TV steun

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Pilha
Berichten: 624
Lid geworden op: za 30 jan 2016, 18:31

TV steun



Bericht door Pilha »

Er worden veel steunen aangeboden waarvan ik denk dat het zou kunnen met wat ik wil. Maar ik kan niet inschatten of dat inderdaad zo is. Ik zoek een beugel voor een 22" tv die boven de bank aan de buiten-douchewand gedacht is. Zijdelings uitschuifbaar om om de hoek van de douche naar het bed te kunnen kijken. En die boven de bank naar beneden kan kantelen voor een goede kijkhoek. Maar hoe dik wordt zo'n installatie vlak boven de dinettebank zonder hinderlijk te zijn (ingeklapt- in vergrendelingsstand)? De rugleuning/hoofdsteunen is plm 12cm. Een andere plaats zie ik niet, het is een buscamper met klassieke indeling. Het onderdeks is maar dunnetjes en zonder door het dak heen te gaan geen optie. Hinder onvermijdelijk of is er een oplossing anders dan een veiligheidshelm?
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1320
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: TV steun



Bericht door joske501 »

Beste,

Deze heb je nodig (link) en heb ik nu ook in mijn buscamper en hangt tegen de badkamerwand boven de zitbank. De TV hangt hoog genoeg zodat je er niet tegenaan komt als je op de bank zit.
https://www.4campers.nl/tv-steunen/127- ... lbaar.html
Is draaibaar en kantelbaar, je kan hem zo ver draaien dat tv kijken vanuit het bed mogelijk is.
Je moet hem wel onderste boven hangen t.o.v. hoe ze hem voorstellen.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Pilha
Berichten: 624
Lid geworden op: za 30 jan 2016, 18:31

Re: TV steun



Bericht door Pilha »

Zodra de TV binnen is, ga ik meten. Voldoende info van het produkt op die link. Groet, Pilha.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9181
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: TV steun



Bericht door gjvonk »

En als je het eens omdraait? Je tv op de badkamer- of keukenwand boven je bed te hangen en hem uitschuiven en om te kantelen als je voor in de cabine wil kijken? Dan heb je in ieder geval geen hinder boven je zitplaats.
Buscamper fan
Plaats reactie