TomTom GO 6200

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Arie55
Berichten: 5665
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: TomTom GO 6200



Bericht door Arie55 »

We zijn het vaker niet eens met elkaar. Mooi toch! :wink:

Het 1 voor 1 selecteren bedoel ik dit mee; ik heb een aantal gpx bestanden. Elke route staat voor, op een bepaalde dag een rit van A naar B. De dag erna is de rit van B naar C, enz. Elke rit is natuurlijk zo uitgezet, dat ik denk dat die mooi of interessant zal zijn.

Ik heb dus een flink aantal van die gpx bestanden. En elk bestand dien ik te seleceren via een set selecteerbare knoppen en in te laden. Het in 1 keer selecteren van meerdere bestanden in de dialoogbox, kan dus niet. Het vast houden van de ctrl knop werkt dan niet.

Heb even in een ander programma, waar het wel mogelijk is om meerdere files te seleceren. Programma dialoogbox hieronder dient als voorbeeld.

Arie
Bijlagen
Image1.jpg
Image1.jpg (69.18 KiB) 1359 keer bekeken
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
MrGPS
Berichten: 406
Lid geworden op: di 04 feb 2014, 11:23

Re: TomTom GO 6200



Bericht door MrGPS »

Waar we het niet over eens zijn is dat jij het kul en merkwaardig vindt om connected, via de cloud, te werken (en ik denk daar anders over); niet over het feit dat het handig zou zijn om in één keer meerdere gpx-files over te kunnen zetten. Ik gaf al aan dat de rider daartoe een extra optie heeft.

Maar wat je wilt kan ook met de 6200 gewoon, alleen moet je even gebruik maken van een micro-SD. Sleep daar via verkenner je gpx-bestanden naar toe en plaats het kaartje in je toestel. Je krijgt meteen de mogelijkheid om route te importeren en kunt aanvinken welke routes gebruikt moeten worden.

Problem solved?
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7515
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: TomTom GO 6200



Bericht door eef van baal »

Ctrl+a =alles selecteren.
Schift gebruiken.
selecteer er een houd de Schift ingedrukt en kies zoveel bestanden als je wil en klik met links.
zo werkt het in alle window's.
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Arie55
Berichten: 5665
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: TomTom GO 6200



Bericht door Arie55 »

Niet in de dialoogbox als dat via de TT mydrive gaat.

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn

Re: TomTom GO 6200



Bericht door janschrik »

Trebor953 schreef:Dat je via een internet verbinding moet communiceren met de Tomtom lijkt merkwaardig maar is volgens Tomtom de enige manier om allerlei illegale software buiten de deur te houden en dat lijkt te werken
Interessante onzin die daar door TomTom wordt gedebiteerd, het internet der dingen of wat mr GPS connecties noemt wordt nog wel eens de speeltuin van de toekomstige hackers

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Knaus TI Sport 650 2007
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: TomTom GO 6200



Bericht door jmkoole »

cwsmdb schreef:de tomtom go6200 is toch geen echte camper navigatie?
Er is wel een truck/bus/bestelwagen versie.
Als je een bestelwagen selecteert en de maten van je camper invoert, dan is er geen probleem lijkt me...
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Plaats reactie