Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door AadenAnke »

Ik lees net ergens dat er op 12 augustus een classic treffen is in Den Helder. Ik heb er hier niets over gelezen maar dat kan natuurlijk gewoon aan mij liggen. Wat mij eigenlijk opviel was de tekst alleen toegang voor leden van classic campers en het oude camperforum. Ik wist niet dat er een oud en of een nieuw forum is/was. Wie kan en wil mij er meer over vertellen/schrijven? Ik heb net gezocht bij recreatie e.d. Maar kan niets vinden?
Gr. Aad
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Classic camper treffen op 12-08-2016 in Den Helder



Bericht door Cee Pee »

Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Classic camper treffen op 12-08-2016 in Den Helder



Bericht door Peter LMC »

effe goochelen

http://allevents.in/den%20helder/treffe ... 9388639479#" onclick="window.open(this.href);return false;
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Classic camper treffen op 12-08-2016 in Den Helder



Bericht door AadenAnke »

Ja die had ik dus net gelezen. Maar ik verbaas me er over dat ik hier niets van op dit forum vindt en dan de opmerking " alleen voor leden van het oude camperforum" Dat geeft een gevoel van er is meer dat speelt.
Gr. Aad
Gebruikersavatar
faalhaas
Berichten: 1416
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 11:10

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door faalhaas »

Dat is toch een open forum waar iedereen met een oudere camper zich kan inschrijving? (voorstellen verplicht)

Als zij onderling afspreken voor leden speelt er dan meer? Speelt er ook meer als de NKC, de Hymer club of Dubbellucht een treffen organiseren?
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Vertrokken2 »

Ik kan me voorstellen dat ze een leeftijdsgrens hanteren. Anders krijg je al die campers/yountimers van mss 25 jaar oud, die wellicht gedateerd zijn (donker bruin eiken e.d.), maar geen klassieker zijn. Dus niet interessant.

Wel jammer dat het alleen voor leden is, ik was graag even gaan kijken. Heb hier nog wel een jaren '50 bikini liggen geloof ik.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Antje
Berichten: 5782
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 16:00
Locatie: Noord-Holland

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Antje »

Op het forum 'oude campers' moet je je inderdaad registreren en moet je camper teminste 20 jr. oud zijn om je te kunnen registreren.
Je kunt als geristreerde dat bewuste topic gewoon lezen, deze bijeenkomsten zijn door leden georganiseerd, niks geheims aan!
Er speelt dus niks meer dan dat, er zijn meerdere camper fora, en die hebben niets met elkaar te maken.

Deze is specifiek voor oudere campers zodat je gericht je vragen kan stellen en antwoord verwachten of een verwijzing bij wie of wat je misschien verder kan komen!

Ik vind overigens wel dat over 'oude camper' forum dezelfde regels gehanteerd moeten worden als b.v. de NKC/ANWB, ik ben ook lid maar heb geen aandelen .. :angel:
Ben je het niet eens met voorgenoemde fora dan is niet de bedoeling hier erover te gaan discuteren, zie regel 1.
Een vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg!


Er zijn momenten waarop zelfs een muis verandert in een tijger!
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Vertrokken2 »

Als dat een reactie is op mijn bijlage dan het volgende:
Ik heb slechts aangegegeven dat ik het jammer vind dat het evenement voor leden is. Ik vind oldtimers nl leuk.
Ofschoon ik aan campers van 20 jaar oud geen barst aan vind. Dan moeten ze 40 of 50 jaar oud zijn. Een VW T1 of zo.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
vanHooltje
Berichten: 2696
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door vanHooltje »

Tja gobert, die van 40 a 50 jaar oud staan niet voor het opscheppen, die van mij dan toevallig wel namelijk 43 jaar. En ook ik zit op oudecampers.
En kijken mag altijd daar, niets geheims aan word gewoon door een van de leden georganiseerd.
kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Antje
Berichten: 5782
Lid geworden op: za 17 mei 2003, 16:00
Locatie: Noord-Holland

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Antje »

2 Gobert;
Het is een reactie in het algemeen, typerend voor dit forum dat bijna iedereen een reactie gaat geven en die is niet altijd positief!
Wil jij of ieder ander een ander forum b.v. zonder regels dan houdt niemand je tegen er zelf een te beginnen!
Een vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg!


Er zijn momenten waarop zelfs een muis verandert in een tijger!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Dafluc »

Over de NKC en de ANWB is op dit forum ook al het nodige geschreven. Dus we zitten helemaal op dezelfde lijn.
Denk dat er gewoon een misverstand aan de basis van dit verhaal ligt. De topicstarter had denk ik het idee dat het genoemde forum een voorganger is van dit forum.
En dat er een oud en nieuw forum was. Dat is dus niet zo. Het zijn twee verschillende fora, die behalve het onderwerp niets gemeen hebben.
Dat ze daar ook treffens organiseren en dat die alleen toegankelijk zijn voor hun leden is natuurlijk ook niet vreemd.
Dat je daarover hier niets kunt lezen is ook al niet vreemd. Dit is namelijk gewoon een ander forum.
Waarmee het misverstand is rechtgezet.
Heb je belangstelling dan zul je dus even moeten gluren bij de buren :wink:
Afbeelding
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door Vertrokken2 »

Antje schreef:2 Gobert;
Wil jij of ieder ander een ander forum b.v. zonder regels dan houdt niemand je tegen er zelf een te beginnen!
:crazy: ik heb alleen maar gezegd dat ik oldtimers leuk vind het het jammer vind dat het evenement alleen voor forum members is :crazy:
Ik zou zeggen: lees mijn bijdragen aan dit topic er nog eens rustig op na.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Classic campertreffen op 12-08-2016 in Den Helder?



Bericht door AadenAnke »

Inderdaad zoals dafluc aangeeft kreeg ik het idee dat het een voorganger van dit forum is. Daar had/heb ik niet eerder van gehoord en vandaar mijn verbazing.
Gr. Aad
Plaats reactie