Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door MonRoe »

Ik heb vandaag gebeld en kreeg in eerste instantie een korting van 2 euro. Nu hebben we het zo afgesproken dat we 3 euro korting krijgen en dat we in januari/februari kijken naar het nieuwe abonnement. Dat schijnt een abonnement te gaan worden zonder Fox, dus eigenlijk wat er nu al is. Alleen benieuwd wat dan weer de prijs gaat worden.

Men was niet echt bereid om voor langere tijd een korting te geven en van de actie de eerste 6 maanden geen prijs verhoging van 3 euro had deze man van de klantenservice niet gehoord.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Odyssee
Berichten: 163
Lid geworden op: do 20 nov 2008, 23:15
Locatie: Apeldoorn

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Odyssee »

Onvoorstelbaar daar bij CD: ze hebben nog helemaal niets geleerd van het feit dat er een concurrent bij gekomen is.
In de schriftelijke berichtgeving de nieuwe stand van zaken weergeven, en als je de klantenservice belt weten ze van toeten nog blazen. En dat gaat al jaren zo.
Ga zo door CD en Joyne hoeft helemaal geen reclame meer te maken.
Groet, Wim
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door MonRoe »

Ik heb even gekeken wat de kosten zijn als we over zouden stappen naar Joyne:
€ 30 eenmalige registratie kosten
€ 99 cam module, we hebben er 3 nodig
€ 10 eenmalige registratie kosten per cam module

€ 22 per maand voor een (jaar)basis pakket
€ 5 per maand voor 2 extra kaarten(cam module)

Eenmalige kosten zijn voor ons € 360,00 en de maandelijkse kosten 32 euro. We zijn nu bij canal digitaal 33,95
Als je dan de eenmalige kosten meetelt moet je minimaal 180 maanden bij Joyne blijven en dan moeten de prijzen gelijk blijven om quite te spelen.

Ga je beginnen met satelliet tv, ja dan is joyne interessant, wil je overstappen van CD naar Joyne, dan is het voor dit moment niet interessant, zeker niet als je meer dan 1 kaart gebruikt.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Camper_01

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Camper_01 »

Deel deze mening. Heb ook 3 kaarten van CD en hier was ik altijd al bang voor. Dus ik blijf ook bij CD
Laatst gewijzigd door Dafluc op za 18 nov 2017, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Bij rechtstreeks reageren knop Nieuw Antwoord gebruiken aub.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Gisteren schreef iemand op een ander forum:

Ik heb de brief van Canal Digitaal ontvangen.
Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).
Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.
Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).
En de prijs daarvan is 17,45 Euro
Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.
Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 232
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:38
Locatie: uden

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door freek »

Word het recreatiepakket ook veranderd?
Vind het allemaal erg verwarrend.
Burstner Marano T580 2007 Fiat 250
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Canal Digitaal heeft enige tijd geleden toen Joyne kwam al laten weten het recreatiepakket flexibeler te maken maar hebben nog niet aangegeven wat ze precies gaan veranderen.
krekwakwou
Berichten: 1834
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 16:26
Locatie: Etten-Leur

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door krekwakwou »

U krijgt Fox sports cadeau.
Zo begon de email die ik vanmorgen kreeg. Omdat ik bij Online ook een all in abonnement heb moest ik daar 4.50 extra voor betalen, verplicht overigens. Omdat we veel weg zijn natuurlijk gelijk gebeld of ik dit werkelijk verplicht was. Ja dus. Ik kon nu fox sports bij CD krijgen voor slechts 1 euro per maand, oftewel 2 euro korting omdat ik al klant was bij Online. Dat was vorige week. Nu kreeg ik dus die email dat alle klanten van CD het vanaf 1 jan 2018 gratis cadeau kregen. Hoe verwarrend kan CD zijn naar de klanten toe.
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Heb ooit al eens aangegeven (ging over de Rdw) hoe meer je naar instanties belt,des te verwarrender het word, (meer ergenis)ik bel nooit ,ik hoef Enkel te reageren als de rekeniing ,me niet aan staat,en dat is tot nu toe in 10 jaar nog nooit voor gekomen,!
Hans
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door MonRoe »

vandaag een brief ontvangen van canal digitaal met daarin de bevestiging dat ze de overstap gaan verwerken van basis hd pakket naar het start hd pakket. Totdat het start pakket in de lucht komt, krijgen we 3 euro korting op het basis hd pakket.
vanaf het moment dat start hd pakket in de lucht komt, worden de abonnementskosten verlaagd.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
myway
Berichten: 15458
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door myway »

Ik heb een mailtje gehad waarin ze aangeven dat ik gratis Fox krijg van 1 januari tot 28 februari en verder niks.
Jaja ze zijn weer lekker duidelijk en er zijn heeeeeeeele maal geen verschillen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door JoopBrekken »

Nog gekker: ze melden mij dat ik gratis FOX erbij krijg maar wel €3 meer moet betalen per 1 jan.
Dat gaan we dus niet doen.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Op de site Canal Digitaal zakelijk staat het HD Start Pakket al wat begin volgend jaar voor consumenten beschikbaar komt, zie: https://www.canaldigitaal.nl/zakelijk/zenders/
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door MonRoe »

Daar klopt ook niet veel van, wij hebben nu hd basis pakket en hebben de Belgische zenders. Volgens het zakelijk overzicht zit dat bij HD plus pakket.

De medewerker van de week gaf aan dat de mtv kanalen af zouden vallen, maar als ik het zo zie, verdwijnt er meer.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie