locatie drukpomp B678

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51272
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: locatie drukpomp B678



Bericht door Kroppie »

niet zo ongeduldig , Ts stelt zaterdagmiddag 16.25 een vraag, en nu is het pas zondagmiddag, een mens heeft nog wel meer dingen te doen dan naar een pomp te zoeken .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
bjornb
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 26 aug 2016, 10:12

Re: locatie drukpomp B678



Bericht door bjornb »

Oké dank.
Dan zal het wel een dompelpomp zijn.
De schoon watertank kan ik van binnen bij. Dan zal daar het pompje dan ook wel te vinden zijn.
Ik hoor de pomp nog wel.
Maar ik was bang dat die wellicht kapot was omdat hij even een paar minuten op stroom heeft gestaan omdat de kraan nog open stond.

Wellicht inderdaad handig om een reserve te hebben.
Maar aan andere kant verwacht je dat zoiets wel even meegaat.

Had drukpomp verwacht bij een hymer. Ook meer door het Google.
live life.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: locatie drukpomp B678



Bericht door hathi »

Björn,een reserve meenemen,schrijf ik juist omdat ze nogal eens stuk gaan,en dan altijd op een ongunstig moment,voor de prijs hoef je het niet te laten, ( het enige positieve) en je kan het meestal zelf vervangen ?ik begrijp trouwens toch al niet zo goed waarom Hymer zo hardnekkig aan dat systeem vasthoud,is het de pomp niet dan is het de kraan,met defecte schakelaar?
Hans
isoplus
Berichten: 6381
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: locatie drukpomp B678



Bericht door isoplus »

Onze dompelpomp zit al 10 jaar in onze Hymer en nog steeds dezelfde pomp! Ik ben geen Hymerfan maar die dompelpomp is prima en overigens niet door Hymer gemaakt :wink: Wij gebruiken de Hymer het jaar rond, dus de tank is nooit leeg, ook niet als het vriest omdat dan de verwarming bij staat. Waarschijnlijk is altijd in het water hangen goed voor het pompje.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: locatie drukpomp B678



Bericht door hathi »

Uitzonderingen,zijn er altijd,het is tenslotte pas 10 jaar ,maar de norm kun je hier ook regelmatig lezen,dus zal je wel haast aan de beurt zijn.? heb ze onderweg ook al eens voor iemand venieuwd ,zegt niet zo veel.......ik rijd ook wel 150000km met nog steeds dezelfde remblokken,en remschijven,en nog steeds niet versleten
Hans
Plaats reactie