Fijnstof

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Fijnstof



Bericht door de Jonckheer »

Niet alleen minder pk's maar ook een hoger brandstofverbruik.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Fijnstof



Bericht door Kroppie »

hoger verbruik is nog meer stof.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1172
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Fijnstof



Bericht door josé moncayo »

Conclusie:

Er word hard geschreeuwd maar als het om eigen hagje gaat .....ho maar !

Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Fijnstof



Bericht door Vopper »

de Jonckheer schreef:Nee hoor, ik staar me niet blind op het feit dat er nou niet direct gezonde lucht uit de uitlaat komt maar ik heb mijn twijfels of de uitlaatgassen van die euronorm motoren nou zoveel minder schadelijk zijn. Waar ik tegen ben zijn de verkrampte en overdreven rapporten die schijnbaar tot doel hebben om ons allemaal een schuldcomplex aan te praten. Als ze alleen euro 6 op de Maasvlakte toelaten terwijl daar enorme vervuilende schepen liggen te walmen moet je ze dan nog serieus nemen?
Als je werkelijk ergens iets aan wil doen moet je zorgen dat er minder wordt gereden, dus dat er niet elke dag bv 1000 busjes vanuit Friesland naar Brabant rijden met bouwvakkers en er tegelijk 1000 busjes vertrekken van Brabant naar Friesland. We weten allemaal dat dat soort idioterie bestaat maar niemand doet er iets aan. Ook moet je zorgen dat er zo min mogelijk filevorming is. En wat minder vliegverkeer zou ook niet gek zijn maar ja, daar wordt veel geld mee verdient en dus . .
En als bouwvakkers en aanverwante bedrijven een regio van max. 50 km zouden krijgen waren we van de files af. Maar dan schreeuwt iedereen weer; concurrentievervalsing enz. Het zou voor de bouwvakkers ook veel gezonder zijn wanneer ze niet om 5u 's morgens met hun bussie dwars door het land hoeven te rossen. Maar een arbeider (loonslaaf) telt niet voor de VVDers.
Sinds m'n vroegpensioen vervuil ik veel minder dan tijdens m'n loonslaaf bestaan. Om toch nog aan een beetje vervuiling bij te dragen toer ik geregeld met m'n ouwe jiepie rond :DD :lol:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: Fijnstof



Bericht door de toren »

Jij woont vast niet in friesland en als er alleen amsterdammers en omstreken in amsterdam mogen werken zou het nooit af komen :) .
Laatst gewijzigd door Dafluc op di 14 feb 2017, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Gebruik bij rechtstreeks reageren aub de knop Nieuw Antwoord (links).
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Fijnstof



Bericht door Toon »

niet alleen met de bouwvakkers zo hoor
het is met elk beroep zo dat ze elkaar op de snel weg tegen komen
en inderdaad
als ze daar eens een oplossing voor zouden vinden ???
schilt ook weer een berg in de km vergoeding
zijn er plots klaps minder lease auto's nodig
oei en dan gaat het personeel kosten
komen er een hoop in de ww terecht
hebben we daar weer een probleem mee
het is ook nooit goed het
voor iedere oplossing is er weer een probleem :-B
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Plaats reactie