Geen idee waar we naartoe moeten voor één dag...

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
ingrid55
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 jul 2014, 0:37

Geen idee waar we naartoe moeten voor één dag...



Bericht door ingrid55 »

:problem: Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op dit forum en wonende in Belgie. Enkele weken geleden hebben wij ons een camper gekocht. Na wat wikken en wegen en er voor gegaan.
Maar helaas begin ik nu wat te flippen na niks anders doen als zoeken en zoeken....naar waar we kunne gaan in het weekend.
Ons eerste weekend zijn we naar Frankrijk getrokken en na wat zoekwerk viel alles op zijn pootjes.
Nu is het zo dat ik vaak op zaterdag werk, dus zijn wij op zoek naar plaatsjes ( in Belgie, Nederland) waar wij zaterdagavond nog naartoe kunnen rijden om even van onze zondag te kunnen genieten.
Tips, adressen, verhalen, alles is welkom!! :thumbup:
Gebruikersavatar
vanHooltje
Berichten: 2696
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Geen idee waar we naartoe moeten voor 1 dag



Bericht door vanHooltje »

kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
petdrea
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 14:08

Re: Geen idee waar we naartoe moeten voor 1 dag



Bericht door petdrea »

Beste Ingrid,

Wat is ongeveer de reistijd die je maximaal wilt na je werk? Welke voorzieningen heb je nodig? Leuke plaatsen zijn Thorn, het witte stadje in Limburg met goede gratis camperplaats.
Haspengouw in zijn geheel is heerlijk, Bilzen goede plaats of Kortessem. Zeeuws Vlaanderen , bv Sas van Gent of Hulst (gezellig druk en alle winkels open op zondag) of voor ultieme rust Kasterlee. In België is het heerlijk vertoeven met de camper. Wij komen er graag voor een weekeind.
Campercontact heeft inderdaad veel info, de ervaringen van medecamperaars zijn voor ons wel redelijk leidend. bv Lier is een leuk stadje met camperplaats waar wij weer heel snel vandaan gingen.
Afhankelijk van jouw woonplaats is Heusden in Nederland misschien ook te doen, en zeker de moeite waard. Wijk en Aalburg bij de bakker heerlijk fietsen langs de rivier en voorzieningen.

Het is ook uitproberen en ervaren.

Groet, Andrea
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31865
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Geen idee waar we naartoe moeten voor één dag...



Bericht door Bob Diesel »

Dus :idea:
vermeld bij je profiel-info
waar je bij benadering ongeveer woont :?:
en dat hoeft niet met straatnaam postcode
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Geen idee waar we naartoe moeten voor één dag...



Bericht door B1gcheese »

Gewoon wat plekjes uit Campercontact uitproberen. Als het zo warm is is dan willen wij lekker buiten zitten met het luifeltje uit, dan zoek je plekken waar dat kan. Als het wat koeler wordt dan wordt dat minder belangrijk. En inderdaad, het hangt er van af waar je woont en hoe ver je wilt rijden. Voor een weekendje gaan wij nooit zo ver. Inmiddels heb ik het afgelopen jaar meer van Nederland ontdekt dan de 42 jaar ervoor. En dat terwijl ik voor de baas 45k km per jaar rijdt :wink:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie