Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
eigenhymer
Berichten: 1023
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 16:28

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door eigenhymer »

met april waren de prijzen voor basis HD al verhoogd met 1,50 ,en 1 euro voor de tweede kaart ,omdat de koste omhoog gingen .
hoeveel zou er dan nu vanaf kunnen ???? :crazy:
Ik heb een fotografisch geheugen maar de laatste tijd hapert de harddisk steeds meer....
Gebruikersavatar
Rens en Riet
Berichten: 954
Lid geworden op: ma 29 jan 2007, 19:28
Locatie: Roosendaal

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Rens en Riet »

Ik voel me erg benadeeld , heel motor en wieler sport minnend Nederland word weer eens in de
kou gezet .
Thuis kun je het nog oplossen door de schotel van de muur te jassen en een andere aanbieder zoeken maar in de camper waar je een flinke investering voor hebt gedaan ben je de lul .

CANAL DIGITAAL wanneer komt het eens echt klant vriendelijk in orde bij jullie ????

Mvg, Rens
Doe wat je niet kunt laten
en laat doen wat je niet kunt.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13338
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Flinke investering??????, het is je eigen keus wat je neemt,sober of luxe,en de apparatuur is dikwijls nog gratis!
Hans
Gebruikersavatar
Rens en Riet
Berichten: 954
Lid geworden op: ma 29 jan 2007, 19:28
Locatie: Roosendaal

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Rens en Riet »

Hans, De luxe word je nu ontnomen . :bang:

Mvg, Rens
Doe wat je niet kunt laten
en laat doen wat je niet kunt.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13338
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Ik heb geen problemen,ook nooit gehad,dus,er word me dan ook niets ontnomen,conclusie:hetzelfde moet dan ook voor ieder ander mogelijk zijn ?!begrijp dan ook niet dat de oorzaak altijd bij CDligt?
Laatst gewijzigd door hathi op vr 28 apr 2017, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24440
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door javanes »

Die zenders gaan er bij mijn kabel aanbieder ook m.i.v. 5 mei uit.
CD is dus niet de enige :wink:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Het ligt ook helemaal niet bij CD maar bij Discovery networks die zijn inkomsten wil verdubbelen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Peter LMC »

javanes schreef:Die zenders gaan er bij mijn kabel aanbieder ook m.i.v. 5 mei uit.:
En gaat dan de prijs ook naar beneden :?:
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door jmkoole »

Nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt als AnaalDigitaal. Ooit een paar jaar een schotel gehad en het was iedere keer weer kommer en kwel om ontvangst te krijgen. Code sms-en, wachten, bellen, wachten, decoder​ resetten, sms herhalen, wachten... Het ging nooit in één keer goed. Bovendien; die oelewappers bij de helpdesk hadden er nog minder verstand van dan ikzelf.
Nee, AnaalDigitaal is een monopolist uit het stenen tijdperk en dat is op alle fronten te merken. Wordt hoog tijd voor concurrentie. Gelukkig kunnen we over een tijdje alles bekijken via internet.
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door JoopBrekken »

Een tegengeluid:
Wij hebben nu ruim 25 jr CD voor thuis, op de boot en in de camper.
Behalve de bekende probleempjes met de Philips ontvangers, verder geen grote problemen gehad.
Dus al jaren het beste beeld voor de laagste prijs!
Wij keken al HD toen de andere aanbieders daar nog lang niet aan toe waren. En Digitenne nog steeds niet.

En binnenkort ( en afgelopen winter in Portugal al ) gaan we alleen nog maar via mobiel internet naar TV kijken.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13338
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Joop ,ook ik ben zeer tevreden,......maar het valt niet mee,voor de klagers,om de hand in eigen boezem te steken,het is nooit eigen schuld ,altijd CD en die doet toch echt niet anders dan andere providers, n.m.een signaal doorgeven,en de ontvangst (storing)ligt bijna altijd aan de installatie,autom.schotel,of de onkunde /onwetenheid v/d bediener.wat geen schande is hoor,maar geef het dan toe.
Hans
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Ook ik ben al zo'n 20 jaar een tevreden klant van CanalDigitaal en herken al die klachten helemaal niet.
Ook bij mij werkt er wel eens een kaart niet als die een paar maanden niet is geactiveerd maar met één smsje werkt die ook weer perfect.
En nu in Griekenland zijn we toch al op diverse plaatsen geweest waar schotel prima beeld geeft maar via internet geen moer te zien, veel te traag.
Nee hoor ik hoef geen andere aanbieder, tv via CD, internet en telefoon via Vodafone red en KPN.
Niks geen kabel of vaste lijnen meer, alles door de lucht en in heel Europa beschikbaar voor een nette prijs.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24440
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door javanes »

Peter LMC schreef:
javanes schreef:Die zenders gaan er bij mijn kabel aanbieder ook m.i.v. 5 mei uit.:
En gaat dan de prijs ook naar beneden :?:
Er komen een paar andere voor in de plaats.
o.a FoxSport 1 en Motorsport TV en nog een paar andere.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Ger en Loes
Berichten: 855
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 23:27
Locatie: West Brabant

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Ger en Loes »

hathi schreef:Joop ,ook ik ben zeer tevreden,......maar het valt niet mee,voor de klagers,om de hand in eigen boezem te steken,het is nooit eigen schuld ,altijd CD en die doet toch echt niet anders dan andere providers, n.m.een signaal doorgeven,en de ontvangst (storing)ligt bijna altijd aan de installatie,autom.schotel,of de onkunde /onwetenheid v/d bediener.wat geen schande is hoor,maar geef het dan toe.
Klopt hoor, ook ik ben altijd tevreden geweest. Maar ik heb een ufo schotel en wordt door CD wel op kosten gejaagd wanneer ik in de winter in het zuiden van Portugal zit omdat zij zonodig naar Astra drie moesten. Op die manier verbreken zij toch eenzijdig een contract dat ik met hen had. Maar ik lig er verder niet wakker van. Kan nu nog tot in het noorden van Spanje Astra drie pakken met de ufo schotel en verder ook in heel veel landen in Europa. In het zuiden kijk ik dan wel via internet. Ging afgelopen winter prima in Portugal via een kaartje bij NOS. Konden zelfs met twee tablets naar twee verschillende zenders kijken en ik had dus geen dure investering nodig om bijvoorbeeld een andere schotel te kopen. Tv kijken via internet is volgens mij dan ook de toekomst. De schotels gaan verdwijnen van de camper, kunnen we weer wat meer andere onnodige zaken meenemen. :wink:
Het tegenovergestelde van "goedbedoeld" is ....."goed"
Plaats reactie