23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend Erkmeerderstrand = Afgelast!

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend Erkmeerderstrand = Afgelast!



Bericht door Anja & Henk »

Van 23 t/m 25 mei 2014 zal dit jaar het 7e hondenweekend worden gehouden.
Het is dit jaar later in het seizoen, dit ivm met beschikbaarheid terrein, Schotlandweekend en het Paas-weekend. Voordeel is dat het 's avonds ook langer licht is.
We kunnen weer op camping Erkmeerderstrand in Zeewolde beschikken over hetzelfde terrein als de andere jaren : Het Heelal

De honden mogen op dit terrein het gehele weekend vrij rondlopen. Doet uw hond zijn behoefte op het veld dan dient u als baas dit eventjes zelf op te ruimen.
Tijdens dit weekend zullen we meer malen samen met onze honden een wandeling maken langs het strand en over de dijk. Een ieder is vrij om hier aan mee te doen.

Overnachting per nacht per camper € 22.00 voor 2 personen, eventuele kinderen zijn gratis. Singles betalen € 11.00
Vrijdagavond kunnen we voor eigen rekening eten in "De Jutter", het restaurant op de camping. Voor zaterdagavond heb ik een BBQ gepland op het terrein in of bij de tent. Prijs: €14.00 per persoon, svp eigen drankjes meenemen.

Het is niet verplicht om deel te nemen aan de maaltijden; iedereen is vrij in zijn doen of laten.
Natuurlijk zijn ook camperaars zonder honden welkom.

Reserveren kan gedaan worden via het bestaande mailadres: hondenweekend@gmail.com

Graag zie ik bij de opgave:
Forumnaam
Familienaam en roepnamen
vegetarisch of dieet
Eventuele kinderen graag de leeftijd en m/j
Aantal honden
Het ras van de hond(en)
Roepnaam van de hond(en)
Deelname vrijdagavond in de Jutter
Deelname BBQ zaterdagavond in de tent
telefoonnummer:

Uw bijdrage in overnachtingen en eventueel bbq voor de zaterdagavond mag u overmaken op ING rekening: 5154624 t.n.v. A.J. Eising-Wilting te Wijhe,
IBAN: NL31INGB0005154624; BIC: INGBNL2A.
Laatst gewijzigd door Anja & Henk op zo 23 feb 2014, 9:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Gebruikersavatar
Bakkertjes
Berichten: 1689
Lid geworden op: zo 15 aug 2010, 10:14
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: 23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend



Bericht door Bakkertjes »

Misschien leuk voor nieuwe mensen het adres er bij.
Vanwege onze hondenvereniging weet ik dat de Jutter bij het Ermederstrand is :thumbup:

Hans

http://www.sharpei.nl
Op weg met een Mercedes 312d camper met Pilote Pacific 6900 opbouw
Gebruikersavatar
asmar
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 11:20
Locatie: Assen

Re: 23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend



Bericht door asmar »

Hallo
Een adres is wel zo handig.

gr. Asmar
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

Re: 23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend Erkmeerderstand in Zeewo



Bericht door Anja & Henk »

Dank jullie, staat er inmiddels bij. Woensdag kreeg ik de mail over de prijzen en donderdagochtend vroeg het item geopend nog voordat we om 9.00 uur zijn vertrokken voor vakantie naar Oostenrijk. Door de snelle plaatsing op het laatste moment was me dat ontschoten.
Gr. vanuit een Winters Flachau.
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

Re: 23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend Erkmeerderstand in Zeewo



Bericht door Anja & Henk »

Helaas loopt het nog niet storm met de aanmeldingen. Tot nu toe zijn er slechts 2 aanmeldingen binnen! Indien voor 31 maart a.s. er geen aanmeldingen bijkomen zie ik mij genoodzaakt om dit weekend af te blazen. Bij minimaal 15 campers gaat het weekend door.
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe

Re: 23 t/m 25 mei: 7e hondenweekend Erkmeerderstand in Zeewo



Bericht door Anja & Henk »

Helaas geen nieuwe aanmeldingen voor dit leuke weekend! Morgen neem ik contact op met de camping op het Erkmeerderstrand om het weekend te annuleren!
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Plaats reactie