'Onbeperkt' internet in Nederland én de Europese Unie!

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4144
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: 'Onbeperkt' internet in Nederland én de Europese Unie!



Bericht door beatrix18 »

Mijn vrouw heeft een paar weken geleden haar abonnement bij Vodafone verlengd (1 jaar) en middels de multi data sim deel ik nu haar 12 GB in mijn duo sim telefoon. Ook 3 maanden onbeperkt in Nederland........
Heb zelf het kleinste, maandelijks aanpasbaar/opzegbaar bundeltje van Ziggo. Wordt straks allemaal één en dan zien we weer verder.

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3873
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: 'Onbeperkt' internet in Nederland én de Europese Unie!



Bericht door henk en lila »

Ik moest er even op wachten maar Telfort is dan wel weer lief voor zijn oude trouwe Surf&mail onbeperkt klanten.
In maart gingen mijn maandkosten van 16,73 naar 18 euro, mijn onbeperkt naar 10 gB en mijn 100 naar 150 belminuten. Beide blijven 3 maand geldig. Of ik mocht opzeggen.

Nou nee, eerst 15 juni maar eens afwachten. En ik had niet voor niets al jaren al die verlengingsaanbiedingen laten lopen, met of zonder "gratis" telefoon maar uiteraard niet meer met onbeperkt internet.
En nu dus het 15 juni bericht: samengevat: minuten en bundel identiek bruikbaar in zone1 landen. En er is geen fair use policy: Nee, de nieuwe regulering bevat geen fair use policy. Een fair use policy is een beperking van het aantal MB’s of minuten dat je in het buitenland kunt gebruiken. De bundel is dus in principe altijd te gebruiken in de EU. Wel moet je kunnen aantonen dat je een duurzame band hebt met Nederland.

Mooi, omdat ik in Nederland wifi land die 10gB nooit op krijg, begin ik elke vakantie met 30 gB aan boord. Dat moet wel lukken en dan kan ik ook nog wel sharen met met mijn vrouw.

Zo kwam ik tijdens mijn laatste "werk"vakantie in Portugal (fotograferend verslaggever met website) niet verder dan zo'n 4 gB verbruik op het MEO kaartje (15 euro 15 dagen 30 gB).

We gaan het allemaal zien. Eén ding valt buiten de belbundel (ook bij iedereen denk ik) bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer. Nou deed ik dat toch al via 0900 nrs. (Citaat Telfort site: Bellen vanuit Nederland naar de EU valt niet onder de regulering. Bellen van een ander land in de EU naar Nederland of alle andere landen van de EU kan wel vanuit de bundel. Je kan dus bellen, sms’en, en MB’s gebruiken binnen of tussen landen in de EU. ))
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Voyager448
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 13 feb 2017, 10:45

Re: Onbeperkt internet, ook in EU



Bericht door Voyager448 »

freddorr schreef:Ben al jaren trouwe klant van T-mobile met 2 abonnementen. Contract voor 1 jaar.
Als zij op 22-7-2017 zich daar rigide in opstellen zijn ze dus 2 accounts kwijt. Hoop dan maar dat ze mee lezen en in de gaten houden wat er leeft bij de klanten! Er zijn tegenwoordig meer providers dan kerken!
Heb slecht nieuws voor je. Had al een abo bij Tmobile zelfs voordat het eerst nog Orange was. Het interesseerde ze niets, trouwe klanten doen ze niets voor.
sinds 2006 Mercedes 508 zelfbouw
in 2017 vervangen door Hobby Van Exclusive 500 GESC TL Silverline
in 2020 vervangen door Benimar Mileo 263
Gebruikersavatar
marco-dea
Berichten: 152
Lid geworden op: za 28 nov 2015, 18:53

Re: 'Onbeperkt' internet in Nederland én de Europese Unie!



Bericht door marco-dea »

thuis abbo van KPN opgezegd, 2 t-mobile abbo's afgesloten en 2 mifi routers gekocht. zijn zeer tevreden en zijn maandelijks nu minder kwijt dan hiervoor.

als een andere t-mobile klant na de aanschaf aangeeft dat die je aangemeld heeft voor t-mobile krijg je beide eenmalig 25 euro korting, en als je een groep maakt van minimaal 3 personen krijg je 5 euro korting op je abbo, zo wordt 35 euro per maand 30 euro per maand.

thuis via wifi en ziggo app tv kijken op groot scherm, af en toe even 1 gig opwaarderen is voor ons geen probleem en zeer snel geregeld via de t-mobile app.
Met vriendelijke groet,

Marco

We Love What We Do, Trying To Live Our Dream
Gebruikersavatar
Reny
Berichten: 5112
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 16:57
Locatie: Heerhugowaard

Re: Onbeperkt internet, ook in EU



Bericht door Reny »

Voyager448 schreef:
freddorr schreef:Ben al jaren trouwe klant van T-mobile met 2 abonnementen. Contract voor 1 jaar.
Als zij op 22-7-2017 zich daar rigide in opstellen zijn ze dus 2 accounts kwijt. Hoop dan maar dat ze mee lezen en in de gaten houden wat er leeft bij de klanten! Er zijn tegenwoordig meer providers dan kerken!
Heb slecht nieuws voor je. Had al een abo bij Tmobile zelfs voordat het eerst nog Orange was. Het interesseerde ze niets, trouwe klanten doen ze niets voor.
Eens, ik heb mijn onbeperkt houdbare beltegoed van uiteindelijk bijna 900 euro "verkocht" en ben weggegaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: 'Onbeperkt' internet in Nederland én de Europese Unie!



Bericht door JoopBrekken »

Problemen met de snelheid in EU bij Tmobile
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-42 ... and-281331
Plaats reactie