Foto Snertweekend Meppel

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Hugo,

wat een leuk initiatief is dat! vrijblijvend, geen verplichtingen.
Begrijp dat jullie heel veel lol hebben gehad. Is Meppel alweer bijgekomen van jullie? :D
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gebruikersavatar
Blauwkous
Berichten: 2901
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:



Bericht door Blauwkous »

Dit soort onderlinge bijeenkomsten hebben zowel voor- als nadelen.
Heerlijk dat je van te voren al weet dat je gezellige bekenden zal treffen.
Maar hoe is dat bij "algemene" campertreffens? Dan zitten deze groepen weer bij elkaar en missen contacten met wie weet hele leuke nieuwkomers. Die nieuwkomers gaan zich heus niet spontaan in jullie gezelschap mengen! De groepsleden zijn namelijk al zeer regelmatig met elkaar in gesprek en bij elkaar op de "koffie".

Mijn advies voor de "gekende" treffens (zeker na een opmerking die ik vanmiddag van een andere plaatsgenoot en camperforum lid persoonlijk te horen kreeg): ga dus niet bij elkaar staan en verspreid je. De andere cameperaars kunnen wel eens heel erg meevallen, de uitzondering daargelaten.

Hartelijke groeten van Paul.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.

Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"

Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.

Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Bromsnor
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 11:43



Bericht door Bromsnor »

Bromsnor schreef:Toon je houdt je niet aan de regels. Je bent een toffe peer maar je moet wel beseffen waar je voor aangenomen bent.
JHij bent onze grote vriend "De pïspaal "
Dat wil zeggen je krijgt overal de schuld van. Jij hebt het altijd gedaan.
Wij wijzen altijd naar jou bij problemen, jij bent aansprakelijk voor de finaciele uitgaven van onze vriendenclub
Alle boze mail van campinghouders en aanverwante groeperingen worden door jou beantwoord.

Met andere woorden je bent 1 van onze meest belangrijke leden.

Maar ga je nu niet met het aannemingsbeleid bemoeien van de commissie van wijze heren anders loopt het allemaal in de soep. En dat is dan opnieuw jou schuld....


En voor wat dat kontakt betreft weet je toch dat ik ook geestelijk kontakt kan hebben..... :roll: :roll: :roll:

Hugo de denker voor een ieder..

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding Brommetje
Bromsnor
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 11:43



Bericht door Bromsnor »

Walkabout schreef:
Bromsnor schreef:
Maar ga je nu niet met het aannemingsbeleid bemoeien van de commissie van wijze heren anders loopt het allemaal in de soep.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Daar gaan we weer!!!!! Brombeer wat heb jij toch tegen vrouwen :?
Toevallig zitten er ook héél wijze vrouwen in de commissie die niet van jouw vrouw onvriendelijke opmerkingen gedient zijn.

Als je zo doorgaat dienen we een klacht in wegens het negeren en discrimineren van de vrouwencommissie.

Dames B.G.R.G.A.M
U is gewaarschuwd :twisted:
Die vriendelijke vrouwenclub doet er alles aan om mij in hun warme en mooie armen te sluiten teneinde ook het gevoel te krijgen van heerlijkheid welke door ene Hugo wordt verspreid. Het guitige koppie en de warme uitstraling zorgen voor gevoelens die de meeste vrouwen nog van vroeger kunnen herinneren. Alleen deze Hugo is in staat deze gevoelens opnieuw te laten beleven.
Begrijpelijkerwijs doen de dames hun uiterste best om telkens de eerste te kunnen zijn. Ook zullen ze niet schromen om Hugo in discrediet te brengen teneinde zelf als eerste via een PB zich aan te melden en als nederige slavin te willen optreden als het maar in de buurt van Hugo is.
Om de vele uitnodigingen het hoofd te kunnen bieden heb ik besloten om mijn vriend Di@k als operationeel manager aan te stellen en alles in de juiste banen te leiden
Willy zal als financieel manager optreden en zorgdragen voor de geldstromen welke als giften ten bate van het Hugo fonds worden geschonken.
Toon al als de bekende pispaal alle klachten in ontvangst nemen welke natuurlijk met oneindige excussen van de Toon worden geretourneerd richting vrouwvolk.
Tot slot zal Koning Klotee met kakkie op de e zorgdragen voor de bekende koninklijke rijtoer aan het eind van het jaar waarbij de duizenden vrouwen en meisjes de kans krijgen om naar mij te zwaaien..... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Aldus bekend gemaakt door uw bescheiden Hugo dd heden.
Afbeelding Brommetje
Bromsnor
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 11:43



Bericht door Bromsnor »

Jeannette schreef:Hugo,

wat een leuk initiatief is dat! vrijblijvend, geen verplichtingen.
Begrijp dat jullie heel veel lol hebben gehad. Is Meppel alweer bijgekomen van jullie? :D
Natuurlijk zijn ze bijgekomen Jeannette ze zijn nu op zoek naar die knappe mannen en er is een liedje uit voortgekomen

"Waar zijn zij gebleven " :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding Brommetje
Bromsnor
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 11:43



Bericht door Bromsnor »

Blauwkous schreef:Dit soort onderlinge bijeenkomsten hebben zowel voor- als nadelen.
Heerlijk dat je van te voren al weet dat je gezellige bekenden zal treffen.
Maar hoe is dat bij "algemene" campertreffens? Dan zitten deze groepen weer bij elkaar en missen contacten met wie weet hele leuke nieuwkomers. Die nieuwkomers gaan zich heus niet spontaan in jullie gezelschap mengen! De groepsleden zijn namelijk al zeer regelmatig met elkaar in gesprek en bij elkaar op de "koffie".

Mijn advies voor de "gekende" treffens (zeker na een opmerking die ik vanmiddag van een andere plaatsgenoot en camperforum lid persoonlijk te horen kreeg): ga dus niet bij elkaar staan en verspreid je. De andere cameperaars kunnen wel eens heel erg meevallen, de uitzondering daargelaten.

Hartelijke groeten van Paul.
Helaas Paul je heb het niet helemaal begrepen.. :wink:
Er komen regelmatig nieuwe camperaars die juist door deze groepen worden opgevangen en meegesleept naar bijeenkomsten en worden voorsteld aan elkaar. Bij de evenementen zoals Valkenswaard en Asten komen toch een 40 campers waarvan een aantal nieuwen camperaars. Deze nemen we zoveel mogelijk mee op sleeptouw. Naar elkaar maar ook naar de kleinschalige evenementen welke we spontaan met elkaar organiseren. En dat doen we al een paar jaar waarbij we met 10 tot 12 campers ergens gaan afspreken en soms gaan eten en wokken en soms ook gewoon met elkaar soep eten. En ja dat we er een select gezelschap van maken gaat dan vanzelf niet iedereen past er altijd bij en soms stellen we er zelf prijs op om maar met 5 campers te zijn.
Ook kunnen de groepjes wisselen vandaag met die 8 en over 7 weken met een ander groepje.
We hebben enorm veel plezier we kennen elkaar helpen elkaar en doen samen dingen.... en daar hebben we dan geen NKC of andere overigens goede clubs voor nodig. Ik maak verder er ook geen reclame voor want anders zit je in no time met 30 campers op een kleine plek en dat gaat vaak niet en willen we ook niet. Dus het is alleen maar positief. Noem het maar de kleine club zonder leden en in wisselende samenstelling.. onder het motto kom je ok heerlijk, kan je niet, dan over 4 weken misschien,,,?? :wink: :wink: :wink:


Hugo
Afbeelding Brommetje
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Ik wilde ook heel erg graag mee met mijn grote aggregaat
Wilde ook best versprijt gaan staan maar niemand wilde me hebben
heb ook gezegd dat ding kan niet uit ivm choke terapie
Maar ja komt er toch een kerel op me af en zegt dat ding gaat uit.
Stond hem depressief aan tekijken .......van schrik lied ik me water lopen
had later gelijk klpd aan me reet. (snert was het?????)
nnneeeee ik kijk nog wel drie keer uit voor ik bij een camper ga staan :wink:
Gebruikersavatar
Blauwkous
Berichten: 2901
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:



Bericht door Blauwkous »

IK BEN BEST EEN BEETJE BLIJ!!

Hugo, prima dat te horen. Ik hoorde echt ook anders, dat voorbehoud. Zo zie je maar weer dat zelfs Bromsnor een goed en eerlijk antwoord kan geven, JA: inderdaad serieus.
Hugo, dank voor dit oprechte en goede antwoord. Ik ben er zeker van dat we elkaar nog een keer ontmoeten :cheers:.

Ik moet nog even aanvullen dat wij pas vanaf ongeveer het ZCT 2007 weer van de partij zullen zijn. Ik ben de buscamper aan het verbouwen, maar wat lastiger: 28 februari moet ik (voor mij onverwacht snel) onder het mes en een aantal weken herstellen zonder enige inspanning. Aan dat advies kan ik me waarschijnlijk beter wel houden.

Hartelijke groeten van Paul.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.

Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"

Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.

Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Gebruikersavatar
Blauwkous
Berichten: 2901
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:



Bericht door Blauwkous »

Raymond D schreef:Ik wilde ook heel erg graag mee met mijn grote aggregaat
Wilde ook best versprijt gaan staan maar niemand wilde me hebben
heb ook gezegd dat ding kan niet uit ivm choke terapie
Maar ja komt er toch een kerel op me af en zegt dat ding gaat uit.
Stond hem depressief aan tekijken .......van schrik lied ik me water lopen
had later gelijk klpd aan me reet. (snert was het?????)
nnneeeee ik kijk nog wel drie keer uit voor ik bij een camper ga staan :wink:
Dat Grote Agregaat (GA) is toch geen probleem!?? Ga op een vrije plek staan en sluit iedereen op het GA aan. Dan kan de erwtensoep opgewarmd worden, of zelfs helemaal gekookt worden. Gratis stroom, dat wil toch iedere Hollander?
Als je het dan 's nachts ook nog warm hebt dankzij je electrische kacheltje, wat maakt dat beetje herrie dan uit :wink:? Wat kacheltje??. De elektrische deken bedoel ik.
Trouwens, ik slaap 's nachts meestal (nu dan even niet) en je gaat je gang maar.
Je water mag je toch ook laten lopen, dat is zeker 37 graden. Lekker warm toch?

Dus Raymond, gewoon een vrij weekend organisaren met GA. Weten ze gelijk waar ze aan toe zijn (maar wacht even tot na medio mei, dan kunnen wij ook komen :).).

Hartelijke groeten van Paul.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.

Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"

Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.

Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Gebruikersavatar
Blauwkous
Berichten: 2901
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:



Bericht door Blauwkous »

Bromsnor schreef:
Jeannette schreef:Hugo,

wat een leuk initiatief is dat! vrijblijvend, geen verplichtingen.
Begrijp dat jullie heel veel lol hebben gehad. Is Meppel alweer bijgekomen van jullie? :D
Natuurlijk zijn ze bijgekomen Jeannette ze zijn nu op zoek naar die knappe mannen en er is een liedje uit voortgekomen

"Waar zijn zij gebleven " :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Hoi.

Knappe mannen? Zie deze foto's. Zo was ik op TV. Ben ik dan knap genoeg??? :lol: :lol: :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Groeten van Paul.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.

Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"

Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.

Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

na de bedragen te hebben geacepteerd die via pbtjes zijn binnen gekomen zijn er weer div dames tot het CLUBJE toe gelaten
ook zijn er enkele gewiegerd waarvan het bedrag te laag was of omdat ze niet aan mijn voorstel gehoor wilde geven
dus bij het eerstvolgende treffen zullen aan de betreffende persoonen het lidmaatschap onder het genot van veel drank [door hun betaald uiteraard]worden uitgereikt voor een proef perioden van 3 maanden
daarna volgt op de zelfde weize als het toetreden de oficielen toetreding dus ook weer onder het genot van de nodige drankjes
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

Blauwkous schreef:
Hoi.

Knappe mannen? Zie deze foto's. Zo was ik op TV. Ben ik dan knap genoeg??? :lol: :lol: :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Groeten van Paul.
ik denk eerder normaal genoeg :lol: :lol:
wat is knap genoeg[echt heel persoonlijk]
ik wil nog voor geen schip zult naast je liggen :lol: :lol: :lol:
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Our-Dream
Berichten: 360
Lid geworden op: di 16 jan 2007, 22:10
Locatie: noord holland

Re: Foto Snertweekend Meppel



Bericht door Our-Dream »

hwendt schreef:Foto's van een snertweekend Meppel


Foto Meppel Snertweekend.

Wat zijn ze weer mooi he..... :wink: :wink: :wink:


Hugo
Ik heb de foto's bekeken van jullie snertweekend. Het lijkt me erg gezellig geweest
Groet Our Dream reizigster :lol:
Laffie
Berichten: 3659
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 11:51
Locatie: Hamont-Achel(B)



Bericht door Laffie »

marmisaro schreef:Wij danken U, halleluia (2x)
Wij danken U
voor wie U bent, O teddybeer
Wij danken U, halleluia (2x)
Wij danken U voor wie u bent.

U houdt van ons zoals we zijn
U vult ons met Uw gezelligheid
U gaf Uw Vlierbessen en maakt ons Blij
voor nu en voor altijd.

Halleluia Halleluia

:lol: :lol: :lol:
Wist niet dat jij in je vorige leven Hoge Priesteres was geweest... :!:
"Forumnozem excellent"

Laffie
Plaats reactie