Jongeren / jonge camperaars

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Vopper »

de Jonckheer schreef:
Relaxed schreef:Leuke reactie's! :D
Tot nu toe altijd juist positieve reactie's gehad, ook op m'n leeftijd (20-25). En wat betreft geluidsoverlast: pak het positief aan. Veel mensen zullen direct negativiteit uitstralen naar jongeren die geluidsoverlast veroorzaken. Kan het begrijpen, maar anders verwoorden doet wonderen, als: "vroeger waren wij ook zo, maar nu.... " :P schept toch een band :thumbup:
Wij hadden vroeger Rock&Roll, Blues, Country, etc., daar liep je geen gehoorbeschadigingen van op en dat had een melodie. Ik had laatst een groep jongeren in de bus die een CD gedraaid wilden hebben. Toen dat (gelukkig) klaar was had ik absoluut geen verschil bespeurd tussen het eerste en het laatste nummer en alles daartussenin. Wat een rotzooi, niets met muziek van doen. Elke sukkel die met een pc om kan gaan kan dat maken. Het is te hopen dat de jeugd een andere, betere muzieksmaak ontwikkeld als ze wat ouder worden. Dat is, als ze dat dan nog kunnen horen! :lol:
:lol3: :lol3: Als het gehoor verdwenen is, kunnen wij er weer voor gaan betalen, vanwege "beperking", nog een jaar langer werken :bang: :bang: :twisted: (knap dat je de rotherrie nog kon verdragen)

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door de Jonckheer »

Valt mee, het volumeknopje zit bij mij :lol: :lol: :lol: ze waren niet echt blij maar dat boeit mij niet.
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Vopper »

:lol: :thumbup: :clap:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gommel
Berichten: 518
Lid geworden op: do 29 aug 2013, 17:21

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Gommel »

de Jonckheer schreef:
Relaxed schreef: Wij hadden vroeger Rock&Roll, Blues, Country, etc., daar liep je geen gehoorbeschadigingen van op en dat had een melodie. Ik had laatst een groep jongeren in de bus die een CD gedraaid wilden hebben. Toen dat (gelukkig) klaar was had ik absoluut geen verschil bespeurd tussen het eerste en het laatste nummer en alles daartussenin. Wat een rotzooi, niets met muziek van doen. Elke sukkel die met een pc om kan gaan kan dat maken. Het is te hopen dat de jeugd een andere, betere muzieksmaak ontwikkeld als ze wat ouder worden. Dat is, als ze dat dan nog kunnen horen! :lol:

Tja dat is een kwestie van smaak, ik vind Rock en Roll, Bluess ed weer niks, wat een baggerherrie. En als je het verschil niet hoort zal toch het gehoor vroeger erger beschadigd zijn dan bedacht. En als iedereen goede muziek kon maken op de computer werd er niet zoveel voor de echte artiesten betaald... Het volume daarentegen ben ik helemaal mee eens.

Moet wel zeggen dat de meeste mensen leuk reageren op ons jonge gezin (33-32-4-3) maar dat is niet altijd zo. Met kinderen is het altijd even iets drukker en niet iedereen kan dat waarderen en vind dat de CP voor ouderen zijn en kinderen daar niet welkom zijn. Vaak vertrekken we dan ook, niet om ze hun zin te geven, maar ben op vakantie en wil dan alleen een leuke sfeer. Maar doorgaans alleen leuke reacties, wel vaak vragen of hij idd van onszelf is.
Lieke
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 20:58
Locatie: West-Brabant
Contacteer:

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Lieke »

Ach, er zullen ook best veel campers 'van de bank' rondrijden....... en dan ijskoud zeggen dat-ie van jou is :-B
Reis niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Marco Polo »

Zal toch nooit goed zijn.
Als ik zeg dat ik die 70 ruggen voor een neie wagen zo uit m'n achterzak heb getrokken ben ik weer een patser of het komt uit crimineel geld. :mrgreen:

Doet geen moeite; je maakt het mensen toch nooit naar het zin :bang:

Daarnaast gaat het niemand een jota aan hoe iemand anders op de camperplaats zijn leven en financiën inricht.

Misschien zit daar ook wel een generatiekloofje :G
Denk dat jongeren het over het algemeen veel te druk hebben om hun eigen leven goed op de rails te houden.
Waarom zouden ze zich dan ook nog druk moeten maken om een ander :!: :?: 88I

Daarentegen, op het moment dat de spanning en sensatie een beetje uit je leven verdwenen is......... :mrgreen:
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Vopper »

Nog een paar mogelijkheden: mensen onderbetalen/uitbuiten of de kluit belazeren. :bang:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
Grumble
Berichten: 2047
Lid geworden op: ma 16 jan 2012, 22:21
Locatie: Eibergen

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Grumble »

Afbeelding
Als dit ^^ achterop een camper zit, weet je wel hoelaat het is.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Kroppie »

20.35 u

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door AadenAnke »

Wat maakt het uit 25-50 of 75 jaar een camper van 100.000-20.000 of een oude bus van 1.000 euro, als je geen overlast geeft en geniet dan is het toch goed! Ben je jong en lijkt het je wat? Doen, koop iets voor een bedrag wat je kan missen en ervaar het. Ook wij (51 en 58 jaar) hebben er zeker 25 jaar naar gekeken en het vorig jaar eindelijk gedaan, een oud beestje van 30 jaar gekocht en we zijn er nu aan verslingerd! We zijn er zeker 25 jaar te laat aan begonnen, doe de dingen die wil doen zo snel mogelijk en geniet. Of die hobby op wielen van jou, via gespaard of geleend geld is gekocht dat is jouw zaak! We zien je wel een ergens als we met de camper weg zijn. Wat dat geluid betreft mijn gehoor heb ik jaren geleden met hard rock naar de klote geholpen dus hooguit dat ik kom vragen of het iets harder kan zodat ik het ook kan horen! Mijn vrouw zal daar een andere gedachten over hebben.
Gebruikersavatar
camarados
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 9:04
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door camarados »

Hier ook nog relatief jonge (vind ik dan) beginnende camperaars. (1973 en 1972)

Kan er nog niet echt over mee praten, daar we nog niet echt op vakantie zijn geweest met de camper. Komt er aan, half juli. :D
Met de Burstner uit 2008
Met de Globescout uit 2003
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Berichten: 247
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 22:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door BeakerFlo »

Ik ben ook. Een relatief jonge campervan met een westfalia T3 busje.
Geld van de bank.... Overlast..... Het is soms verbazingwekkend met hoeveel vooroordelen hier af en toe gesproken wordt.

Ik ga meer wildkamperen dan op camper plaatsen staan. Vooral om andere mensen te mijden, en van een stukje vrijheid te genieten. Mijn bus is 4x4, dus ik kan ook op wat meer plekken komen. Natuurlijk is het wel de bedoeling om dan de overlast te vermijden en nergens troep achter te laten. Om eventuele azijn zeikers voor te zijn.
groet, Floris!

rondreizend in een VW Bus T3 Syncro uit 1988 afgewisseld met een Land Cruiser 90 met een daktent.
Meer over mijn bussen: http://beakerbus.nl
Danny268
Berichten: 215
Lid geworden op: vr 22 mar 2013, 20:37

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Danny268 »

Ik ben 27 j , vriendin is 28j en de dochter is 2,5j
Dus wij zijn ook vrij jong voor camperaars :-)
Laatst gewijzigd door Danny268 op ma 22 jun 2015, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Jongeren / jonge camperaars



Bericht door Stieneke en Donald »

Danny268 schreef:en de dichter is 2,5j :-)
Jonge dichter. :mrgreen:
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Plaats reactie