hondenweekend

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
oakley
Berichten: 174
Lid geworden op: do 06 dec 2007, 21:23
Locatie: Halsteren

hondenweekend



Bericht door oakley »

Wordt er dit jaar nog een hondenweekend georganiseerd?
Vorig jaar was afgelast las ik nu

Er was twee jaar geleden zoveel animo

Groetjes maria
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

Re: hondenweekend



Bericht door Anja & Henk »

Maria,

Leuk dat je de oproep doet. 2 jaar geleden heb ik het georganiseerd en het was een succes. Maar helaas vorig jaar was er zeer weinig animo. Daarom heb ik er nu nog geen energie in gestoken.
Mocht er nu meer belangstelling bestaan , dan wil ik het nogmaals proberen. Het Erkmeerderstrand in Zeewolde lijkt mijzelf een heel goede locatie. Vanuit alle hoeken in ons land is het goed te bereiken.
Het zal dan wel eind mei nof juni worden want als ik het goed heb is 11/12 april is het Griekenland weekend en 17/19 april organiseert de NKC een hondenweekend (op het Erkmeerderstrand). Daaarna beginnen de tulp vakantie's van de scholen. Bij ons van 25/4 t/m 10/5. Daarna Hemelvaart en Pinksteren. Dus zit ik al op 29-31 mei of de weekenden in juni.

Mocht er belangstelling bestaan dan ga ik een poging wagen om bij het Erkmeerderstrand een weekend te plannen.
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Gebruikersavatar
Camperikelen
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 28 jul 2004, 21:20
Contacteer:

Re: hondenweekend



Bericht door Camperikelen »

ik zal even reageren omdat ik het hondenweekend altijd een enorm leuk treffen vond.
Vorig jaar stond het volgens mij gepland voor mei of juni. Dan zijn wij meestal op vakantie. Ik denk dat er dan veel mensen weg zijn.

Voorheen was het vaak het weekend voor het griekenlandweekend. het Griekenlandweekend gaat helaas dit jaar niet door, dus daar heb je geen concurrentie van.

Groeten,

Loes
*** Ik kom op plaatsen waar ik nooit ben geweest! ***

http://www.camperikelen.nl
ton en evelien
Berichten: 434
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 11:46

Re: hondenweekend



Bericht door ton en evelien »

We vonden het laatste honden weeken ook gezellig daar hebben we nu speciale herineringen aan
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

Re: hondenweekend



Bericht door Anja & Henk »

Jammer dat ik het nu pas hoor dat het Griekenlandweekend niet doorgaat. Helaas hebben wij nu een andere afspraak gemaakt voor het weekend van 11 april. Doordat er verder geen reacties zijn geweest, heb ik ook nog niets ondernomen om het weer te organiseren. Als er animo voor is, voor in het najaar of volgend voorjaar hoor ik het graag. Dat mag ook via een PB-tje.
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Gebruikersavatar
nummer36
Berichten: 413
Lid geworden op: do 06 dec 2012, 19:40
Locatie: Pernis
Contacteer:

Re: hondenweekend



Bericht door nummer36 »

wij willen ook wel komen maar in de maand juni zijn wij al weg
Groetjes van Brenda en een poot van kleine Max.

Kijk ook op http://www.effeweg.net hij is weer aangepast op 18 april 2016
Afbeelding Afbeelding
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

Re: hondenweekend



Bericht door Jeannette »

ik heb jaren dit treffen georganiseerd. helaas is mijn Inta overleden en sindsdien kan ik het niet meer opbrengen. Wie weet ooit, maar ik vind het nu echt gewoon nog heel moeilijk. Ik weet dat er via de Vrijecamperaar ook een weekend wordt georganiseerd. Waar en hoe weet ik niet.
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Plaats reactie