Afscheid

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Datenebusje
Berichten: 196
Lid geworden op: do 20 apr 2017, 15:56
Locatie: Gelderland

Re: Afscheid



Bericht door Datenebusje »

Veel sterkte gewenst. De pijn laat je voelen hoe diep de band was. Langzaam maakt het plaats voor dankbaarheid. Ik vind de omschrijving van zoete pijn mooi. Ik ben sinds een tijdje in de zoete pijn, met weemoed en warme herinneringen terugkijkend naar mijn lieve beestje.
Renault Master, 1998, de blauwe bus
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Afscheid



Bericht door Face »

Heel veel sterkte ,we weten hoe het voelt (2 teckels moeten laten inslapen maart en april vorig jaar)
Wat een gemis is dit zeg,nogmaals heel veel sterkte jullie hebben gedaan wat je kon.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Afscheid



Bericht door Hoofdnoorman »

Ook bij mijn Hockey zit het er aan te komen. Ik hoop dat ik ook in staat ben om op tijd de juiste beslissing te nemen.
Heel veel sterkte, ik leef met je mee en ondertussen gruwel ik bij de gedachte hetzelfde te besluiten.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Afscheid



Bericht door Bob Diesel »

Sterkte ermee ,man
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
ellan vannin
Berichten: 1407
Lid geworden op: zo 09 feb 2014, 22:40
Locatie: Tongeren Belgie

Re: Afscheid



Bericht door ellan vannin »

Hallo allemaal ik wil iedereen die mij destijds (dec 2016) en onlangs heeft proberen te troosten en sterkte heeft toegewenst van harte bedanken. Ik wil heel speciaal Blokske bedanken voor zijn verschrikkelijk mooie bijdrage aan dit topic. Het leven gaat gewoon verder hoewel het voor mij anders lijkt, ik heb nog nooit van iemand zoveel gehouden als van dit hondje.
All4dogs
Gebruikersavatar
Blokske
Berichten: 145
Lid geworden op: za 12 jul 2014, 20:54
Locatie: Huldenberg centraal in Belgie

Re: Afscheid



Bericht door Blokske »

Bedankt voor de lovende woorden Ellan Vannin, :bow:
Het is de bedoeling om mekaar hier een hart onder de riem te steken waar het even kan en ik had hier een hart en jij had daar een riem, en dan voel ik de drang om die twee samen te brengen.
Blij dat het iets heeft geholpen en daarvoor doen we het toch he.
Elk verlies is zwaar maar een diepe liefde zoals jij die hebt gekend met een sterkte van 10 op de schaal van Amor is dan ook weer de pijnlijkste om los te laten.
Carol zal het gemis proberen in te vullen maar zal diezelfde diepte slechts bij benadering behalen en kan nooit een vervanging gaan betekenen, daar zijn we ons van bewust maar ze gaat je zeker een weg aanbieden om de gedeelde liefde op te splitsen en ook een beetje soelaas bieden om je rouwproces te kanaliseren met positieve energie in haar richting.
De plaatsjes die je samen opzocht en waar je hemelse belevenissen hebt genoten zijn deze eerste dagen misschien nog wat taboe om jezelf niet te diep te gaan kwetsen of net niet en heb je daar nu al behoefte aan in deze gevoelige periode nu zo recent.
Iedereen gaat anders om met verdrietverwerking maar vergeet niet dat hij daar voelbaar aanwezig gaat zijn en dat je deze band niet mag uit het oog verliezen, mij deed deze gedachte althans veel goeds in mijn eerste maanden en jaren erna. Het is maar een gevoel en dat varieert van mens tot mens hoe we daar zelf op reageren maar het is een gedachte die ik graag aanbied wie weet helpt het geheel een beetje als een zalfje. :thumbup:
Mijn jongens liggen hier op een speciaal plekje in de tuin en geregeld sla ik een kort praatje met hen en ik voel dan al is het flauwtjes een antwoordje in de wind.
Blokske.

LMC A 654 G Black Selection met zitgroep achteraan.
Plaats reactie