Hoedenkabinet

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
wimw
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 16:21
Contacteer:

Hoedenkabinet



Bericht door wimw »

" Het hoedenkabinet " 13-09-2013 t/m 27-10-2013
Een leuke expositie in het museum "Bussemakerhuis" aan de Ennekerdijk 11 7622 ED Borne. tel 074 2669636
website: http://WWW.BUSSEMAKERHUIS.NL
Dit najaar worden hier , hoeden en hoofddeksels in de schijnwerpers gezet. Ook de geschiedenis, rituelen en gebruikswijzen komen aanbod. Een groep kunstenaars heeft de opdracht gekregen om " hoeden " in de brede zin van het woord , gestalte te geven naar eigen idee. Deze werken worden tijdens de periode als aanvulling op de hoedenexpositie in de mooie tuin van het museum geëxposeerd, in de boomgaard zullen leerlingen van het AOC van Enschede hun werk laten zien. Mijn vrouw Anita Welberg Klein Heerenbrink exposeert ook met haar glazen hoeden in de tuin. Dus :thumbup: petje af voor de hoofddeksels.Dit fabriceurshuis , het nog enig bestaande in Nederland , staat +/- 400m van een camperplek in het centrum, 2 km iets verderop in Hertme is een mooie camperplek voor meerdere campers met voorzieningen in een prachtige omgeving. In een straal van 20 kilometer zijn nog veel mogelijkheden om te bezoeken.
wimw
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 16:21
Contacteer:

Re: Hoedenkabinet



Bericht door wimw »

Hallo allemaal, de expositie is al ingericht en te bekijken in het museum , alleen de officiële opening moet nog gebeuren. Dus kun je nu wel, dan gaan kijken.veel plezier
wimw
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 16:21
Contacteer:

Re: Hoedenkabinet



Bericht door wimw »

Het is erg mooie expositie geworden , midden tussen het interieur van het Bussemakerhuis. De :clap: werken van de acht kunstenaars staan in de mooi aangelegde tuin en in de boomgaard. AOC Enschede gaan binnenkort ook werken laten zien in de tuin. Veel plezier .
wimw
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 16:21
Contacteer:

Re: Hoedenkabinet



Bericht door wimw »

Nog 3 weken kunt U gaan kijken. Ook de jurken, gemaakt door José Veldkamp, Wierden, zijn erg mooi en dit in combinatie met hoeden van Alex Hospers, Enschde, is een passend geheel. José maakt ook op maat, voor U ( de dames) mooie jurken en U heeft vanaf €89.00 een jurk van een door U, bij haar uitgezochte stof. Ook Alex maakt op uw verzoek een hoed op maat. Tijdens de avondparty op prinsjesdag zijn van beide een creatie gedragen, door 1 van de genodigden.
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: Hoedenkabinet



Bericht door geuze »

Volgens mij zit je op een verkeerde forum, dit is een camperforum en geen hoeden forum
pluk de dag voor je het weet is het over
wimw
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 16:21
Contacteer:

Re: Hoedenkabinet



Bericht door wimw »

Dank je wel, voor de tip. Als je het eerste gedeelte goed gelezen hebt , zijn hier prachtige camperplekken in de buurt en heel veel activiteiten in de dorpen om ons heen. mijn excuses als het je gestoord heeft. Ik dacht dat dit onder recreatie zou kunnen vallen.
met vriendelijke groet.
Gebruikersavatar
freddorr
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:03
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Hoedenkabinet



Bericht door freddorr »

Volgens mij valt dit onder zuivere reclame. Het geen overigens niet toegestaan is op dit forum. Maar laat de moderators daar maar over beslissen.
Vraag me trouwens ook af waarom er 4 berichten van TS nodig zijn voor zijn betoog.
Groeten
Fred

http://www.doerr.nl
https://www.facebook.com/groups/5234699 ... 5/?fref=ts
Als een vlieg geen vleugels had gehad, hadden we hem dan loop genoemd?
Plaats reactie