Weekendje Zeeland in het hoogseizoen

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door B1gcheese »

Onze zomervakantie is er al doorheen, maar met het mooie zomerweer gaan we natuurlijk wel de weekendjes weg in eigen land.
Ik zit te denken aan Zeeland, er zijn aardig wat camper campings/ camperparken. Niet goedkoop, maar wel de mogelijkheid om een stoeltje buiten te zetten. Alleen vraag ik me af of daar nog plek is als je aankomt op vrijdagmiddag/-avond, heeft iemand hier ervaring mee? Zou zonde zijn om een flink stuk te rijden en dan nergens meer terecht te kunnen.

Ik denk bijvoorbeeld aan deze of deze.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door KTManiac »

Zou als ik jou was gewoon die campings even bellen, dan krijg je het enige antwoord waar je wat aan hebt.

Maakt toch niet uit wat hier verder allemaal nog voor meningen en ervaringen gepost worden?
Denk niet dat men aan de poort van een volle camping heel gevoelig zal zijn voor het argument "Ja maar op het camperforum zeiden ze dat er nog wel plek zou zijn...".
bobbus
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 17 feb 2016, 17:11

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door bobbus »

je kan ook een plekje reserveren op een camping iets minder prominent dat maakt flink uit in kosten en in beschikbaarheid. Moet je wel een stuk van de kust slapen , maar daar ga je overdag dan weer heen.
zonder wrijving geen glans
Gebruikersavatar
swagmanneke
Berichten: 359
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 11:22

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door swagmanneke »

Hallo

Als wij naar Zeeland komen( Veerse meer) gaan wij naar " de Heerlijheid van Wolphaertsdijk" ligt op 50m van her Veerse meer, s'morgens rijden wij de camping af en gaan aan het water staan, s'avonds terug de camping op. Zijn er nog niet in July of Augustus geweest maar met hemelvaart betalen we iets van een €16 incl elektra en douches

Walter
Euramobil Integra line 720EB
you never never know, if you never never go
Gebruikersavatar
Luc & Chris
Berichten: 1248
Lid geworden op: do 05 nov 2009, 20:00
Locatie: Kloosterzande - Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door Luc & Chris »

Zeeuws-Vlaanderen is ook Zeeland!
Kijk eens rond in Cadzand, Groede, Nieuwdorp en in de buurt als je strand en water wilt. Maar genieten van de meest Vlaamse stad kan je ook hier in Hulst.
ICD drager sinds 20 juni 2016.
Meer lezen over ons? Hier klikken.
Gratis camperplaats in Zeeuws-Vlaanderen.
Afbeelding
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door geuze »

afgelopen weekend op de klepperstee gestaan ( Oudorp) en s'morgens vroeg ja heel vroeg naar de brouwersdam gegaan, want het was er druk
pluk de dag voor je het weet is het over
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door B1gcheese »

KTManiac schreef:Zou als ik jou was gewoon die campings even bellen, dan krijg je het enige antwoord waar je wat aan hebt.

Maakt toch niet uit wat hier verder allemaal nog voor meningen en ervaringen gepost worden?
Denk niet dat men aan de poort van een volle camping heel gevoelig zal zijn voor het argument "Ja maar op het camperforum zeiden ze dat er nog wel plek zou zijn...".
Ja duh :bang:

Ik heb het hier over die camperparken met een automaat en slagboom waar je 24 uur per dag in en uit kan rijden, en waar reserveren niet mogelijk is. Is daar nu zo druk dat je geen kans maakt op vrijdagavond of niet, dat is mijn vraag aan de camperaars hier.
bobbus schreef:je kan ook een plekje reserveren op een camping iets minder prominent dat maakt flink uit in kosten en in beschikbaarheid. Moet je wel een stuk van de kust slapen , maar daar ga je overdag dan weer heen.
Slim, daar had ik nog niet aan gedacht! :cheers:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24440
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door javanes »

En illegaal overnachten zou ik maar niet doen.
Het afgelopen weekend hebben ze weer de nodige boetes uitgedeeld.
En dat kost je dan €140,-
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door B1gcheese »

Ja dat heb ik gelezen. Ze komen niet erg gastvrij over die Zeeuwen :P
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door KTManiac »

B1gcheese schreef:Ik heb het hier over die camperparken met een automaat en slagboom waar je 24 uur per dag in en uit kan rijden, en waar reserveren niet mogelijk is.
Ah, duidelijk . Dat wist ik niet. Ken die parken niet, iig nooit geweest.
Je zou hier niet de 1e zijn die een vraag stelt waar dan 12 pagina's over geOH'd wordt terwijl de vraag met 1 telefoontje beantwoord zou zijn geweest. :wink:
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door B1gcheese »

Nou ze zijn in ieder geval net zo duur als een camping maar goed. Ik vind dat soort plaatsen meerwaarde hebben omdat ik niet gebonden ben aan een receptie met bepaalde openingstijden.
Op vrijdag werk ik nog en tegen de tijd dat ik op een plek arriveer is het al avond.

En het geOH op dit forum hoort er een beetje bij hoor, al zijn het wel altijd de vaste klanten met de oneliners die de boel opvullen
Daar lezen we maar over heen. Hoe was het ook weer? 'Het forum is net een buffet, ' etc. etc. :-B
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
dethleffsi6810
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 23 sep 2015, 21:19
Locatie: brabant-valkenswaard

Re: Weekendje Zeeland in het hoogseizoen



Bericht door dethleffsi6810 »

wij gaan ook regelmatig naar zeeland (zoutelande/westkapelle ) bel van tevoren naar een minicamping en ga pas s'vondts naar de camping is tot op heden nog geen probleem geweest
Theo
Plaats reactie