Werking VPN

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5997
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Werking VPN



Bericht door TestCase »

Bringamosa schreef:
ton en evelien schreef:Netflix kan je zonder VPN in het buitenland bekijken net als de cd app en vanaf april ook de ziggo app
Het programma kan in het buitenland anders zijn en de ondertiteling in Nederland of engels kan ontbreken. Rekening mee houden :)
Niet erg waarschijnlijk omdat je met een NL ID/abonnement inlogt bij die diensten, dus ze weten hoe en wat.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Bringamosa
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 10:05

Re: Werking VPN



Bericht door Bringamosa »

Het heeft niet te maken met het ID/Abonnement maar met verschillende tv rechten in verschillende landen. Zelf ondervonden dat het in Azië, Portugal, Curacao, en Bonaire van elkaar verschilt. Sommige series helemaal niet te zien, andere series maar voor een deel te zien.
Laatst gewijzigd door Dafluc op zo 14 jan 2018, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Bij rechtstreeks reageren aub knop Nieuw Antwoord gebruiken.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5997
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Werking VPN



Bericht door TestCase »

Tja van die rechten dat weten we maar je schreef dat de plek ander gedrag voor wat betreft bijv. ondertiteling te weeg brengt en dat acht ik onwaarschijnlijk.

Die VPN/Proxy die hier besproken wordt is juist vanwege die rechten en binnen de EU komt daar binnenkort een einde aan.

Kees.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Bringamosa
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 10:05

Re: Werking VPN



Bericht door Bringamosa »

Tja, dan acht je het onwaarschijnlijk, ik heb het zelf ervaren incl VPN. :cheers:
Laatst gewijzigd door Dafluc op zo 14 jan 2018, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Bij rechtstreeks reageren aub knop Nieuw Antwoord gebruiken.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5997
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Werking VPN



Bericht door TestCase »

Het werkt niet altijd want die 'Netflixen' van deze wereld zijn ook niet gek en blokkeren vaak de bekende IP adressen van de VPNservers. En inderdaad als je de app locatietoestemming hebt gegeven dan kunnen ze zo weer checken waar je echt zit. (Dus een app installeren die een fake locatie geeft, die bestaan. :wink: )
Maar in mijn ervaring blokkeren ze dan alles en geven geen onverwachte zaken zoals ondertiteling. En ik heb dit van Azie via Afrika tot Noord/Zuid-Amerika gedaan, weliswaar via mijn eigen VPN server.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1217
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Werking VPN



Bericht door Huub56 »

Als ik thuis ( in Duitsland ) Netflix aanzet zonder VPN krijg ik de Duitse Netflix hoewel ik een Nederlands abonnement heb , dus Duitse films of gesigroniseerd of met Duitse ondertiteling
Bringamosa
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 10:05

Re: Werking VPN



Bericht door Bringamosa »

Ook je fake locatie app werkt meestal niet meer want, zoals je zegt, de 'Netflixen' van vandaag zijn ook niet gek.

m.a.w. Het is niet met zekerheid te zeggen of het lukt met of zonder vpn want alles blijft in ontwikkeling.

Al moet ik zeggen dat mijn VPN mij al in verschillende situaties uit de brand heeft geholpen.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5997
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Werking VPN



Bericht door TestCase »

Huub56 schreef:Als ik thuis ( in Duitsland ) Netflix aanzet zonder VPN krijg ik de Duitse Netflix hoewel ik een Nederlands abonnement heb , dus Duitse films of gesigroniseerd of met Duitse ondertiteling
Wanneer Netflix de verkeerde taal/ondertiteling geeft kijk hier
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
cgb

Re: Werking VPN



Bericht door cgb »

@TestCase;

Bedankt voor je antwoord op mijn vraag hierboven. Ben weer wat wijzer, althans wat minder digibeet.

groet,
Carel
Plaats reactie