probleem met mail geocaching

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

probleem met mail geocaching



Bericht door Sjef »

We zijn al jaren geocachers, maar nu hebben we een probleem, en ik kom er niet uit

We krijgen dagelijks zo,n 20 mails binnen dat er een caches is gevonden in Honfleur Frankrijk, leuk maar wij hebben niets weg gelegd, het is nu al opgelopen tot zo n 400 mails. Hoe kom ik daar van af , weet dat iemand.

Heb ook geprobeerd om mijn geocach mails te blokkeren, lukt ook niet. ( maar dan zou ik zelf ook niets meer kunnen )

Heb ook geprobeerd mijn emailadres te wijzigen , maar dat kan je helemaal niet. eigenlijk belachelijk.

Kan iemand mij daar bij helpen.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: probleem met mail geocaching



Bericht door MonRoe »

Dan heb je bij de cache het volgen aangezet. Ga naar de cache waar het om gaat, en onder LOG EEN NIEUW BEZOEK, staat ook volgen. deze uitzetten.
Bijlagen
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG (49.95 KiB) 810 keer bekeken
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Re: probleem met mail geocaching



Bericht door Sjef »

Ik ben daar nog nooit geweest, en het zijn wel 20 verschillende caches.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: probleem met mail geocaching



Bericht door MonRoe »

kan je eens zo'n tekst hier neerzetten, kunnen we zien wat voor soort mail het is. Heb je wel gekeken of toevallig het volgen niet aanstaat bij één van de caches waar je mails van krijgt?
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Re: probleem met mail geocaching



Bericht door Sjef »

Is opgelost bij Mijn Lijsten stond meldingen aan. Hoe deze open stond , weet ik niet.
Bedankt voor het meedenken
Plaats reactie