Ternaard (Friesland)

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland



Bericht door Abe »

Mee eens Hugo, maar als je dit op zaterdagavond overkomt en je plaatst dit vervolgens maandag tegen de avond pas in een topic dan heb je, lijkt mij, wel genoeg tijd gehad om één en ander wat genuanceerder neer te zetten. Als eerste reactie is dit begrijpelijk maar als je het na twee dagen zo opschrijft als gedaan is dan bespeur ik toch een dieper gevoel van generalisatie of, zo je wilt, een soort van minachting tegen over een bepaalde bevolkingsgroep. Excuses aan de Friezen in het algemeen heb ik nog niet gezien tenminste, alleen maar een beetje schuldig. Het zou Gerard dan ook sieren als hij in dit topic zijn excuses zou maken. En dit gaat er dan niet zozeer om of er Friezen gegeneraliseerd worden, hadden ook Marokkanen, Duitsers, Turken kunnen zijn. Diegenen die de eieren gooiden waren pubers uit Ternaard en daar moet je je woede dan op richten.
Groeten Abe
Afbeelding
Nina
Berichten: 1007
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 22:05



Bericht door Nina »

Ach Hugo wat mij betreft was de discussie al afgelopen. Eieren tegen je camper is niet leuk en zal niemand leuk vinden ook...lijkt me duidelijk genoeg.....De tirade die daarop volgde trok meer mijn ongenoegen...Maar Gerard heeft het al recht getrokken dus het probleem is verleden tijd......
'Nina' is de naam trouwens....
Dág Hugo...
Gewi
Berichten: 3013
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 20:51
Locatie: `s-Heerenberg



Bericht door Gewi »

Abe schreef:Mee eens Hugo, maar als je dit op zaterdagavond overkomt en je plaatst dit vervolgens maandag tegen de avond pas in een topic dan heb je, lijkt mij, wel genoeg tijd gehad om één en ander wat genuanceerder neer te zetten.
En Abe, hoe noemen ze het bij jullie als iemand een maand later nog ligt te zeiken over iets wat allang uit de wereld is?

Hier noemen ze dat een zeikstengel.

Groetjes Gerard.
Gi`j mot niet iedere keer dezelfde blunder make
d`r is keus genoeg .....

----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Chausson Welcome 70 L , Ducato 15, 2.8 JTDi , 2003, Bear Lock.
Gerard&Hannie
Joost
Berichten: 419
Lid geworden op: di 16 dec 2003, 20:18



Bericht door Joost »

Gut Abe,

Ik vind dat hij (Gerard geloof ik, sorry) het heeeeel erg netjes verwoordde. het zal je Gvd maar gebeuren. Dat jij er allerlei binnen en buitenlandse volksstammen bij betrekt en je als Fries op je pik getrapt voelt is compleet belachelijk en buiten proporties. Misschien ga ik ook wel eens naar dat gat met een paar kennisjes, wedden dat we de Friese locals in no time fatsoen bijbrengen? Mijn gevoelens tegenover de Friezen, mede gezien de moord op H. Bonifatius bij Dokkum op 5 juni 754, zullen daarbij zeker meespelen want dat zit me ook na al die jaren nog steeds dwars. Ik vind dat dat ook maar eens uitgesproken moet worden.

Overigens, geldt een NL identiteitskaart ook bij jullie of hebben we een paspoort of visum nodig?

Joost
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland



Bericht door Abe »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groeten Abe
Afbeelding
Joost
Berichten: 419
Lid geworden op: di 16 dec 2003, 20:18



Bericht door Joost »

ook u reken ik bij deze tot de eenzame klasse van mensen die het door hebben!

Joost,

Ik wens je van harte een prettige wat dan ook!
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland



Bericht door Abe »

Dank u, dank u, dank. U bedeelt mij met teveel eer. Nogmaals dank. :oops:

En natuurlijk wens ik u alles wat u mij ook wenst. :wink:
Groeten Abe
Afbeelding
Plaats reactie