Camperplaats Uden?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder

Camperplaats Uden?



Bericht door petra en andre »

een aantal jaar geleden zou er een camperplaats in Uden komen. Nu dus de grote vraag is deze er al? en zo ja wat is het adres?
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

camperplaats uden??



Bericht door Jeannette »

Is een camping en geen camperplek volgens mij?
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder

Re: camperplaats uden??



Bericht door petra en andre »

ja die had ik al gezien maar vind hem wel een beetje duur en op de site van de camping wordt het niet genoemd dat hij camperplaatsen heeft.
het was de bedoeling dat de plaatsen in de buurt van het centrum zouden komen dus ben benieuwd.
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door de hoekies »

Geen adres maar waarschijnlijk wel een camperplaats namelijk een collega van mij wist te vertellen toen hij van het centrum van Uden naar Gemert reed dat hij een vijftal campers zag staan op een parkeerplaats nabij het centrum in Uden .
Hij kon jammer genoeg geen adres geven maar als ik in de buurt kom zal ik het eens proberen te vinden.
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
Werner-
Berichten: 560
Lid geworden op: di 12 jul 2011, 22:47

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door Werner- »

Voor zover ik weet heb je in Uden geen camperplaatsen,... Camping de Pier ligt in Bedaf, een paar km verderop bij de Bedafse bergen.
Van Uden naar Gemert, via Volkel en Boekel, In Uden centrum, richting Volkel/Boekel/Gemert heb je enkele grote parkeerplaatsen, enkele met Supermarkten.
Ik kom geregeld in Uden, zal het wel in de gaten houden.
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door petra en andre »

camping de pier is bekend daar hebben we jaren geleden een sta caravan gehad. als camperplek vind ik hem behoorlijk aan de prijs. jammer dat het voorstel van een paar jaar terug kennelijk dus niet doorgegaan is. we moeten van het weekend die kant op dus even een ander plekje zoeken
pirke64
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 15:15
Locatie: Uden

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door pirke64 »

Helaas, van de voorgenomen camperplaatsen in het sportpark van Uden is nooit iets gekomen. Dus geen camperplaatsen in Uden :(

Wel zie ik vaak campers staan op een grote parkeerplaats bij een Emte supermarkt (Losplaats) in Uden, ook 's nachts. Ook een stukje verder bij een andere supermarkt (Plus) staan regelmatig campers. Volgens mij staat ook in "ons" APV dat je maximaal drie nachten mag overnachten in je camper. Beide plekken zijn maximaal 5 minuten lopen naar het centrum en 6 minuten naar onze camper die daar lekker onder zijn carport staat :-B
Pedro
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door petra en andre »

ai dat had leuk geweest. wij hebben nu door uden heen gewandeld was niet zo veel veranderd na16 jaar en hebben in schijndel gestaan. ook leuk plekje. ach er is een hoop te zien en doen in die omgeving.
Gebruikersavatar
Maro
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 14:27
Locatie: Noord-Brabant

Re: Camperplaats Uden?



Bericht door Maro »

pirke64 schreef:Helaas, van de voorgenomen camperplaatsen in het sportpark van Uden is nooit iets gekomen. Dus geen camperplaatsen in Uden :(

Wel zie ik vaak campers staan op een grote parkeerplaats bij een Emte supermarkt (Losplaats) in Uden, ook 's nachts. Ook een stukje verder bij een andere supermarkt (Plus) staan regelmatig campers. Volgens mij staat ook in "ons" APV dat je maximaal drie nachten mag overnachten in je camper. Beide plekken zijn maximaal 5 minuten lopen naar het centrum en 6 minuten naar onze camper die daar lekker onder zijn carport staat :-B
Klopt, ik zie ze ook regelmatig staan daarzo...
AfbeeldingEen dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Plaats reactie