Thule opstap ombouwen

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Evert Lover
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 22:23

Thule opstap ombouwen



Bericht door Evert Lover »

Forum , wie heeft ervaring met ombouwen van thule omnistor slide out 12 volt , naar Handbediening ?
Evert
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9165
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Thule opstap ombouwen



Bericht door gjvonk »

Hoe bedoel je handbediening? Handmatig met een schakelaar de opstap uit- en inschuiven of de elektrische aandrijving er uit halen en de opstap met de hand uit kunnen schuiven met b.v. een handgreep of iets dergelijks?

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Buscamper fan
Gebruikersavatar
Evert Lover
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 22:23

Re: Thule opstap ombouwen



Bericht door Evert Lover »

gjvonk schreef:Hoe bedoel je handbediening? Handmatig met een schakelaar de opstap uit- en inschuiven of de elektrische aandrijving er uit halen en de opstap met de hand uit kunnen schuiven met b.v. een handgreep of iets dergelijks?

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Elektronica eruit en handmatig eruit trekken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
isoplus
Berichten: 6382
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Thule opstap ombouwen



Bericht door isoplus »

Handmatig kan altijd toch? Als ik gras moet maaien en dat rottige trapje staat nog uit, ben ik te lui om de sleutel te gaan halen. Dus duw ik het trapje met de hand naar binnen en met de hand weer naar buiten, na het maaien. Heb je dat al eens geprobeerd? Niet het maaien :wink:
Gebruikersavatar
Evert Lover
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 20 nov 2013, 22:23

Re: Thule opstap ombouwen



Bericht door Evert Lover »

isoplus schreef:Handmatig kan altijd toch? Als ik gras moet maaien en dat rottige trapje staat nog uit, ben ik te lui om de sleutel te gaan halen. Dus duw ik het trapje met de hand naar binnen en met de hand weer naar buiten, na het maaien. Heb je dat al eens geprobeerd? Niet het maaien :wink:
Het gaat hierom: ik denk dat de motor is doorgebrand , en ik heb geen zin in een uitgave van ong. € 140 . Ik heb er in het verleden al eens trammelant mee gehad , dus wil ik een hand bediende opstap! Dus het binnenwerk eruit en met de hand erin en eruit.
Dan moet de opstap in uit en in stand vast staan !
Evert
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

Re: Thule opstap ombouwen



Bericht door Rotec 590 »

Ik heb het andersom gedaan omdat het trapje altijd vergeten wordt bij het wegrijden en het slecht voor je rug is om eerst naar buiten te springen en daarna het trapje uit te trekken.
Volgens mij heb ik het handmatige trapje nog ergens.
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Plaats reactie