Laatste ervaringen met Vodafone Red?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Laatste ervaringen met Vodafone Red?



Bericht door Charles Franconi »

Ik kreeg weer een uitnodiging om mijn Vodafone Red te verlengen. RED Essential krijgt 5 euro korting, dus RED ook schat ik in. Dat zal dan hopelijk 31-5 = 26 Euro kosten, waarbij je bij verlenging 10 GB per maand extra krijgt gedurende 3 maanden, ook in de EU.

Nu mijn vraag voor de luitjes die al eventjes met RED in het buitenland vertoeven en daar meer Gb's verbruiken dan thuis, omdat je daar meestal op WiFi zit:

Heeft Vodafone al daadwerkelijk problemen gemaakt als je een paar maanden veel meer Gb dan thuis gebruikt, of geen problemen?

Groeten Charles


De geldigheid van de bundel is één kalendermaand.
- Het gebruik van mobiel internet in NL/EU wordt afgerond per 1 kB. Een hoeveelheid van 1 GB staat gelijk aan 1000 MB. Voor de Red en Red Super abonnementen geldt een EU datalimiet van respectievelijk 10 GB en 20 GB per maand. Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt wordt een melding per SMS verstuurd.
- Alle abonnementen kunnen gebruik maken van de maximale download- en uploadsnelheid (4G).
- Bij aanvang van of een verlenging naar een Vodafone Red abonnement krijg je de eerste drie maanden onbeperkt data in Nederland. In de EU geldt een limiet van 10 GB per maand bovenop de maandelijkse bundel van het gekozen abonnement. Zie vodafone.nl/onbeperktdata voor meer informatie.
- Minuten in NL/EU worden afgerekend per seconde. Minuten van NL naar EU worden afgerekend per seconde met een minimum van één minuut. Als het beltegoed voor 80% is verbruikt, wordt een melding per sms verstuurd.
- SMS in NL/EU wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 tekens. SMS van NL naar EU is niet inbegrepen in de bundel.
- MMS is onbeperkt inbegrepen in de abonnementen.
- Voor onbeperkt bellen, sms’en en mms’en geldt een fair use policy en gebruik voor commerciële doeleinden is niet toegestaan. Zie ook de algemene voorwaarden en dienstvoorwaarden. De servicekosten voor het bellen, sms’en en mms’en naar content diensten, speciale nummers zoals koopnummers of internationale klantenservice nummers of premium sms-diensten worden apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven. De tarieven voor premium diensten zijn te vinden op http://www.payinfo.nl
- Op de tarieven kunnen op het moment van aanvang van kortingen van toepassing zijn geweest. Hierdoor kunnen de kosten per maand lager uitvallen. De voorwaarden voor kortingen zijn vastgelegd in de actievoorwaarden geldig op het moment van aanvang van het abonnement.
- Er geldt een fair use policy op alle abonnementen. Kijk voor op vodafone.nl/fup voor meer informatie.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Laatste ervaringen met Vodafone Red??



Bericht door Hoofdnoorman »

Bij mij hebben ze nog niet geklaagd en ik zit elke maand aan mijn limiet. Alleen ben ik 1 maand tussendoor thuis geweest van 10 sept t/m 22 okt.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Laatste ervaringen met Vodafone Red?



Bericht door Cee Pee »

Bij mij ook niet en ik verbruik toch lekker ook in het buitenland.
Net weer verlengd trouwens.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Johny_Boy
Berichten: 225
Lid geworden op: do 22 sep 2016, 10:22
Locatie: Zuidwest Friesland
Contacteer:

Re: Laatste ervaringen met Vodafone Red?



Bericht door Johny_Boy »

Wij hebben ook geen problemen gehad. 12G van Vodafone + gratis 12G van Ziggo en de eerste 3 maanden 10G extra.

Vond de 10G extra echt een uitkomst .... Wij gebruikten wat we graag wilden gebruiken en kwamen er daardoor achter dat we de 24G abonnement bij ons past.

Zijn tot nu toe dan ook heel tevreden! :wink: Waren 1 maand in Nederland en daarna gelijk 3 maanden in het buitenland...
Vriendelijke groet,
John en Indy
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Re: Laatste ervaringen met Vodafone Red?



Bericht door Charles Franconi »

Zojuist RED 10 G verlengd n.a.v. de ervaringen. Wel 5 euro goedkoper dan vorig jaar.

En dan nog het KPN kaartje met onbeperkt internet.
Bedankt voor de info.

Charles
Plaats reactie