Laika Kreos 7009: controlepaneel PC770-LK werkt niet meer!

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Laika Kreos 7009: controlepaneel PC770-LK werkt niet mee



Bericht door limos07 »

En bent u al verder gekomen met uw zoektocht?
Gr
Gebruikersavatar
BartenB
Berichten: 25
Lid geworden op: za 04 apr 2009, 8:20

Re: Laika Kreos 7009: controlepaneel PC770-LK werkt niet mee



Bericht door BartenB »

E U R E K A !!!!! :D :lol3: :lol3: :cheers: :hug:
ie doet het weer!!!

Ongelooflijk... denk bij mezelf, ik probeer het nog eens aan te sluiten.. en wel in volgende stappen

1- de 220 V aangesloten (waarop ik even dan bezig ben geweest met de frigo, die bleek goed te functioneren... is natuurlijk ook niet aangesloten op het controle-paneel... :-) )

2- ik gooi de kist open waar al die electronica in steekt.... en daar merk ik dat er rood lichtje brandt op een bakje... bleek een knop te zijn (van de batterijlader CB-520 die in die kast steekt)...dus even uitschakelen dat zootje.

3- controlepaneel weer aansluiten... korte klik op de knop om aan te zetten... zandloper... EN.... even later nog een klein zandlopertje dat begint te draaien!!!... wow, hiervoor wil ik even wachten.... en geduld beloond warempel, het controlepaneel doet het weer , we baden weer in het licht, de pomp doet het weer... en ik merk dat het goed gaat met de batterijen... en de watertanks blijken leeg!!!!... nu ja, is ook normaal, want ik heb campertje alvast in de "wintermodus" geplaatst :-)

4- enige dat niet blijkt te werken is de binnentemperatuur... is ook normaal, want dat is dat stekkertje dat is afgebroken op de printplaat en dat ik wou opnieuw gaan solderen... maar ik neem dat risico niet meer... die binnentemperatuur lees ik wel af van een gewoon thermometertje dat ik wel in het campertje hang xroll

5- conclusie: ik vermoed dat een slecht contact in de bedrading aan de oorzaak ligt... maar ja, ben ook geen elektricien hé... Afin, ie doet het weer....

Bedankt voor het helpen meedenken en we zijn alweer een ervaring rijker :roll: :shock:

greetzzzzzz
BartenB
:wave: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bijlagen
LightBack.jpg
LightBack.jpg (73.44 KiB) 444 keer bekeken
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10192
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Laika Kreos 7009: controlepaneel PC770-LK werkt niet mee



Bericht door Peter LMC »

Kijk eens aan. Fijn toch dat het weer werkt :thumbup:
En nu maar hopen dat hij het blijft doen. x:)
Plaats reactie