Digitale elektronika en zonnepaneel

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nuenencamper
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 mar 2017, 23:08

Digitale elektronika en zonnepaneel



Bericht door Nuenencamper »

Hoi allemaal,

Sinds kort zijn wij trotse eigenaar geworden van een andere camper uit 2007. In onze eerste camper waren wij gewend met Digitenne van KPN. Deze camper heeft een koepelantenne en een ontvanger voor Canal Digital. Althans dat is mijn veronderstelling. Verder ligt er een zonnepaneeltje op het dak. Ik ben redelijk technisch aangelegd en thuis in computers en mobiele telefoon maar dit is nog even abacadabra voor mij.

Ik woon zelf in Nuenen en zoek eigenlijk iemand die mij even bij kan spijkeren over het gebruik van deze digitale media en zonnepaneel op/in de camper. Ik kan natuurlijk zelf met camper verplaatsen.

Graag een reactie hierin.

Met vriendelijke groeten,

Frans van Dommelen
Live your Life
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Digitale elektronika en zonnepaneel



Bericht door travelscout »

Beetje flauw maar toch:

Probeer met pasen een plaatsje langs de Moezel te vinden en kijk een beetje beteuterd naar je dome.
Houdt daarbij je afstandsbediening opvallend voor je uit gericht op de dome en roep naar je partner: doet tie het al?

Je zult verbaasd zijn hoeveel internationale hulp er komt (zelfs als je een man bent!).
Paul.
Gebruikersavatar
Nuenencamper
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 mar 2017, 23:08

Re: Digitale elektronika en zonnepaneel



Bericht door Nuenencamper »

Haha, dat was inderdaad wel ons plan met Pasen maar dan wil ik er eigenlijk wel uit zijn!

Groet,

Frans
Live your Life
Plaats reactie