25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend (VOL)

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend (VOL)



Bericht door MonRoe »

Beste allemaal,

er zijn nogal wat vragen over het gebruik en het maken van routes met Garmin BaseCamp. In overleg met Mr.Gps is er een datum geprikt voor een cursusmiddag.
Dit zal zijn op zaterdagmiddag 26 maart en wordt gehouden bij camperplaats Wijngaard de Baan in Wierden. Hier is een zaal beschikbaar waar de cursus gehouden kan worden. Tevens zijn er voldoende camperplekken.
We kunnen er gelijk een leuk lang weekend van maken, het is tenslotte de zaterdag voor pasen.

Wijngaard de Baan heeft aangeboden om op zaterdagavond voor een koud/warm buffet te zorgen a €16,00 per persoon.

De kosten voor de BaseCamp cursus is afhankelijk van het aantal deelnemers. Mr.Gps rekent een vast bedrag, dus hoe meer deelnemers, hoe minder de kosten. Ga even uit van kosten tussen de €15,00 en €25,00

De prijs voor een overnachting is €12,00. Dit is inclusief het gebruik van stroom, draadloos internet en toeristenbelasting.

Wil je meedoen, dan wil ik je vriendelijk vragen om DIT FORMULIER in te vullen. We zitten aan het maximaal aantal campers dat we kwijt kunnen bij de camperplaats. Daarom is het inschrijfformulier gedeactiveerd. Wil je op de reserve lijst komen, stuur dan even een pbtje naar mij.

Kom je het hele weekend, dan bepaal je de andere dagen zelf wat je gaat doen. In de buurt zijn mooie fietsroutes en er liggen ook wat geocaches. Of bij minder goed weer, elkaar helpen om leuke routes te maken in BaseCamp.

Nog even dit, de kosten voor de cursus en het buffet moeten vooraf overgemaakt worden, zodat we er niet bij inschieten.
De kosten voor de overnachting(en) kan je gewoon aan de camperplaats eigenaren betalen (€12,00 per nacht)

Ik zal hier wel een lijstje neerzetten van mensen die zich hebben aangemeld, zodat je kan zien of er nog plaats is. We hebben minimaal 10 deelnemers nodig voor de cursus en maximaal 20.

1. Mon-Roe [Betaald]
2. Zwerfsteen [Betaald]
3. Ruttentuttels [Betaald]
4. A. de Boer [betaald]
5. Peter LMC [Betaald]
6. Marcel en Patricia [betaald]
7. Gerhans [betaald]
8. Lowy [betaald]
9. Dominique1 [Betaald]
10. Wim [Betaald]
11. Chiastra [Betaald]
12. Karman [betaald]
13. Bjonni [Betaald]
14. 2lions [Betaald]
15. The Scorpios [Betaald]
16. Mariët [Betaald]
17. Ad Spaan [Betaald]
18. Moi [Betaald]
19. Erbia [betaald]
20. Campergenot [betaald]

Er zijn nu meer dan 20 deelnemers voor de cursus. Na overleg met Mr. Gps houden we het bij hierbij zodat iedereen de aandacht krijgt en de gelegenheid krijgt om vragen te stellen.
Aanmeldingen vanaf 10 maart komen op de reserve lijst te staan.
Laatst gewijzigd door MonRoe op di 15 mar 2016, 17:52, 32 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 829
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door De Boer op toer »

Inmiddels aangemeld.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10157
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Peter LMC »

Aangemeld. :thumbup:
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Zwerfsteen »

Wij hebben ons aangemeld, zou ik nu eindelijk dat BaseCamp onder de knie krijgen?
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Gerhans
Berichten: 697
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 23:37
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Gerhans »

Ik wil ook wel eens wat meer weten over basecamp. Daarom aangemeld.
Groeten, Gerard

Peugeot Boxer 435 L4H2 3.0 HDI, 116 kW, 400 nm. bwjr: 2008
Tom Tom Go 750 Live

De Camper is weer een TRAVELBUG

Afbeelding
Gebruikersavatar
MrGPS
Berichten: 406
Lid geworden op: di 04 feb 2014, 11:23

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door MrGPS »

Geweldig leuk initiatief dit, waar ik graag een bijdrage aan lever! Een uitstekende manier om het nuttige en aangename te combineren.

Wijngaard Baan is een prachtige camperplek in mooie omgeving, met goede voorzieningen. Ik ken Henk en Anja maar al te goed, want het is bij mij 'om de hoek'. Bovendien heb ik naast gps een tweede passie en heb op 1 kilometer van Baan mijn eigen (hobby!) wijngaard (http://www.dehinn.nl). Heb ook daardoor regelmatig contact met ze en dat maakt het extra leuk beide passies te combineren.

Baan kan alles laten zien van kleinschalige professionele wijnbouw en vinificatie; mocht je het in de loop van dat weekend leuk vinden te zien hoe de amateur het doet dan is dat allicht ook mogelijk.

On GPS-topic:

Mocht je met concrete vragen of problemen zitten: meld ze dan gerust alvast hieronder!

Santé!
Hans
Gebruikersavatar
Moi
Berichten: 1724
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 0:52
Locatie: Loppersum (Gr)

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Moi »

Prima idee. Helaas..... andere afspraak dat weekeinde. Volgende keer beter.
Pössl Roadcruiser.
Gebruikersavatar
Gerard K.
Berichten: 258
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:19
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Gerard K. »

Wat een goed initiatief!
Helaas kunnen wij er niet aan deelnemen, alhoewel ik dat heel graag had gewild. Wij zijn dan al voor een lange reis onderweg.
Maar indien zo'n weekend in het najaar zou worden herhaald, wil ik zeker proberen van de partij te zijn.
Gerard Koning.
Wij reizen, als de tijd het maar eventjes toelaat, met onze Hymer B674-SL van de Noordkaap tot aan Marokko.
En je kunt ons volgen op: http://www.koning.jouwweb.nl
Gebruikersavatar
dominique1
Berichten: 94
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 18:56

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door dominique1 »

ook wij zijn present,
Take it easy,don't let the sound of your own wheels
drive you crazy .
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door mariët »

Ik voel er heel veel voor maar Jan heeft hélemaal niks met dit soort dingen. Ik ga hem trachten te enthousiasmeren. Desnoods doe ik alleen mee aan de cursus. Ben al eens enorm in gevecht geweest met BaseCamp en begreep er de ballen van.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Zwerfsteen »

Leuk Mariët, laat Jan dan maar fietsen of lezen.
Leny neemt ook geen deel aan de cursus (wel aan het buffet), dus je bent niet de enige die alleen in de klas zit. :)
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door MonRoe »

Mariët alleen komen voor de cursus is geen enkel probleem en ik denk dat van vele campers er maar 1 mee doet met de cursus en dat de andere wat anders gaan doen.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Ruttentuttels
Berichten: 3891
Lid geworden op: za 30 aug 2008, 21:01
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door Ruttentuttels »

Ik doe ook niet mee aan de cursus, Rick wel. Wel beiden het buffet.
Groetjes van de Ruttentuttels
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 829
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: 25-28 maart Garmin BaseCamp(er) cursus weekend



Bericht door De Boer op toer »

Bij ons doe ik ook alleen mee aan de cursus, denk dat mijn Janny sokken gaat breien. :lol:
Wel doen we gezellig allebeide mee aan het buffet.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Plaats reactie