13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Espagne5
Berichten: 139
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 18:18

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door Espagne5 »

:D :-B :D
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door Jeannette »

Hoi John, het thema is dus : lekker gewoon je gang gaan. :-) :-) . Leuk om gewoon een treffen te organiseren. Ja ik heb ervaring met Erkemederstrand. Als je wat wilt weten, stuur mij dan een pb, is handiger.
Voor honden is het een paradijs, voor kinderen is het ook geweldig. Voor gewoon genieters,is het heerlijk. Je kan lekker fietsen en wandelen. Eten is goed in het restaurant. Kortom een prima stekkie!
Je opmerking dat mensen zich niet kunnen vermaken zonder thema is wat ongelukkig gekozen. :-). Ik vermaak mij altijd wel


Leef je leven nu, overmorgen is je toekomst alweer verleden.
Groetjes, Jeannette
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
cirkel
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 04 nov 2007, 22:02
Locatie: Renkum

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door cirkel »

En vergeet geocaching niet :thumbup: :thumbup: :-B
Groetjes, cirkel
Gebruikersavatar
rob2
Berichten: 2481
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 8:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door rob2 »

Ik heb een camper gekocht om met minder mensen geconfronteerd te worden in mijn vrije dagen, als ik meetings wil, dan blijf ik gewoon open met de zaak.
Uiteraard geen probleem met mensen die graag een keer iemand ontmoeten
Als ik toch een keer ga, dan graag voor een reden die ondoenbaar is alleen, zoals de leuke slipcursus.
Voor de meeste zaken heb ik geen gezelschap nodig
Haha leuk gesproken Guy, ik kan me eigenlijk wel vinden in je woorden :thumbup:
Dat wil niet zeggen dat wij het niet gezellig vinden om met anderen iets te ondernemen
of te kletsen , maar wij kiezen in het algemeen voor rust.
We hebben beide meer dan fulltime werk, ( en daar moet je tegenwoordig blij mee zijn :wink: )
dus de vrije dagen/weken zijn voor ons erg belangrijk om samen te zijn,
en rust te nemen, waarbij we vaak wel actief zijn.....
Maar ik respecteer een ieders keuze, en Ermederstrand is wel leuk !
Groet,
Rob
Gebruikersavatar
asmar
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 11:20
Locatie: Assen

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door asmar »

Latetrucker schreef:Een nieuw treffen op de camping met cp plaatsen in Zeewolde op de camping van Erkemederstrand.
Dit wilde ik plannen op 14 en 15 september, voor iedereen die hier naar toe willen graag een bericht voor half juli
het is wel kort dag , Maar dat is met verband van reserveringen.
Is hier animo voor en het is voor iedereen.

John
Hallo,


Schrijf ons maar op , wij doen wel mee.
2 pers en 2 honden.

gr. Asmar :cheers:
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door Goldedition »

rob2 schreef:
Maar ik respecteer een ieders keuze, en Ermederstrand is wel leuk !
Ik wilde alleen maar aangeven waarom ik vroeg naar een "thema"
Sommige dingen zijn wel een keer leuk om doen, en kunnen moeilijk alleen
Daar zouden we kandidaat voor (kunnen) zijn, strandarbeid hebben we geen hulp in nodig ;;-)

Uiteraard vinden we een gewone "meet &greet" een tof idee, ik vind ook niet dat je meetings altijd zo groots opgezet moet zien.
Een gewoon kattebelletje in de zin van "Ik sta op 13/14 september in Zeewolde, wie komt ook" is even goed hoor.
Het was gewoon een vraag, geen kritiek op een onderwerploos-treffen.
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Gebruikersavatar
Latetrucker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 14 jan 2011, 10:44
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door Latetrucker »

Aan de camperaars die het hadden gelezen over de meeting op het Erkemederstrand , dat heb ik gecanceld van wege een te hoge prijs van 28,00 euro p.p. en daar komt nog bij 20,00 borggeld voor de sep-key van de toiletruimte.
Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn. John
Don't worry by happy
Gebruikersavatar
asmar
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 11:20
Locatie: Assen

Re: 13 t/m 15 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door asmar »

Hallo,

Daar zijn we helemaal mee eens. Dit is te duur.

gr. Asmar
CorTing
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 14:59
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

LET OP DATUM: 19 t/m 21 sept.: Campertreffen in Zeewolde



Bericht door CorTing »

Heerlijk deze lekkere eigenheimers op dit forum, daarom hebben wij toch allemaal een camper??? Lekker onafhankelijk en je eigen weg route en avontuur zoeken!!!
Ik zeg: Vul het onderstaande in zoals het je zelf het beste past en geniet alleen of samen van dit weekend!!!

LET OP DATUM Mijn voorstel: 19 t/m 21 september 2013 het eerste veld op te bouwen voor mensen die het thema rondvlucht boven Flevoland willen benutten. De keuze is dan uit verschillende bestemmingen en een half uur vliegen. (Veluwe of Almere of Noordoostpolder of Kampen Zwolle of Zeewolde Nijkerk) De vlucht is dan met drie passagiers in een Cessna. Door mijn contacten op Airport Lelystad kan ik dit aanbieden voor 60 euro per persoon. (max. totaal 12 personen en afhankelijk van het weer)

Afhankelijk van de aanmeldingen op zaterdagavond 20 september een gezamenlijke BBQ voor 20 euro incl. vlees, brood, salade, bier, wijn, fris en ijs met vruchten als toetje.

Als de gene die niet een thema of activiteit wenst, kunnen lekker op deze super mooie en uitgebreide camperplaats gaan staan. Hier lekker genieten van wat u zelf maar wil. (tip om de aanwezige vuurkorven te benutten, een gezamenlijk kampvuur aan te steken op zaterdagavond om 21.00 uur. Hier kan een ieder desgewenst aanschuiven met eigen borreltje en sigaartje.
(ik zal de start maken en het vuur ontsteken, wellicht zal het aansluiting krijgen van de liefhebbers).

Om op een makkelijke snelle manier u hier voor aan te melden, klik op de volgende link vul uw naam en email in dan krijgt u in datumplanner waar u zich voor 1, 2 of 3 punten kunt aanmelden:
Voor aanmelden klik> http://www.datumprikker.nl/pkxx39wuvuhz3sze

1 Aankomst en aanmelding vrijdag?
2 Aanmelding voor ook de zaterdagovernachting
3 Kunt u aangeven of u mee wil doen met de rondvlucht (omschrijving welke voorkeursbestemming)
4 Kunt u aangeven dat u de BBQ wilt benutten. (omschrijving dieet of vegetarisch)
5 Aanmelding voor de zondagsovernachting

Ik ben in overleg bij De Wielewaal om een fixed prijs te krijgen, dit is nog afhankelijk van het aantal deelnemers.
De standaardprijs op De Wielewaal varieert tussen 11 basis en 19 euro vol opties.
Cor Hannema 06 398 5 7 9 11 http://www.corting.nl / cor@corting.nl

Kijk op de website van deze uitgebreide camperplaats De Wielewaal Zeewolde: http://www.dewielewaal.com/
Beter het delen van iets, dan het hebben van niets.
Wat je zelf niet goed kunt of wilt doen, laat dit vooral een ander doen.
Plaats reactie