Tolvrij Oostenrijk/Kroatie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
tvdsande
Berichten: 2270
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 9:21

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door tvdsande »

Nou Kees zo werkt het nu ook weer niet ,verkeerde tol.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door hathi »

Kees_S schreef:Lijkt mij betrekkelijk eenvoudig om op basis van overgewicht toe te slaan met cashen en vergeet ook niet de verkeerde tol. Tot 3500 kg is vignet, daarboven is go-box. Dan pakken ze je dus in één keer voor overbelading en voor verkeerde tol (is geen tol) betaald :bang: :bang:
Alweer zo,n verhaal wat totaal niet klopt,het bestaat n.m niet dat je Een vignet krijgt voor een Camper van boven de 3500kg,net zo min als dat je een go box krijgt voor onder de 3500 kg het kenteken is leidend,maar ga zo lekker door
Hans
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door Toon »

toch wel Hans
zelf gedaan met de vorige camper
die stond op 3850 kg
aan de grens gewoon een vignet gekocht voor een auto tot 3500 kg
natuurlijk weet ik niet of er de laatste 5 a 6 jaar op het traject waar wij gereden hebben inmiddels weeg lussen zijn gelegd
maar we hebben nergens problemen gehad
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Uitgeschreven

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door Uitgeschreven »

Als je gewoon een ticket gaat kopen,dan moet je toch je kenteken niet opgeven?Ik ken er meerdere die met een 3500 + een gewoon ticket kopen.Op eigen risico natuurlijk;
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door Kees_S »

hathi schreef:
Kees_S schreef:Lijkt mij betrekkelijk eenvoudig om op basis van overgewicht toe te slaan met cashen en vergeet ook niet de verkeerde tol. Tot 3500 kg is vignet, daarboven is go-box. Dan pakken ze je dus in één keer voor overbelading en voor verkeerde tol (is geen tol) betaald :bang: :bang:
Alweer zo,n verhaal wat totaal niet klopt,het bestaat n.m niet dat je Een vignet krijgt voor een Camper van boven de 3500kg,net zo min als dat je een go box krijgt voor onder de 3500 kg het kenteken is leidend,maar ga zo lekker door
Een vignet koop je zonder enige vorm van legitimatie laat staan kentekenbewijs. Kun je zelfs hier in NL bij de ANWB uittesten als je het niet gelooft. Maar ja jij bent hardleers en dom om je zo op te stellen. loop maar lekker in de val.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Tolvrij Oostenrijk/Kroatie



Bericht door hathi »

Toon schreef:toch wel Hans
zelf gedaan met de vorige camper
die stond op 3850 kg
aan de grens gewoon een vignet gekocht voor een auto tot 3500 kg
natuurlijk weet ik niet of er de laatste 5 a 6 jaar op het traject waar wij gereden hebben inmiddels weeg lussen zijn gelegd
maar we hebben nergens problemen gehad
Toon ,dit is een antwoord op Kees ,die beweert dat je bij controle 2 boetes krijgt,voor vignet en go box bij te zware belading,,terwijl het kenteken hier bepalend is ,wat je moet nemen,...wat je zelf koopt, is in deze niet zo relevant,wel bij aanhouding,en daar ging het hier om, het is het een of het ander,en,zo ook wat de boete betreft
Hans
Plaats reactie