Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

Lieve Mensen,

Wat een super twee weekenden hebben wij gehad . Het was in één woord fantastisch en dat vonden jullie ook want de "giftenpot" was meer dan goed gevuld.  BEDANKT!!
Dat gaan wij voor een deel nu gebruiken en de rest is voor ons jubileumjaar 2025.

Dit jaar gaan wij weer terug naar een camping waar wij al eens eerder zijn geweest.
Met een super groot veld, zodat wij lekker veel campers kwijt kunnen.
In tegenstelling tot dit jaar kunnen wij nu ook enkele "grote" campers kwijt, namelijk 4 stuks en 60 "gewone" campers.
Wij hebben met Peter, de eigenaar van de camping, een superdeal kunnen sluiten en daar zijn wij erg blij mee. Wij denken jullie ook, want de prijs is € 20,00 per camper, per nacht. Incl. stroom, douche en toeristenbelasting.

Voor wie vrijdag aankomt hebben wij in de middag een kopje koffie of thee, met een lekkere koek. Dat is bij of in de tent. Wel even zelf een kopje en evt. stoel meenemen.
Op zaterdagochtend is er weer een "gluur” momentje. Van 10.00 tot 14.00 uur kan er bij elkaar in de camper gekeken worden hoe hij of zij de camper hebben gebouwd en of verbouwd.
Hopelijk kunnen wij ook weer een kleine markt houden met en door diverse sponsoren.
Er zullen dan ook waarschijnlijk mensen van buitenaf komen.
Tevens is er gelegenheid om zelf de overtollige camperspullen te verkopen. Bijvoorbeeld reisboeken, stoelen enz.
Op de zaterdagmiddag / avond hebben wij de twee BBQ's  klaar staan en daar mag gebruik van worden gemaakt. Wel zelf vlees en of vis mee brengen. 
Daarna zullen wij het Camp(er)vuurtje aanmaken en uiteraard mogen jullie aanschuiven en onder het genot van een biertje of een frisje maken wij er een gezellige avond van. 

En dan is zondag weer de dag dat de meesten weer vertrekken, maar…langer blijven staan is uiteraard ook mogelijk. Laat dat dan z.s.m weten.

Dan nog wat praktische informatie:

Datums: 7, 8 en 9 Juni 2024 en / of  14, 15 en 16 Juni 2024
Waar: Camping in Den Boomgaard Lingesteeg 12
4016 CW Kapel Avezaath Gelderland
www.indenboomgaard.nl        
                                                                        
Prijs: Incl. douche, stroom, warm water en huisdieren (aangelijnd) en er is een opruimplicht
Aankomst: Jullie zijn welkom vanaf 11.00 uur en kunnen aankomen tot 18.00 uur!!

Bij aankomst op de camping ziet u één van ons bij de slagboom. Daar geven wij een pas om de slagboom te bedienen, deze heeft u ook nodig bij vertrek!!
En deze moet uiteraard ook weer bij ons ingeleverd worden.
Afrekenen dient te gebeuren bij de organisatie à contant en liefst gepast in een envelop met naam.                     



Vertrek: Zondag vóór 15.00 uur.
Huisdieren: Huisdieren zijn toegestaan. Mits altijd aangelijnd. Het spreekt voor zich dat jullie eventuele uitwerpselen opruimen en dat anderen geen overlast van jouw dier ondervinden.
Extra: Mochten jullie nog tips en of ideeën hebben laat het ons even weten.
Eerder of langer verblijven is uiteraard toegestaan. En de prijs is en blijft dan ook € 20,00 per camper per nacht.

Sponsorpot:Zoals jullie weten hebben wij een sponsor pot welke wij gebruiken om iets extra’s te kunnen doen. Heb je zelf een bedrijf en wil je ook sponsor worden dan kan dat. Wat houdt het in? Er staat geen vast bedrag voor en er mag gebruikt worden gemaakt van onze Facebookpagina. Met andere woorden: je kunt reclame voor het bedrijf maken of bijvoorbeeld een aanbieding plaatsen.                        
Mochten daar nog vragen over zijn, stel ze gerust. Geke kan jullie daar meer over vertellen.

Informatie: Verdere en andere belangrijke informatie ontvangt iedereen in de mail te zijner tijd.
Afzeggen: Stel, je hebt je zelf opgegeven voor één van de weekenden, maar door omstandigheden lukt het niet om te komen. Laat het ons dan a.u.b even weten. Dat kan via telefoon of mail. De reden is voor ons niet echt belangrijk, het heeft vooral te maken met de indeling van het veld en of we andere mensen op de reservelijst een plek kunnen bieden.                                                        

Opgeven kan via deze link: https://docs.google.com/forms/d/1dWJgek ... hpTlY/edit

Aanmelding kan alleen via het formulier !!!

Opgeven kan alleen door middel van het google formulier in te vullen. In tegenstelling tot dit jaar zullen wij na aanmelding een bevestiging sturen, zodat jullie weten dat het aanmelden is gelukt. (daar was dit jaar nogal verwarring over)
Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.

En graag tot ziens in Juni 2024 op de camping In den Boomgaard in Kapel Avezaath.

Groet,
Gertjan en Monique, Alje en Geke

Disclaimer: Uiteraard is ieder verantwoordelijk voor zichzelf en kunnen wij geen enkele vorm van aansprakelijkheid accepteren. Ook voor ons is het enkel en alleen een uit de hand gelopen grote hobby.
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2209
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Zelf (ver) Bouw treffen 2024.



Bericht door DucatoDolf »

Gaaf!

Afgelopen jaar weer niet gelukt er bij te zijn :( . Omdat wij graag buiten het hoogseizoen camperen. En vaak precies rond deze data al op pad zijn. Eens kijken of het dit jaar lukken mag. Maar eventueel in 2026 een 2e weekend op een compleet ander tijdstip eventueel? Bijvoorbeeld April ofzo? Verder snap ik dat je iets moet prikken en klaag ik niet hoor. Super dat jullie het regelen. :thumbup:
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver) Bouw treffen 2024.



Bericht door Boxer ZSN »

Snap het........maar voor ons ff niet haalbaar ivm nu nog werk. Misschien over..........jaar.
Gebruikersavatar
PJD
Berichten: 797
Lid geworden op: zo 26 feb 2023, 7:55

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024



Bericht door PJD »

Aangemeld voor het eerste weekend, kijk er naar uit voor mijn eerste keer.
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver) Bouw treffen 2024 (7,8 en 9 Juni en of 14,15 en 16 Juni 2024 )



Bericht door Boxer ZSN »

Wouw, wouw, vanmorgen om half negen met een bakje koffie erachter komen dat het eerste weekend vol zit.😍 En voor het tweede weekend hebben wij nog 16 plekjes vrij. 😊
Dus wil je der bij zijn.......ik zou niet te lang wachten
Laatst gewijzigd door Boxer ZSN op ma 16 okt 2023, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver) Bouw treffen 2024 (7,8 en 9 Juni en of 14,15 en 16 Juni 2024 )



Bericht door Boxer ZSN »

PS, Wanneer krijg je bericht of je er bij mag zijn, ik zou het een eer vinden als ik mag komen, moet dan wel vrij nemen voor de vrijdag en maandag en dat doe ik pas als ik weet dat ik er bij ben.

Onder welke naam ingeschreven. dan kan ik dat even nakijken. Mag evt ook een mail naar moniquegertjan@hotmail.com
Gebruikersavatar
PJD
Berichten: 797
Lid geworden op: zo 26 feb 2023, 7:55

Re: Zelf (ver) Bouw treffen 2024 (7,8 en 9 Juni en of 14,15 en 16 Juni 2024 )



Bericht door PJD »

Mailtje gestuurd, ik hoor het wel.

Update, netjes ontvangen, zal wel iets ergens mis gegaan zijn met det het orginele mailtje, ben er bij, :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver)bouw treffen 20247, 8 en 9 Juni 2024 en / of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

Even een update ivm het Camperzelf(ver)bouwtreffen 2024
Iedereen die zich heeft aangemeld voor het treffen, heeft als het goed is van ons een bevestigingsmail ontvangen. Zo niet laat het ons dan even weten. (deze kan ook evt in de spam box staan)
Wij hebben sinds vandaag (29-10) geen plekjes over voor het eerste en tweede weekend. Het is super snel gegaan met de aanmeldingen.
Opgeven kan nog wel voor de reservelijst.
Voor wie nog aan het bouwen is, of voor wie nog moet beginnen, of voor wie eerst eens wil komen kijken. Dat kan op de zaterdagochtend van het eerste en tweede weekend hebben wij van 10.00 tot 14.00 uur de mogelijkheid om binnen te kijken in de campers. Om te zien hoe de camper is gebouwd en of verbouwd. En de mogelijkheid om vragen te stellen, bv hoe te beginnen, welke materialen enz enz
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

Zoals jullie weten organiseren wij camper treffen's, met allemaal zelfbouw bouw campers. Nu zijn wij dit jaar geïnterviewd voor een bepaald blad, namelijk Autoweek Campers.
Afgelopen september was het zover, er zijn vier bladzijde ''s met diverse foto's en verhalen over hoe men zijn en of haar camper heeft gebouwd of ingebouwd. Wij zijn super trots, op iedereen die elke keer toch maar weer komt op het treffen. Want zonder jullie geen treffen. Nogmaals dankjulliewel.
Laatst gewijzigd door Boxer ZSN op di 07 nov 2023, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

Nog een aantal dagen en 2023 is voorbij.

Terug kijkend hebben wij weer twee fantastisch Camper Zelf(ver) bouwtreffen weekenden gehad in Mierlo. Plus een paar mooie tripjes met onze camper kunnen maken. Wij hopen dat ook jullie een fijne tijd met de camper hebben gehad. En dat er nog vele mogen volgen!!
Wij willen gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om onze sponsoren nogmaals te bedanken voor dit jaar.
Wij wensen iedereen hele fijne dagen en een super, mooi , en fantastisch maar vooral een gezond 2024 !!
Gertjan, Monique, Alje en Geke.

Ps wat zonder jullie geen zelfbouw treffen.
mikeanber
Berichten: 549
Lid geworden op: zo 04 dec 2016, 9:49

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door mikeanber »

hallo allen
danks en de beste wensen en fijne dagen toe gewenst
:cheers:
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

024 het jaar dat het camper zelf (ver) bouwtreffen voor de 19e keer wordt georganiseerd.
Wij krijgen nog al wat emails met diverse vragen. Wij zullen er een paar toelichten dan is het voor iedereen gelijk duidelijk.
Ruim voordat het treffen begint ontvangt iedereen die zich heeft opgegeven voor één van de weekenden een mail met daarin de nodige informatie.
Mocht je om één of andere reden niet kunnen komen geef dat dan even door aan ons (de echte reden hoeven wij niet te weten) maar dan kunnen wij wel andere blij maken met een plekje.
Komt er een derde weekend? Het antwoord is nee !! Oorspronkelijk was het maar één weekend het zijn er al twee weekenden na de opening zaten wij binnen 14 dagen al vol. Geen idee hoe dat komt ......... :-B
Mocht je als bedrijf willen sponsoren dat kan. Vraag even aan Geke naar de mogelijkheden.
Heb je een speciale vraag of een privé vraag stel die gerust via de mail of via een privé berichtje.
C = Camper kijken
A = Allemaal gezelligheid
M = Met heel veel verschillende mensen
P = Praten met iedereen
E = En
R = Rond lopen heel veel rond lopen
T = Telkens weer nieuwe dingen zien
R = Reken maar dat er gelachen wordt
E = En dat er vriendschappen ontstaan (weten wij uit ervaring)
F = FF pauze / lekker chillen
F = Fietsen behoord ook tot de mogelijkheid
E= En dat het alweer voor de 19e keer georganiseerd wordt
N = Nog maar 94 dagen en dan is het weer zover !!!!
Gebruikersavatar
ToonJobse
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 9:00
Locatie: Heinkenszand

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door ToonJobse »

Hallo CamperVrienden,

Het is wat aan de late kant maar ik hoop dat er nog een plekje vrij is op 1 van de 2 weekenden want ik wil er ook weer graag bij zijn. De reden van mijn late aanmelding (heb ik gedaan via het aanmeldformulier) is dat ik herstellende ben van een heupoperatie en dat gaat gelukkig goed, al ben ik nog niet de oude.
Maar dit laatste even terzijde, mocht het toch nog lukken dan hoop ik jullie weer te zien dan. 8-)
Avontuur vind je in de straat die je verkeerd bent ingereden...
Boxer ZSN
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 19:28
Locatie: De Goorn

Re: Zelf (ver)bouw treffen 2024 op 7, 8 en 9 Juni 2024 en/of 14, 15 en 16 Juni 2024



Bericht door Boxer ZSN »

Hey Toon,

Allereerst heel veel beterschap en ten tweede ik heb je een mail gestuurd en misschien komt er nog een plekje vrij.
Nogmaals sterkte en wie weet tot in Juni
Groetjes van ons
Laatst gewijzigd door Dafluc op wo 24 apr 2024, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Plaats reactie