Alternatief Camper treffen Zeewolde (was Erkermeder camping)

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
CorTing
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 14:59
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Alternatief Camper treffen Zeewolde (was Erkermeder camping)



Bericht door CorTing »

Heerlijk al deze lekkere eigenheimers op dit forum.
Wij hebben toch allemaal een camper om Lekker onafhankelijk, je eigen weg, route en avontuur te zoeken en te beleven!
Als Alternatief op het treffen op de Erkermederstrand camping te Zeewolde. (LET OP! WEL EEN ANDERE DATUM)
Het treffen is op: 20 t/m 23 september 2013 op Camperplaats De Wielewaal op de Wielseweg 9 3896 MB te Zeewolde.
Het eerste veld is beschikbaar voor mensen die het thema BBQ en rondvlucht boven Flevoland willen benutten. De keuze is dan uit verschillende bestemmingen en een half uur vliegen. (Veluwe of Almere of Noordoostpolder of Kampen Zwolle of Zeewolde Nijkerk) De vlucht is dan met drie passagiers in een Cessna. Door mijn contacten op Airport Lelystad, kan ik dit aanbieden voor 60 euro per persoon. (max. 18 personen en afhankelijk van het weer, wellicht extra, vervoer naar Airport)
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen op zaterdagavond 20 september is er een gezamenlijke BBQ voor 20 euro incl. vlees, brood, salade, bier, wijn, fris en ijs met vruchten als toetje. (Combi ticket BBQ & rondvlucht voor 75 euro)

Voor de gene die niet een aan een thema of activiteit wenst mee te doen, deze kunnen lekker op deze super mooie en uitgebreide camperplaats gaan staan. Hier lekker genieten van wat u zelf maar wil. (tip: De aanwezige vuurkorven zullen benut worden om een gezamenlijk kampvuur aan te steken op zaterdagavond. Hier kan een ieder desgewenst aanschuiven met eigen borreltje & sigaartje. (ik zal de start maken en het vuur ontsteken, wellicht zal het aansluiting krijgen van alle liefhebbers).

Ik zeg: klik op de onderstaande link van datumprikker en vul het weekend in zoals het beste bij jezelf past en geniet alleen of samen van dit vrije laagdrempelige weekend evenement aan het Nijkerkermeer in de Polder!!!
Op een makkelijke snelle manier u hier voor aanmelden? klik op de volgende link om u te registreren, vul uw naam en email in dan komt u in de datumplanner waar u zich voor de overnachtingen en de activiteiten kunt aanmelden:

Voor registreren en aanmelden klik> http://www.datumprikker.nl/pkxx39wuvuhz3sze

1 Aankomst en aanmelding vrijdagovernachting?
2 Aanmelding voor de zaterdagovernachting
3 Kunt u aanmelden voor de rondvlucht vanaf Lelystad (omschrijving welke voorkeursbestemming)
4 Kunt u aangeven dat u de BBQ wilt benutten. (omschrijving dieet of vegetarisch)
5 Aanmelding voor de zondagsovernachting

Ik ben in overleg bij De Wielewaal om een fixed prijs te krijgen, dit is nog afhankelijk van het aantal deelnemers.
De standaardprijs op De Wielewaal varieert tussen 11 basis en 19 euro vol opties per nacht.

Voor info: Cor Hannema 06 398 5 7 9 11 http://www.corting.nl / camper@corting.nl

Kijk op de website van deze uitgebreide camperplaats De Wielewaal Zeewolde: http://www.dewielewaal.com/
_________________
Beter het delen van iets, dan het hebben van niets.
Wat je zelf niet goed kunt of wilt doen, laat dit vooral een ander doen.
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Alternatief Camper treffen Zeewolde (was Erkermeder camp



Bericht door mariët »

Wat leuk. Ik ga eens overleggen hier vanavond of morgen. Dat vliegen vind ik werkelijk een geniaal idee, niet duur ook. Zelf ga ik dat niet doen, ik ben een lafaard, ik durf dat niet en Jan volgens mij ook niet. Ik hoop dat dit weekend door kan gaan want ik vind het echt leuk. Succes.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Plaats reactie