Foto Snertweekend Meppel

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Foto Snertweekend Meppel



Bericht door hwendt »

Foto's van een snertweekend Meppel


Foto Meppel Snertweekend.

Wat zijn ze weer mooi he..... :wink: :wink: :wink:


Hugo
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

geweldig wat een foto's
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder



Bericht door petra en andre »

het is niet eerlijk jullie hebben meer sneeuw gezien dan wij die drie keer (deze winter) in tsjechie.
maar volgens mij zag ik nog iets bekends en ja hoor even later wist ik het zeker. ik zie ik zie een .......... tb. volgens mij hebben wij die cache een tijdje terug ook gelopen.
jullie moeten niet iedereen de kunst af laten kijken hoor. dat brengt alleen nog meer verslaafings problemen met zich mee. :lol:
aspawa
Berichten: 541
Lid geworden op: zo 28 sep 2003, 21:22
Locatie: Chaam

Foto Snertweekend Meppel



Bericht door aspawa »

leuke foto's !!!!!!!
snertweekend we hebben wat gemist.
groetjes, Harrie en annet (aspawa)
Afbeelding
Anthoma
Berichten: 2437
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 19:50
Locatie: Beek en Donk

Meppel



Bericht door Anthoma »

Mooie foto,s . Ik bekijk ze even op de computer van onze zoon MARCEL . Onze eigen computer heeft het zondag avond begeven , zomaar ineens . Er is nog geen zicht op wanneer die klaar is . Dus ik moet even geduld hebben . Zelf maken kan ik hem niet . Alle meppel gangers van het afgelopen weekend bedankt het was mooi en fijn . Hugo en RIA JULLIE HEBBEN MOOIE FOTO,S GEMAAKT

Groeten van Jan en Annie
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Meppel



Bericht door hwendt »

Anthoma schreef:Mooie foto,s . Ik bekijk ze even op de computer van onze zoon MARCEL . Onze eigen computer heeft het zondag avond begeven , zomaar ineens . Er is nog geen zicht op wanneer die klaar is . Dus ik moet even geduld hebben . Zelf maken kan ik hem niet . Alle meppel gangers van het afgelopen weekend bedankt het was mooi en fijn . Hugo en RIA JULLIE HEBBEN MOOIE FOTO,S GEMAAKT

Groeten van Jan en Annie
Die mooie Annie heeft er zeker weer aangezeten........

Doe dat toch niet en stop die computer in de kast als je weg gaat

:roll: :roll: :roll: :roll:
klotje

Re: Meppel



Bericht door klotje »

hwendt schreef:
Anthoma schreef:Mooie foto,s . Ik bekijk ze even op de computer van onze zoon MARCEL . Onze eigen computer heeft het zondag avond begeven , zomaar ineens . Er is nog geen zicht op wanneer die klaar is . Dus ik moet even geduld hebben . Zelf maken kan ik hem niet . Alle meppel gangers van het afgelopen weekend bedankt het was mooi en fijn . Hugo en RIA JULLIE HEBBEN MOOIE FOTO,S GEMAAKT

Groeten van Jan en Annie
Die mooie Annie heeft er zeker weer aangezeten........

Doe dat toch niet en stop die computer in de kast als je weg gaat

:roll: :roll: :roll: :roll:

hattie ook :lol: maar laat hij de sleutel er in zitten :cry:
Anthoma
Berichten: 2437
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 19:50
Locatie: Beek en Donk

Computer



Bericht door Anthoma »

Beste campervrienden , Maandag direct onze computer gebracht naar een computer winkel in een buurgemeente . Deze wist elke dag wat anders te melden wat er aan de computer was . Vanmiddag de computer opgehaald na weer wat war verhalen , Doorgereden naar Vobis winkel in Helmond waar onze computer direckt werd gemaakt waar wij bij waren en na 1.5 uur wachten deze weer gerepareerd mee konden nemen . Wij zijn nu dan ook weer super vrolijk . Moederbord en voeding en koeler vervangen . Wel is al het geheugen van onze computer verdwenen . Ga nu een grote campervriend vragen om weer het een en ander voor ons te installeren . Maar gelukkig we zijn er weer .

Groeten van Jan en Annie
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Computer



Bericht door hwendt »

Anthoma schreef:Beste campervrienden , Maandag direct onze computer gebracht naar een computer winkel in een buurgemeente . Deze wist elke dag wat anders te melden wat er aan de computer was . Vanmiddag de computer opgehaald na weer wat war verhalen , Doorgereden naar Vobis winkel in Helmond waar onze computer direckt werd gemaakt waar wij bij waren en na 1.5 uur wachten deze weer gerepareerd mee konden nemen . Wij zijn nu dan ook weer super vrolijk . Moederbord en voeding en koeler vervangen . Wel is al het geheugen van onze computer verdwenen . Ga nu een grote campervriend vragen om weer het een en ander voor ons te installeren . Maar gelukkig we zijn er weer .

Groeten van Jan en Annie

Zorg nou dat Annie er van af blijft Jan.
En wie die vriend is veraad ik mooi niet............... maar stinken dat hij kan...en sluit je WC maar af en laat hem alleen op een weiland maar iets doen..

Hugo

Afbeelding
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)

Re: Computer



Bericht door Walkabout »

hwendt schreef: En wie die vriend is veraad ik mooi niet............... maar stinken dat hij kan...en sluit je WC maar af en laat hem alleen op een weiland maar iets doen..
Hugo
Heeft Annie geen probleem mee hoor, ze sluit gewoon de tussendeur af zodat dat stinkdiertje niet bij de pot kan komen. Dit is niet de eerste keer dat ze dit zal doen :lol3:
Laffie
Berichten: 3659
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 11:51
Locatie: Hamont-Achel(B)



Bericht door Laffie »

Hugo,

't zijn mooie snertfoto's... :lol: :lol:
"Forumnozem excellent"

Laffie
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Wat een leuke foto's! Meppel zal jullie niet snel vergeten denk ik.
Maar.......wat is dat precies? Snertweekend? Zelf iets op poten gezet of is het iets bestaands?
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Jeannette schreef:Wat een leuke foto's! Meppel zal jullie niet snel vergeten denk ik.
Maar.......wat is dat precies? Snertweekend? Zelf iets op poten gezet of is het iets bestaands?
Hoi leuke Jeannette... :wink: :wink: gewoon een 10 tal campers vertellen dat je voornemens bent om op een bepaalde datum ergens te gaan staan. Dat doe je gewoon via een PB. Wie komt komt en wie niet komt ook goed.. Er onstaat vanzelf een idee en dat was nu zullen we op zaterdag met zijn allen soep eten.. Dus 15 liter soep met zijn allen stokbrood spek roggebrood en veeeeeeeeeeel alcoholische versnaperingen. Zo onstaan er vanzelf vriendenclubs met wissenlende samenstelling. Veel lol lachen en gewoon samen op pad. Vorig jaar in Kampen met 15 man op de parkeerplaats 10 graden onder nul om 24,00 uur in de nacht en we hebben enorm veel plezier gehad. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Doen we al een poosje en als je op mijn fotosite kijkt zie je al de samenkomsten door heel Nederland en telkens met een ruime groep dezelfde campers...

Kijk hier maar Foto's Campervrienden...


Hugo voor bruiloften en partijen.... :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
marmisaro
Berichten: 7246
Lid geworden op: wo 14 jun 2006, 22:12
Locatie: merijntje gijzen



Bericht door marmisaro »

snif snif .........ik had er graag bij willen zijn :cry: :lol:
Punt is ook ik begrijp jou wel....maar je begrijpt mij niet.
En dat laatste is juist zo jammer..anders hadden we goed contact.
Plaats reactie