ProTech lakbehandeling

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gesloten
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

ProTech lakbehandeling

Bericht door fokus »

Iemand ervaring met Protech lakbehandeling? http://protech.mc/nl/ Gezien de prijs (€ 2075) is het geen voor de hand liggende beslissing of ik mijn (toekomstige) nieuwe laat behandelen.
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door MonRoe »

Wij hebben gekeken voor glascoat, wat volgens mij hetzelfde is, en hebben een prijs opgave gekregen voor onze camper van nog geen 1000 euro. Hiervoor word de camper gewassen, gepolijst, in de was gezet en daarna in de glascoat.
Nu hebben we het bij onze camper over een camper van 16 jaar.

De garantie die gegeven wordt is 5 jaar. We hebben het nog niet laten doen, zitten af te wegen of dit laten doen of de camper helemaal opnieuw laten spuiten.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door Dafluc »

Juist. Even gegumd. Positieve of negatieve ervaringen graag via een persoonlijk bericht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door Kroppie »

als je zo,n astronomisch bedrag voor de buitenkant, voor de mooiigheid dus acceptabel vind , heb je dan ook wel eens aan de onderkant gedacht , waar de roestduivel toch het eerste toeslaat, en waar delen zitten die m.i veel belangrijker zijn dan een glimmende buitenkant, of zie ik het nu verkeerd en is glimmen het belangrijkst, uiterlijke schijn dus, nou ja ieder zijn meug.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
johan1952
Berichten: 247
Lid geworden op: di 24 apr 2012, 11:31
Locatie: Noordwijk aan Zee

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door johan1952 »

Ik heb mijn hele camper in zijn geheel in de witte verf laten spuiten voor € 1000 . Ook had ik mijn camper had in de zogenaamde Lak verzegeling kunnen laten zetten voor meer dan € 2000 bij Pro Tech? Het is maar net wat je wil,maar kan het nog gekker? Tel uit je winst zou ik zeggen,of wordt mijn bericht nu weer verwijderd ?
mvg Johan1952
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door Kroppie »

waarom zou je bericht weggehaald worden?, je zegt toch niets positiefs over het bedrijf. :P

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door Dafluc »

Zolang je geen waarde-oordeel uitspreekt over een bedrijf kan het blijven staan. Wil je dat wel doen stuur dan even een pb naar de topicstarter. Doe je dat op het forum moeten we gummen. Denk dat we er duidelijk genoeg over zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door hathi »

Ik zie niet ,(buiten dat ze beiden blinken)het verband tussen spuiten,en laten verzegelen,het zijn beiden verschillende behandelingen,maar ook met een groot verschil,in houdbaarheid?
Hans
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: ProTech lakbehandeling

Bericht door Dafluc »

Om verder gezeur te voorkomen het vriendelijke verzoek om ervaringen of meningen per pb te sturen naar de topicstarter.
Afbeelding
Gesloten