EPG NatGeo TV-Vlaanderen

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door fokus »

Hoe komt het dat EPG bij TV Vlaanderen al weken foutieve programma´s en uitzendtijden opgeeft; dat enkel wel bij de programma´s van NatGeo!??
ceterum censeo belgicam esse delendam
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51271
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Kroppie »

kun je dat niet beter bij de betreffende instantie opvragen?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Atoz »

@Jos
Ik heb al meermaals het gevoel gekregen dat je het, met ons Belgen (sorry voor de TS, lees Vlamingen) niet op hebt.
Of ga je voortaan bij elke technische vraag ook verwijzen naar de garage?

@Fokus
Wij kijken hier thuis (ook in de camper trouwens) ook TV-vlaanderen, maar ik snap je vraag niet.
Maar ik kijk en ook zelf maar heel weinig bakkie (dikke smiley!)
Maar mijn ega begrijpt het dus wel, maar alle andere zenders zijn volgens haar wel juist.

Wat ik wel doe als het ding in de fout loopt, is om de satelliet ontvanger een paar uur op "een" te zetten.
Meestal lost er veel op.

Gegroet
Guido, die enkel tv kijkt als er wat misloopt :-B
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Atoz »

Antwoord van TV-vlaanderen
Dat is bij de zender, niet bij ons.

Weten we dat ook weeral.

Gegroet
Guido
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80390
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Dafluc »

Guido, het is mij meermaals opgevallen dat je je als Belg snel slecht behandeld voelt.
Alsof iedereen op jou en al je landgenoten neerkijkt puur omdat je Belg bent.
En dat verwijt gaat dan heel snel richting een mede-forumlid. Dit is niet de eerste keer.
Onlangs heb ik het Albanië topic nog moeten zuiveren van Belgisch gemopper.
Ik wil je vragen daarmee op te houden. We hebben hier niks tegen Belgen en gaan dat zo houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51271
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Kroppie »

ik heb niets tegen mijn zuiderburen belgisch, vlaming, waals of wat ook.
waar ik wel wat tegen heb is dat mensen vragen stellen over dingen die het beste door de betreffende instanties beantwoord kunnen worden, en als er op een hollands forum over specifiek belgische, vlaamse wetten/regels dingen gevraagd worden, als hier een hollander vraagt hoe het werkt bij de rdw ivm schorsen o.i.d krijgt ie van mij ook een dergelijk antwoord.

en ja het belgische forum blijf ik een groot drama vinden , je mag niet eens lezen, nou dan maar niet.
(zouden sommige zuiderburen dat soms ook vinden?)

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Atoz »

@dafluc
Ja Luc, maar in dat Albanië forum was ik niet aan het schrijven, laat ons dat hier dan maar rechtzetten.

@Jos
Ik heb geen enkele binding met dat Belgisch forum, dus bij mij moet je ook niet komen klagen, valt me wel op dat het jou duidelijk dwarszit dat je je daar eerst moet inloggen, voor je kan lezen. Registreer je dan toch gewoon, kan je je zin doen.

@fokus, de ts uiteraard
Ik snap nog altijd niet dat er Vlamingen zijn die zich bij Nederland willen aansluiten. Maar heren beschouw deze opmerking dan maar eens als een geintje tussen twee andere mensen, uit de meest zuidelijk gelegen provincie van het nieuwe Nederland. Want na die aansluiting mogen we wel elke vraag stellen, in ons eigen taaltje....
Vanaf nu ben ik dus een voorstander.

Gegroet
Guido
Orangist, toch voor minimum 1 nachtje slapen...
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80390
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Dafluc »

Een geintje is nooit een probleem geweest Guido. Alleen moet daar dan niet serieus op verder gegaan worden. Ik eet elke week zuurvlees met friet, drink elke week Belgisch bier, ga er elke week tanken. Wat er niet is op het forum moet ook niet gezocht worden. That's it.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Atoz »

Verdekke ik weet niet wat zuurvlees is... Moet ik eens opzoeken.
Laat ons dan maar afsluiten met wat bier
Er zijn nog vier volle trouwens :-B
Bijlagen
rsz_120171018_171825.jpg
rsz_120171018_171825.jpg (38.66 KiB) 802 keer bekeken
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80390
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Dafluc »

Vlaams stoofvlees, maar dan zuur.

Afbeelding
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door eef van baal »

bedankt voor het recept, is weer anders als wat ik al had, dit gaan we dus ook proberen nu we toch thuis zijn en de camper winterslaap houd.
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door 't Busje »

Nodig die toezichthouder meteen uit om de sfeer te verbeteren.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door fokus »

Van Guido hoorde ik dat hij met TV Vlaanderen gebeld had en dat daar gezegd werd het ligt aan NatGeo. Blijkt dat kort nadien EPG terug in orde is bij NatGeo! Bedankt Guido
ceterum censeo belgicam esse delendam
Uitgeschreven

Re: EPG NatGeo TV-Vlaanderen



Bericht door Uitgeschreven »

On4bgc schreef:@dafluc
Ja Luc, maar in dat Albanië forum was ik niet aan het schrijven, laat ons dat hier dan maar rechtzetten.

@Jos
Ik heb geen enkele binding met dat Belgisch forum, dus bij mij moet je ook niet komen klagen, valt me wel op dat het jou duidelijk dwarszit dat je je daar eerst moet inloggen, voor je kan lezen. Registreer je dan toch gewoon, kan je je zin doen.

@fokus, de ts uiteraard
Ik snap nog altijd niet dat er Vlamingen zijn die zich bij Nederland willen aansluiten. Maar heren beschouw deze opmerking dan maar eens als een geintje tussen twee andere mensen, uit de meest zuidelijk gelegen provincie van het nieuwe Nederland. Want na die aansluiting mogen we wel elke vraag stellen, in ons eigen taaltje....
Vanaf nu ben ik dus een voorstander.

Gegroet
Guido
Orangist, toch voor minimum 1 nachtje slapen...
woek int twestvlams ?
Plaats reactie