Kennis delen

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Nico
Berichten: 832
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:57
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Kennis delen



Bericht door Nico »

Hallo, wij zijn Nico en Joke uit Rotterdam. Wij zijn in het bezit van een Dethleffs integraal camper en hebben reeds 18 jaar ervaring in camperen. Wij zijn beiden 56 jaar, sportief en reislustig met veel reiservaring. Wij zijn beiden rokers, hebben geen kleine kinderen of huisdieren. Wij willen graag onze kennis delen met nieuwe camperaars en eventueel eens een gezellig weekend afspreken met de camper(s).

Nico en Joke
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)



Bericht door CaroLen »

Nico en Joke
Kijk eens op de site www.camperinfo.nl en www.camperpunt.nl van Martin ( Mag toch wel he Aloys)
Daar worden aktief mini treffen (weekends, vaak met een motto) georganiseerd, vast wat voor jullie.
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

re Nico



Bericht door Stannalux »

Ik heb je een email gestuurd.

mvgr Martin
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19156
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

CaroLen schreef: Kijk eens op de site www.camperinfo.nl en www.camperpunt.nl van Martin ( Mag toch wel he Aloys)
Daar worden aktief mini treffen (weekends, vaak met een motto) georganiseerd, vast wat voor jullie.
Dat zijn maandelijkse clubjes van max. 10 campers dacht ik. En zijn dat nou beginners, waarmee je je ervaring kunt delen?

Hij kan ook best hier een dergelijk clubje bij elkaar krijgen lijkt me. Daar is de rubriek "Recreatie" (eerst: Samen op reis) uiteindelijk voor opgezet :lol:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)



Bericht door CaroLen »

Aloys schreef:
CaroLen schreef: Kijk eens op de site www.camperinfo.nl en www.camperpunt.nl van Martin ( Mag toch wel he Aloys)
Daar worden aktief mini treffen (weekends, vaak met een motto) georganiseerd, vast wat voor jullie.
Dat zijn maandelijkse clubjes van max. 10 campers dacht ik. En zijn dat nou beginners, waarmee je je ervaring kunt delen?

Hij kan ook best hier een dergelijk clubje bij elkaar krijgen lijkt me. Daar is de rubriek "Recreatie" (eerst: Samen op reis) uiteindelijk voor opgezet :lol:
Oeps Sorry, maar berichtje is al een maand oud. :oops: :oops: :oops:
Met beginners kun je geen ervaringen delen, wel overdragen. :P :P :P
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Plaats reactie