Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.



Bericht door AadenAnke »

Gisteren had ik plotseling de versnellingspook van onze mb307 werkeloos in mijn handen. Het schakelmechaniek wat op de bak zit afgebroken! In Frankrijk en geen woord Frans sprekend dus een probleem. Het afgebroken onderdeel er af gesleuteld en met een hulpvaardige landgenoot naar de MB dealer in Berziers. Helaas het onderdeel is in Frankrijk en Europa niet meer nieuw te leveren! Dan bellen naar de reisverzekering, o wat vervelend voor u wij verbinden u door naar Eurocross zij gaan het voor u proberen te regelen. En dat hebben ze voortreffelijk gedaan. Wij zorgen dat uw camper thuis komt. En regelen vervangend vervoer. Wanneer gaat u naar huis morgen is het goed als we dan geen camper maar een personenauto regelen? Ja mits groot genoeg voor onze spullen en de rolstoel. Wij bellen u zo terug. Na een half uur morgenochtend hebben we een BMW 221i voor u klaar staan in Beziers en de sleepdienst komt tussen 11 en 12 u camper ophalen. De verhuurder op de Franse slag versliep zich en had het druk bla bla daardoor te laat bij de camper voor de sleepdienst. O we maken gewoon een nieuwe sleep opdracht en ja hoor om half 2 ging de camper op de sleepwagen! Niets dan lof voor de hulp en de paar keer dat zij de telefonische vertaling deden voor ons! Om even 4 uur vanmiddag bellen zij met de vraag bent u goed opweg? Kunnen wij nog iets doen bel ons gerust en neem straks beslist een hotel hoor!

Ik kan niet anders zeggen dat ik nu voor het eerst in mijn leven gebruik maak van dit soort diensten ik alleen maar kan zeggen je betaald er wat voor maar je krijgt er wel een prima hulp voor! Onze complimenten boven verwachting zeker als je soms de commentaren hoor/lees! Nu op het bed in de hotelkamer net boven Lyon nog even kijken op het forum en dit er op zetten bedenk ik wat een toffe jongens en meiden die dit voor je doen het is hun werk maar dat doen ze wel toppie!

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.



Bericht door Kroppie »

:thumbup:
de goede dingen mogen ook wel eens genoemd worden.

kon hij niet gelast worden?, heb ik voor iemand met een sprinter wel eens gedaan .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.



Bericht door AadenAnke »

Als ik thuis niet via de onderdelenlijn aan een gebruikte kan komen doe ik dat zeker! En er dan nog een ijzeren beugel om van een mm of 3 dik ter versterking. Dat gaat zeker goed komen. Maar dan heb je wel wat adresjes nodig. Mijn adresjes in Frankrijk zijn CP, campings, Cave's en resterantjes. Die lassen geen giet aliminium en maken geen versterkingsbeugels. Morgen maar even uitzetten op de onderdelen lijn als we thuis zijn!

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.



Bericht door Kroppie »

succes ermee.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Alarmcentrale eurocross/reisverzekering.



Bericht door Dafluc »

jammer van de pech, maar mooi dat het goed is afgehandeld.
Afbeelding
Plaats reactie