Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door B1gcheese »

Wij zijn een getrouwd stel in de mid-veertig, werken allebei, hebben geen kinderen. We gaan we vaak even het weekendje op pad in Nederland met de camper. Op vrijdagavond de camper uit de stalling en gelijk door. Even uitwaaien, de kop leegmaken, beetje shoppen, wandelen, eventueel uit eten en dan op zondagmiddag weer naar huis.

Zijn er meer mensen van onze leeftijd op dit forum, die op deze manier in het weekend erop uit gaan? Is het dan leuk om eens af te spreken? Ik bedoel hiermee geen grootschalig treffen, maar meer dat je elkaar spontaan in kunt seinen als je een weekendje weg gaat richting een bepaalde camperplaats. Een praatje maken, misschien tips uitwisselen of gewoon een wandeling of een biertje op een terras. Geen verplichtingen, vrijheid blijheid!

Liefhebbers?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
ChristiaanvB
Berichten: 439
Lid geworden op: di 02 dec 2014, 20:12

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door ChristiaanvB »

Ik behoor niet meer tot de doelgroep wat leeftijd betreft. Maar is het niet zo dat je altijd en overal leuke mensen kan ontmoeten en het spontane juist leuk is? Het lijkt me anders een heel geregel. En echt waar, 55 plussers kunnen ook heel goed opschieten met 40 plussers :-B :-B
----------------------
Groet, Christiaan
Roadcar 540
bustner 625
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 9:58
Locatie: heesch

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door bustner 625 »

hallo john .
ook wij gaan met regelmaat in de weekendjes weg met de camper .
nu er de komende maanden weer veel vije dagen komen gaan we graag weer op pad.
erg leuk om andere campergenoten te treffen zo wel in binnenland als buitenland.
misschien wel leuk om eens wat af te spreken .

martin
adria matrix 680 sl
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door hurktoilet »

Praatje maken met de buren vind ik altijd (nu ja, bijna altijd) leuk. Het enige dat ik mis aan de camping is dat je bij de afwas ideeën uitwisselt met andere kampeerders over wat die in de omgeving gedaan hebben.
Maar dat lijkt me geen reden om vooraf af te spreken. Wij doen het met de mensen die we tegenkomen.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
dickjacq
Berichten: 786
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 9:53
Contacteer:

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door dickjacq »

Ik ken je gevoel John. Ook beiden in de 40 en geen kinderen. Gaan ook vaak op pad maar ook buiten de weekenden omdat ik onregelmatige diensten loop.
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door Vertrokken2 »

Ik begrijp het criterium niet zo goed. Er zijn ingekakte dertigers en hypermoderne zestigers en alles wat daar tussen zit.
Ik heb leeftijd nooit bepalend ervaren voor een stuk raakvlak, gezelligheid of anderszins.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Gooff
Berichten: 678
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:45
Locatie: Huijbergen

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door Gooff »

Mijn vrouw en ik begrijpen het criterium ook niet goed. Ik ben een 60 plusser en mijn vrouw een 40 plusser :crazy: en kunnen heel goed met elkaar opschieten :cheers: :cheers:
Benimar Mileo 282
Honda SH 150i
NIKON met wat jampotten

Gooff & San
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door B1gcheese »

Och leeftijd is meer een indicatie, samen met de andere zaken die ik beschrijf.
Maar er zijn ook mensen die zich hierin wel herkennen blijkbaar.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
John S.
Berichten: 194
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 21:32
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door John S. »

Wij zijn ook mid 40ers, gaan regelmatig een weekend weg. Soms maar 20km verder, kan dan al heel anders zijn. Liefst iets om te mtb-en, shoppen of happie te eten.
Adria Corol 660 SP
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Weekendjes NL: nog meer camperaars in de 40?



Bericht door de Jonckheer »

Er zijn genoeg 40 plussers op de weg die ik beschouw als ouwe lullen zoals ze zich door het verkeer bewegen, pfff. :yawn:
Leeftijd is geen criterium, ik ga net zo makkelijk om met 30ers als met 70ers, maakt mij totaal niet uit.
Plaats reactie