Draadloze achteruitrij sets

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Karuso
Berichten: 36
Lid geworden op: do 15 okt 2009, 14:31
Locatie: Dronten

Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Karuso »

Wie kan mij iets vertellen over draadloze achteruitrij sets, mij is verteld dat dat erg storings gevoelig is. Graag jullie reaktie.
Met de vlam in de pijp
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Kroppie »

ik heb al 10 jaar zo,n achteruitrij pieper, draadloos tussen display op dashboard en kastje bij de achterbumper, werkt nog steeds goed en koste iets van 30 euro incl boor voor de sensors.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Vertrokken2 »

Volgens mij bedoelt hij afstandsbediening. Net zoals met vliegtuigjes.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Kroppie »

nog nooit een vliegtuig achteruit zien vliegen .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door jmkoole »

Of bedoel je een draadloze achteruitrijcamera?
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Kroppie »

alleen T.s. kan aangeven wat ie bedoelt, als u begrijpt wat ik bedoel.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door jmkoole »

Met uw welnemen heer Jos...
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Vertrokken2 »

Kroppie schreef:nog nooit een vliegtuig achteruit zien vliegen .

jos
Achteruit inparkeren toch wel?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door hathi »

Kroppie schreef:ik heb al 10 jaar zo,n achteruitrij pieper, draadloos tussen display op dashboard en kastje bij de achterbumper, werkt nog steeds goed en koste iets van 30 euro incl boor voor de sensors.

jos
Jos wat voor vrouw heb jij,lijkt wel of wij alles hetzelfde hebben :bow: Ja ook ik heb zo,npiep censors,met zicht in de binnenspiegel+afstand vermelding,zodoende kun je de camper 15cm van het obstakel plaatsen,en word mijn Achteruitrij camera nooit meer gebruikt,vooral die draadloze zijn ondingen
Hans
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Hoofdnoorman »

Zolang de camera binnen het bereik is van de monitor, zal het nog wel meevallen.
Ik heb ooit een tijdje er mee gereden maar heb kilometers tegen de kont van een paard zitten kijken omdat die in een trailer voor mij zat en mijn camera wegdrukte.
Ook in stedelijke gebieden kan het gebeuren dat je beeld wegvalt en er plotseling iets heel anders op je scherm verschijnt. Van bewakingscamera's tot en met baby's in wiegjes. Het lijkt wel of Frankrijk daarin de kroon speelt.

Mijns inziens gaat er niets boven een bedraad systeem.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
ton en evelien
Berichten: 434
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 11:46

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door ton en evelien »

De mijne is waardeloos
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door jmkoole »

Hoofdnoorman schreef: Ik heb ooit een tijdje er mee gereden maar heb kilometers tegen de kont van een paard zitten kijken omdat die in een trailer voor mij zat en mijn camera wegdrukte.
Ook in stedelijke gebieden kan het gebeuren dat je beeld wegvalt en er plotseling iets heel anders op je scherm verschijnt. Van bewakingscamera's tot en met baby's in wiegjes.

Mijns inziens gaat er niets boven een bedraad systeem.
Werkelijk!? Baby's in wiegjes? Ongelofelijk zeg.
Bedraad is inderdaad beter, maar wel een hele klus om aan te leggen. Ben er al met al een volle dag mee bezig geweest.
Daarentegen moet je met een 'draadloos' systeem ook draden aansluiten. De camera heeft stroom nodig en dat is meer werk dan een videokabel naar achteren leggen. Met een stuk installatiedraad kom je een heel eind...
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door Kroppie »

een dagje hobby,en voor jarenlang plezier van een goed werkend apparaat, kan toch niet een grote belemmering wezen om voor het goede systeem te kiezen , en je leert weer wat van je camper.
ik zou de tijd er voornemen en er voor over hebben.
en zoals gezegd, draadloos is ook met draad .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Draadloze achteruitrij sets



Bericht door hathi »

Jm Koole .Indien je chassis,koker profiel is ,gebruik je een trekveer,is het chassis open (Alco) haal je chassisclips bij de elektro,en dan valt het best mee,tenslotte is het voor je latere gemak
Hans
Plaats reactie