Suze

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Plieau
Berichten: 301
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 15:29
Locatie: Veluwezoom bij Arnhem

Suze



Bericht door Plieau »

Ja, hoor eindelijk LAFFIE het is gelukt!!!!In Brest,

gevonden en gekocht de SUPERfles SUZE (2 liter)voor a.s. speculaasweekend.

Gerard heeft al een gevaarlijke kreatie geproefd,een mix met biologische sinas en (waarschijnlijk), goed bevonden.

Nadat het glas leeg was verdween hij vrij snel, onder het gemompel van `de buren``.

Zou het dan toch waar zijn ,van die rijzende dampen tijdens het gisten?????of zijn dat bak(k)erpraatjes???
Hoe dan ook de tiet zalt leren zeggen we hier in de Liemers-.
groeten Plieau
Hymer Van 572
CHIEN -GENTIL
MAITRE -LUNATIQUE
Gast



Bericht door Gast »

Tijdens het rijzen, wordt er door de intensieve samenwerking van de gist en de suikers + zuurstof, alcohol en koolzuurgas geproduceerd, maar of dat gevaarlijk is weet ik niet, het is wel lekker om, als de narijskast volstaat, er even in te gaan staan, van alcoholdampen wordt je ook dronken en dat is goedkoper dan zo'n fles Suze, alhoewel ik ook wel eens dronken wordt van Suus, is dat hetzelfde?
Gast



Bericht door Gast »

Sorry , hierboven was ik dus.. :oops:
Bakker Gerard



Bericht door Bakker Gerard »

AAAAAAHHHHH, dubbelfout... :oops: 8)
Di@k
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 16 aug 2004, 21:35
Locatie: Borger



Bericht door Di@k »

Anonymous schreef:Tijdens het rijzen, wordt er door de intensieve samenwerking van de gist en de suikers + zuurstof, alcohol en koolzuurgas geproduceerd, maar of dat gevaarlijk is weet ik niet, het is wel lekker om, als de narijskast volstaat, er even in te gaan staan, van alcoholdampen wordt je ook dronken en dat is goedkoper dan zo'n fles Suze, alhoewel ik ook wel eens dronken wordt van Suus, is dat hetzelfde?
Hoi Gerard,

Gezien bovenstaande vergissingen zullen we aannemen dat je dronken was van de dampen in de narijskast.
Want als je dronken was geweest van Suus dan had je het te druk om bovenstaande vergissingen te maken. :lol: :wink:
Groetjes
Afbeelding Forum Geo-neuroot
Afbeelding

Zeg maar Jij tegen Mij want ik heb een hekel aan U.
Laffie
Berichten: 3659
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 11:51
Locatie: Hamont-Achel(B)

Re: Suze



Bericht door Laffie »

Plieau schreef:Ja, hoor eindelijk LAFFIE het is gelukt!!!!In Brest,

gevonden en gekocht de SUPERfles SUZE (2 liter)voor a.s. speculaasweekend.

Gerard heeft al een gevaarlijke kreatie geproefd,een mix met biologische sinas en (waarschijnlijk), goed bevonden.

Nadat het glas leeg was verdween hij vrij snel, onder het gemompel van `de buren``.

Zou het dan toch waar zijn ,van die rijzende dampen tijdens het gisten?????of zijn dat bak(k)erpraatjes???
Hoe dan ook de tiet zalt leren zeggen we hier in de Liemers-.
Woh, een tweeliterfles....... :?: :?:

Met die van mij erbij komen we toch mooi aan drie liter....komen we dat weekend niet meer onder het zeil vandaan.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laffie
Berichten: 3659
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 11:51
Locatie: Hamont-Achel(B)



Bericht door Laffie »

Anonymous schreef:Tijdens het rijzen, wordt er door de intensieve samenwerking van de gist en de suikers + zuurstof, alcohol en koolzuurgas geproduceerd, maar of dat gevaarlijk is weet ik niet, het is wel lekker om, als de narijskast volstaat, er even in te gaan staan, van alcoholdampen wordt je ook dronken en dat is goedkoper dan zo'n fles Suze, alhoewel ik ook wel eens dronken wordt van Suus, is dat hetzelfde?
Gerard DE Gast.... :?: :?:

Dronken van Suus....hm.. :?: ga je dan ook raaskallen :?: :?:
Laffie
Berichten: 3659
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 11:51
Locatie: Hamont-Achel(B)



Bericht door Laffie »

Bakker Gerard schreef:AAAAAAHHHHH, dubbelfout... :oops: 8)
Zie je wel...raaskallen dus, kom je net uit de narijskast of uit de bedstee met Suus.. :lol: :lol:
Bakker Gerard



Bericht door Bakker Gerard »

Laffie schreef:
Bakker Gerard schreef:AAAAAAHHHHH, dubbelfout... :oops: 8)
Zie je wel...raaskallen dus, kom je net uit de narijskast of uit de bedstee met Suus.. :lol: :lol:
BEIDE!!
BABSI
Berichten: 815
Lid geworden op: zo 21 dec 2003, 0:37
Locatie: Overpelt Be
Contacteer:



Bericht door BABSI »

De meester is hij dan wel, maar of hij nog leert is een tweede.
De FORUMFOTOGRAFE!

http://www.bepmaassen.nl
Plieau
Berichten: 301
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 15:29
Locatie: Veluwezoom bij Arnhem

Suze



Bericht door Plieau »

Het toppunt moet dan zijn Suze genieten IN de narijskast.Is dat een optie???? :lol: :lol: :lol:
groeten Plieau
Hymer Van 572
CHIEN -GENTIL
MAITRE -LUNATIQUE
Bakker Gerard

Re: Suze



Bericht door Bakker Gerard »

Plieau schreef:Het toppunt moet dan zijn Suze genieten IN de narijskast.Is dat een optie???? :lol: :lol: :lol:
Samen met Suus en Suze en dan IN de narijskast, dan beslaan de ramen wel...denk ik...
Plieau
Berichten: 301
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 15:29
Locatie: Veluwezoom bij Arnhem

Re: Suze



Bericht door Plieau »

Bakker Gerard schreef:
Plieau schreef:Het toppunt moet dan zijn Suze genieten IN de narijskast.Is dat een optie???? :lol: :lol: :lol:
Samen met Suus en Suze en dan IN de narijskast, dan beslaan de ramen wel...denk ik...
Dat beslaan maakt niets uit,voor je gevoel zit je dan toch in de wolken lijkt me.
Wel oppassen want dan wordt de fles glad!!
Hi nu weet ik gelijk waarom die ribbels in die fles zitten!!!
groeten Plieau
Hymer Van 572
CHIEN -GENTIL
MAITRE -LUNATIQUE
Plaats reactie