Afscheid

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Anthoma
Berichten: 2437
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 19:50
Locatie: Beek en Donk

Re: Afscheid



Bericht door Anthoma »

Als eerste Ellan Heel veel sterkte . Ik weet wat het is . Mijn vriendje Jary 9 jaar oud Mijn allergrootste vriendje . Overleden aan de ziekte van Cushing .. Wat een gemis .
Ellan ik leef met je mee en wens je dan ook heel heel veel sterkte ..




Dan Blokske Wat een mooi verhaal . Gewoon zo als het is .. Alleen echte dierenvrienden schrijven ze een mooi verhaal .
Ik mis mijn grote vriendje Jary elke dag en ook ik krijg tranen als ik ergens kom waar herinneringen zijn . Het zal wel slijten . Maar of het over gaat . Ik denk van niet .. Blokske dank voor uw mooie verhaal



Groet Jan anthoma
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Afscheid



Bericht door Cee Pee »

Wij hebben ook altijd honden gehad en als ze op het eind lopen is dat nooit leuk maar we moeten ons wel realiseren dat de dood een gevolg is van geboren worden.
En het is ook een gegeven dat de leeftijd van een hond ergens tussen de 10 en 15 jaar eindigt.
Natuurlijk mis je je maatje maar ons leven gaat wel door.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Laikatrin
Berichten: 3007
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 22:34
Locatie: Kempen (België)

Re: Afscheid



Bericht door Laikatrin »

Elke hondenvriend dia el een kameraad moest afgeven weet hoe het voelt!
Als ik terug denk aan mijn 1ste hond, 24 jaar geleden gestorven, dan kan ik nog een krop in de keel krijgen.
In het begin is er scherpe pijn, daarna schaaft de tijd de scherpe kantjes weg en wat dan overblijft noem ik "zoete pijn". En die zoete pijn die koester ik, het is het teken dat onze vriendschap/liefde groot was!

Geniet nog van mekaar en als de tijd daar is dan geef je het laatste geschenk, dan laat je los uit liefde!

Heel veel sterkte!
Keep calm and let karma finish it!
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Afscheid



Bericht door Sandor Gora »

Goed te weten dat Ons Lieve Heer hem weer bij zich wil hebben.
Sterkte!
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
ludo
Berichten: 16078
Lid geworden op: za 28 jan 2006, 23:09
Locatie: Omgeving Maastricht

Re: Afscheid



Bericht door ludo »

Sterkte!
Hymer B680 Starline op Mercedes CDI519 V6 3 liter 190 pk automaat.
De enige echte camperforumhond "Lucky" mag nu meerijden in onze Starline!

Met de naam "Vive Le Vink".
Gebruikersavatar
Sofietje
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 12:23
Locatie: Leudal

Re: Afscheid



Bericht door Sofietje »

Heel veel sterkte, Ellen. Wij zitten hier in een zelfde soort schuitje. Hondje Sofie, naar schatting 16 jaar, -waar ik mijn nickname en avatar van heb- is aan haar laatste dagen bezig. Wij halen herinneringen op. En laten al eens een traan bij de gedachte aan het gemis. Die mooie herinneringen, het goede hondenleven, die kunnen we niet kwijt raken.

Zo sukkelen we al een paar weken. Het is nu goed. Ze mag gaan. Naar de eeuwige jachtvelden.
Groet van Sofie

Mobilvetta Figaro op Ducato 2.8 jtd uit 2001
-geen berg te hoog-
Gebruikersavatar
Basher
Berichten: 875
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 19:30
Locatie: Waddinxveen

Re: Afscheid



Bericht door Basher »

Ik zie dit langs komen. Lees dit met emotie. Zit in het zelfde schip.16 jaar en loopt op alle dag.

Afbeelding

Foto is van de site van de dierenarts. Was net de oudste JR van de 4 klinieken in de streek geworden. Woonden toen nog in Vianen.
Grts Jaap

Tempus Fugit (De tijd vliegt)

Burstner Privilege t695 - 2.3 multijet 130 pk
Weinsberg CaraCompact 600 MEG (Pepper) - 2.0 Blue HDI 165 pk
Knaus Van Ti 650 MEG - 2,0 Blue HDI 130 pk
Gebruikersavatar
awaza
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 19 jul 2015, 11:09
Locatie: Zaandam

Re: Afscheid



Bericht door awaza »

Ellan,
ook van ons heel veel sterkte toegewenst!

Allard & Bets.
Wij rijden met een Fiat Ducato 230 Hobby 750 FMSe 2,5 TDi Cat. bouwjaar 1997, 158.000 km gelopen.
Groeten, Allard.
JAN60
Berichten: 1856
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 22:22

Re: Afscheid



Bericht door JAN60 »

Vergeet niet,het is je allerbeste vriend/vriendin!!
Gr Jan
ellan vannin
Berichten: 1407
Lid geworden op: zo 09 feb 2014, 22:40
Locatie: Tongeren Belgie

Re: Afscheid



Bericht door ellan vannin »

Vandaag na bijna 6 maanden met up en downs Rintie dan toch ''losgelaten''. Het leek wel of hij zelf aangaf: het is genoeg geweest.
We hebben samen de afgelopen tijd zo goed mogelijk met alle beperkingen doorgebracht. Ik ervaar verschrikkelijke pijn en leegte, maar van de andere kant een soort van opluchting omdat zijn strijd voorbij is. Maar het blijft moeilijk om te leven met de wetenschap dat ik over leven en dood heb beslist. Onze andere hond Carol (geadopteerde Galgo) lijkt ook te treuren maar zal nu alle aandacht gaan krijgen.
Rintie zijn as zal, en een mooi plekje in de living en een gedeelte op mijn borst in een hangertje en de rest op zijn favoriete wandelplek krijgen.
All4dogs
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Afscheid



Bericht door Marco Polo »

Sterkte ermee Ellan!
Gebruikersavatar
Johny_Boy
Berichten: 225
Lid geworden op: do 22 sep 2016, 10:22
Locatie: Zuidwest Friesland
Contacteer:

Re: Afscheid



Bericht door Johny_Boy »

Soms zijn er beslissingen die je moet nemen, die je liever niet zou nemen. Maar uit jouw reactie proef ik dat je er goed! aan hebt gedaan... Het leven van je 'vriend' was een strijd. Het is goed zo...

Sterkte!
Vriendelijke groet,
John en Indy
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Afscheid



Bericht door jmkoole »

Jammer Ellan, spijtig... Een hond wordt niet oud genoeg. In het begin ben je 'm aan het opvoeden, zindelijk maken, leren luisteren. Onze hond is net één jaar geworden. Ik denk dat het nog wel een jaar duurt voor ze een beetje luistert...
Dan ben je nog eens tien jaar samen en moet je alweer afscheid nemen. Kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is.
Nou, sterkte met het verlies en een warme groet van onze Roos. Ze keek me net zo sip aan...

Afbeelding
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 915
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: Afscheid



Bericht door Lambiek »

Wat een verdriet.

Ellan Sterkte
.
Plaats reactie