Raam repareren?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Raam repareren?



Bericht door pietb »

dank voor het meedenken ,maar ik heb meteen een nieuw raam bestelt .want ik wil het gewoon goed hebben ... ook voor de verkoop ////inruil .we hopen nog een keer te verjongen . al vindt ik dat de levering wel lang duurt voor een raam .morgen maar weer bellen??jammer we zouden hem schorsen en 1maart ook eens zuid in maar als het allemaal zo lang duurt moet hij maar op de oprit blijven . groet piet

lmc 638a uit de lemmer
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Raam repareren?



Bericht door Kroppie »

ik wou dat ik zo kon denken, 700 voor een nieuw raam.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Raam repareren?



Bericht door pietb »

nou het gaat bij mij ook niet van harte en dat voor een raam en bij de apk ook nog nieuwe wiellagers en rem klauwen etc dus bij te veel van dit soort grapjes zullen wij een andere hobby moeten zoeken [ps wij doen ook zoveel als mogelijk is zelf maar aan een kapot raam van 110\65 te gaan knutselen ????groet piet
lmc638 a uit de lemmer
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Raam repareren?



Bericht door Kroppie »

wat let je, stuk is het toch al en in het ergste geval blijft het stuk, en in een minder erg geval lukt de reparatie.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Raam repareren?



Bericht door pietb »

ik zal morgen eens vragen hoever mijn bestelling is .ander cancelen ze hem maar en dan ga ik op zoek naar een tweedhands tenslotte een paar maanden op stal dus tijd zat was ook een beetje een paniekreactie van mij omdat hij door de verzekering naar de camper reperateur gestuurd werd.
lmc 638a uit de lemmer
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6228
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Raam repareren?



Bericht door Bas vd laar »

Ik had mijn raam in ongeveer 10 minuten gemaakt...
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Raam repareren?



Bericht door pietb »

een dure stommiteit dus.? sorry ik zag in eerste instantie de helft van een raam over de weg vliegen of bij een ander de stuurhut in ,komt bij dat het camper bedrijf ook wel de tip kan geven dat zon raam te lijmen en te schroeven is.kortom een te overhaaste actie van mij :bang: :oops:
groet lmc 638a uit de lemmer
Plaats reactie