief klimaatbeleid."

Just because my path is different doesn't mean I'm lost
Gebruikersavatar
Kretenzer
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 19:18
Locatie: Armeni/chania

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Kretenzer »

Zeker een fijn vooruitzicht. Wanneer je graag camping on board wil boeken gaat je dat vrijwel zeker niet meer lukken. Beter nu al boeken. Het is sowieso niet altijd gegarandeerd dat je na boeking direct kan vertrekken, soms moet je een of twee dagen wachten. Wanneer je denkt de boot niet te halen onderweg, dan kun je telefonisch omboeken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Ries
Berichten: 1347
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 19:59
Locatie: Utreg

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Ries »

Dank voor de tip.

Een dag eerder of later maakt me niet zoveel uit. Misschien ga ik wel linksaf om in Venetië aan boord te gaan. Of blijf ergens een dag hangen. Heb intussen geleerd te genieten en relaxed te reizen met De Camper. Dat kan volgens mij ook in een vakantie van 4 1/2 week. En bij Ancona zijn er genoeg plekken om te overnachten als ik niet "gelijk" weg kan.
"Het is waanzin om honderden miljarden uit te geven aan niet effectief klimaatbeleid."

Just because my path is different doesn't mean I'm lost
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door MonRoe »

Ries wij gaan in dezelfde periode, zondag 28 mei heen, ancona-patras met Minoan en terug op dinsdag 20 juni vanaf Patras.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Ries
Berichten: 1347
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 19:59
Locatie: Utreg

Re: Griekenland: we komen weer in 2017



Bericht door Ries »

Leuk. Wie weet zien we elkaar ergens onderweg. Is al even geleden dat we naast elkaar stonden bij het Griekenlandmetdecamperweekend.
"Het is waanzin om honderden miljarden uit te geven aan niet effectief klimaatbeleid."

Just because my path is different doesn't mean I'm lost
Plaats reactie