Stadslicht Fiat Ducato/Hymer

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
andrewas34
Berichten: 12
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 16:10

Stadslicht Fiat Ducato/Hymer



Bericht door andrewas34 »

Hallo

Ik heb sinds een paar weken een fiat ducato/hymer camper uit 1994.Nou heb ik ineens geen dashboard verlichting en ook het stadslicht werkt niet meer.Ik heb de zekeringen gecheckt maar die zijn allemaal goed in het handschoenenvakje!! Iemand een idee wat het zou kunnen zijn of zijn er nog meer zekeringen die ik zo niet weet???

Mvg André
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51263
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: stadslicht fiat ducato/hymer



Bericht door Kroppie »

stroom loopt van de accu via lichtblauwedraad naar een connector en vandaar met bruinedraad naar contactslot en via lichtblauwedraad naar de stadslichtschakelaar en via die met een witte draad naar de zekeringhouder en van zekering 7 en 8 daar naar dashboardverlichting en stadslichten .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
andrewas34
Berichten: 12
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 16:10

Re: stadslicht fiat ducato/hymer



Bericht door andrewas34 »

ik heb die zekeringen gecontroleerd en die zijn goed en het dimlicht werkt ook gewoon.zou het kunnen zijn dat de lichtschakelaar kapot is dat hij alleen op het stadslicht niet werkt
Laatst gewijzigd door andrewas34 op za 30 sep 2017, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51263
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: stadslicht fiat ducato/hymer



Bericht door Kroppie »

stadslicht schakelaar ook gecontroleerd? want die schakeld de boel aan en uit, en die connector? want die moet de stroom wel doorlaten, dat word meten dus.
is vanaf hier niet te zien wat het is

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
andrewas34
Berichten: 12
Lid geworden op: za 30 sep 2017, 16:10

Re: stadslicht fiat ducato/hymer



Bericht door andrewas34 »

ok dan denk ik dat er ff iemand naar moet kijken die er misschien meer verstand van heeft
Plaats reactie